Po vítězství ve Španělsku se nyní piloti Red Bullu připravují na závod v Monaku. Jaké si dávají šance a jak se jim líbí jezdit ve městě, kde jsou doma?
Závod v Monaku patří mezi piloty k těm nejoblíbenějším. Daniel Ricciardo není výjimkou. "Je to skvělé místo. A cítíte se i uvolněněji a normálněji, protože jste doma. Můžete si pustit TV než jdete spát a ráno si uděláte vlastní snídani. Pamatuji si rok 2014, kdy jsem dojel na pódiu a potom se vrátil domů. Pomyslel jsem si, že je to divné, protože ještě před hodinou jsem závodil. A pak jsem se přejedl pizzou," vpomíná Australan.
Líbí se mu, že zde piloti opravdu musejí ukázat, co umí a navíc to vnímají a vidí i fanoušci. "Už se moc těším, ale do Monaka nemůžete přijet příliš nadšení, protože se to může otočit a pokousat vás to. Myslím však, že máme dobrou šanci," komentuje cíle pro nadcházející víkend.
Dodal také, že má v plánu jednou se vrátit ne jako závodník, ale jako divák a užít si plnými doušky to, co tato akce nabízí. "Udělám všechno, co dnes nemohu," uvedl s úsměvem Ricciardo.
Podobně to vnímá i jeho týmový kolega a vítěz posledního závodu F1 Max Verstappen. I on si pochvaluje to, že zde jedete na limitu a také fakt, že je zde doma. "Uvidíme, jak se nám zde povede. Cílem je v první řadě držet se dál od bariér a zdí a snad budeme blízko, doufejme, že pódiu," uvedl.
Toto Wolff s humorem přiznal, že dodávat motory McLarenu možná nebylo jeho nejchytřejší rozhodnutí. McLaren nyní dominuje, zatímco tým Mercedesu zaostává.
Yuki Tsunoda zatím nedokázal naplnit očekávání po přesunu do Red Bullu, což vyvolává pochybnosti o jeho budoucnosti ve Formuli 1. Jeho výkonnost zaostává a tlak na japonského jezdce stále roste.
Zak Brown znovu rozdmýchal spekulace o budoucnosti Maxe Verstappena a jeho možném odchodu z Red Bullu. Šéf McLarenu naznačil, že přestup k Mercedesu není mimo hru, čímž opět rozvířil dění v paddocku.
Oliver Bearman otevřeně promluvil o finančních obětech, které jeho rodina podstoupila, aby mu umožnila nastartovat závodní kariéru. Zároveň sdílel, jaký zlomový moment mu přinesl klíčovou příležitost a jak se musel psychicky připravit na náročnou debutovou sezónu ve Formuli 1 s týmem Haas.
Adrian Newey od svého příchodu do Aston Martinu před sezonou 2025 nezná odpočinek a pracuje naplno. Jeho cílem je co nejrychleji posunout tým mezi špičku formule 1.
Ferrari údajně připravuje vylepšení posilovače řízení u svého vozu SF-25 na nadcházející Velkou cenu Maďarska. Tato změna by mohla zlepšit ovladatelnost a výkon týmu na technickém okruhu.
Valtteri Bottas prozradil, že během povinné vojenské služby ve Finsku absolvoval výcvik ostřelovače, který mu pomohl lépe zvládat tlak i soustředění. Klid a přesnost z armády dnes využívá i v kokpitu formule.
Situace uvnitř Red Bullu se dál komplikuje. Ralf Schumacher je přesvědčen, že pokud se tým rychle nestabilizuje, Max Verstappen z něj odejde.
Yuki Tsunoda si při návštěvě italského jezera Como vybral slabší chvilku. Jeho mobilní telefon zmizel neznámo kam. Mladý japonský jezdec však situaci bere s nadhledem a místo paniky se obrátil na své fanoušky s prosbou o pomoc při hledání.
Známý komentátor F1 Martin Brundle rozebral rozhodnutí Christiana Hornera a poukázal na moment, který považuje za zásadní pochybení v řízení týmu Red Bull.
Jules Bianchi, kterému bylo tehdy jen 25 let, podlehl osudovým zraněním z nehody v Suzuce. Jeho smrt otřásla světem Formule 1 a přiměla k zásadním změnám v bezpečnosti.
Charles Leclerc si při desátém výročí úmrtí Julese Bianchiho připomněl jeho vliv na svou kariéru i osobní život. Byl pro něj nejen kmotrem a přítelem, ale také inspirací, která ho provází dodnes.