Honda zvažuje, která konstrukční řešení uplatní u pohonné jednotky pro příští sezónu, kdy již její vývoj nebude omezen žetony. Nevylučuje, že rozložení komponent dominantního Mercedesu nezkopíruje, byť by šlo o nejjednodušší cestu.
Honda ví, že i přes mezisezónní zlepšení stále na Mercedes ztrácí 80 koní - 100 a že musí zabrat. Její sportovní ředitel Jusuke Hasegawa žádné čísla veřejně nesděluje, přiznává však, že rozdíl ve výkonností je stále velký a že se nejvíce podílí na deficitu celého balíku, který s McLarenem připravují: "Musím si myslet, že to vychází z motoru. To je naší motivací."
Honda chce svých 14 žetonů letos využít co nejefektivněji, proto neplánuje vylepšení v malých krocích. Efektivita spalování je pro ně dle Hasegawy stále "největší oblastí pro zlepšení." Ferrari a Mercedes již mají chytrý zapalovací systém (zapalování v předkomoře dříve, než je palivo vstřiknuto do hlavní části válce), Renault jeho nasazení plánuje v Monaku. Větší pokroky ale dosáhne až příští rok, kdy vývoj nebude omezen - na uplatnění svých nápadů by letos totiž potřebovala "až 50 dalších žetonů."
Honda se proto příští rok podle některých zdrojů vydá cestou Mercedesu (umístit kompresor před motor a turbo za něj, nyní je má v prostoru mezi válci). Podle jejího šéfa ale rozhodnutí ještě nepadlo a stále vyhodnocují různé možnosti. Tvrdí, že teoreticky je možné rekuperovat dostatečnou energii z turba i při jejich současném konstrukčním řešení, zatímco Stříbrné šípy volily jeho zvětšení.
"Samozřejmě, že jít cestou návrhu a uspořádání Mercedesu je to nejsnadnější. Pokud to ale uděláme, tak je nebudeme moci předstihnout. Proto prošetřujeme a hodně zvažujeme, jakým směrem se ubrat. Vím, že z jejich balíku plyne spousta přínosů, takže kdybychom je okopírovali, tak by šlo asi o nejsnadnější cestu. Ale my to samozřejmě nechceme," vysvětluje Hasegawa, proč jít vlastním směrem.
            Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
            Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
            Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
            Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
            Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
            Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
            Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
            Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
            Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
            Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
            Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.