Závodní ředitel McLarenu Eric Boullier věří kvalitám svého šasi MP4-31, s kterým podle něj budou mít tento víkend v Monaku šanci na to, aby porazili Ferrari.
Pomalý a klikatý městský okruh v Monte Carlu by měl hrát do karet McLarenu. Na otázku, jaké umístění tam Boullier od svých pilotů - Fernanda Alonsa a Jensona Buttona - očekává, odpověděl: "Myslím, že papírově bychom mohli být mezi šestým a osmým místem."
Na domněnku, že skončí až za Mercedesem, Ferrari a Red Bullem, závodní ředitel McLarenu reaguje slovy: "S Ferrari si nejsem tak jistý. Není to jisté, že Ferrari bude hrozbou. Red Bull určitě, Toro Rosso, které má dobré auto, a Mercedes."
Pevně věří, že McLaren má nyní třetí nejlepší šasi v poli v F1. Na tuto pozici se podle něj dostal již loni, ale letos si ji ještě více pojistil na úkor Williamsu a Ferrari.
"Loni jsme byli třetí, ale bylo to s Williamsem a Ferrari těsné. Nyní je pořadí: Mercedes, Red Bull, my, pak Ferrari, Toro Rosso a Williams. Jsou jasně za námi," tvrdí Autosportu Boullier.
Před Monakem má vysoká očekávání i díky kvalitám svých pilotů. Alonso k tomu dodává: "Myslím, že se neustále zlepšujeme, o tom není pochyb vzhledem ke všem těm krokům, které s balíkem děláme. Stále nám trochu schází výkon z pohonné jednotky, ale Monako je tratí, kde to není tak důležité, proto tam budeme mít šanci získat ještě víc."
Forbes zveřejnil žebříček nejlépe placených pilotů F1 za sezonu 2025, přičemž příjmy rozdělil na základní platy a bonusy, které často výrazně převyšují samotný plat a umožňují i jezdcům bez titulu mistra světa výrazně zvýšit celkové příjmy.
Verstappen Racing podle dostupných informací uzavřel víceletou spolupráci s Mercedesem. Partnerství má být klíčovým pilířem dlouhodobých ambicí týmu Maxe Verstappena.
Kompresní poměr u motorů Mercedesu a Red Bullu pro sezonu 2026 se stal předmětem diskuzí v paddocku Formule 1. Ve skutečnosti ale nejde jen o čísla, nýbrž o širší technické souvislosti nové motorové éry.
George Russell tvrdí, že nejistota ohledně jeho budoucnosti u Mercedesu v první polovině sezony F1 2025 ho nijak nerozptylovala. Dokázal se plně soustředit na své závodní výkony.
Fernando Alonso vstupuje do nové sezony Formule 1 s týmem Aston Martin s jasným cílem být připraven na nadcházející výzvy. Úvod sezony slibuje dynamiku, přesto Alonso zůstává klidný a optimistický.
Pierre Gasly se ohlíží za napjatou rivalitou s Estebanem Oconem, která postupně přerostla z čistě týmového soupeření v osobní rozkol. Podle francouzského jezdce zanechala jejich společná minulost výraznější stopy, než se navenek zdálo.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.