Sportovní ředitel Hondy Jusuke Hasegawa vysvětluje zpoždění ve využívání žetonů pro vývoj pohonné jednotky. Na stažení náskoku by potřebovala 40 - 50 žetonů, k dispozici jich ale letos má pouze 14, proto si musí pečlivě vybrat, které zlepšení by bylo nejefektivnější.
Ostatní tři výrobci motorů - Ferrari, Mercedes a Renault, již nějaké žetony na zvýšení výkonnosti svých pohonných jednotek letos čerpali. Tento týden si posledně jmenovaný úspěšně vyzkoušeno nový agregát při testech v Barceloně, proto 2 kusy doveze do Monaka (jeden tam dostane Kevin Magnussen, druhý Daniel Ricciardo).
Honda ale ještě stále nerozhodla, kdy nějaké žetony využije. Proč? "Z pohledu variací máme spoustu možností, ale žádná z nich není moc velká, proto nechce volit tuto možnost. Momentálně váhám, jestli nasadit takové vylepšení s využitím žetonů. To je ten důvod," odpovídá Hasegawa.
Je vůbec Honda schopná se dotáhnout na Mercedes či Ferrari? "To je těžké říct, ale technicky řečeno jsou naše návrhy - nemůžu prozradit čísla, ale jsou téměř na úrovni motoru Ferrari. Momentálně jí ale nedosahujeme."
"Pokud bychom tedy neměli systém žetonů a nasazovali bychom další díly, pak bychom se podle mě na takovou úroveň mohli dostat. Abychom toho dosáhli nyní, tak na to bychom potřebovali dalších 40 nebo 50 žetonů. Proto musíme počkat a vybrat si, která vylepšení budou pro stažení náskoku velmi efektivní," dodává pro Hasegawa.
            Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
            Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
            Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
            Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
            Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.
            Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
            Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
            Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
            Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
            Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
            Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
            Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.