Nico Hülkenberg hovoří o horší konkurenceschopnosti Force Indie. Podle něj za ní může smůl a to, že je během zimy někteří soupeři předstihli ve vývoji. V aerodynamickém tunelu se jí ale daří, proto očekává, že se výkonnostně dostanou zpět.
Německý pilot si dojel v úvodním závodu v Melbourne pro 6 bodů díky sedmému místu, poté ale konkurenceschopnost Force Indie postupně klesá. Úspěšnější je jeho týmový kolega Sergio Pérez, jenž skóroval dvakrát, a má tak o dva body více, Force Indii nicméně patří mezi konstruktéry až sedmá příčka, zatímco loni skončila pátá - před ní se dostalo Toro Rosso i nováček Haas a pomalu se na ní dotahuje i McLaren.
Čím to je? "Dvě věci můžou za to, že nejsme tak konkurenceschopní a rychlí, jak jsme si mysleli. Za prvé, podle mého odhadu jsme během zimy byli předstiženi ve vývoji. A za druhé, neměli jsme štěstí v závodech, jako byla Čína, Bahrajn a Rusko. Pár smolných incidentů, načasování nebylo zcela správné - a jste tam, kde jste," hodnotí Hülkenberg.
Do Barcelony minulý víkend přivezla indická stáj spoustu nových dílů, nechtěla však o nich hovořit tak, že postavili B-vůz. Doufá ale, že ji novinky pomohou se opět dostat výše.
"Samozřejmě, že hodně doufáme a od tohoto balíku hodně očekáváme. Zabere to čas, než plně pochopíme, co tady máme - a co z nových dílů a součástí dlouhodobě implementujeme. Myslím, že v příštích několik závodech budeme chytřejší," pokračuje Hülkenberg.
"V aerodynamickém tunelu jsme už našli ve voze více výkonnosti, kterou nasadíme později během roku. Nestojíme tedy na místě. Sezóna je stále ještě mladá a vy si nemůžete dovolit nechat to tak, jak to je.
Abych byl upřímný, tak to, jak si stojíme v šampionátu konstruktérů, opravdu nepatří do mého pracovního programu. Všechno to, na čem teď pracujeme, je opět zvýšit výkonnost vozu a opět začít bodovat. Uvidíme, kam nás to dovede. Zbývá 16 závodů, to je maraton!" věří Hülkenberg ve zlepšení.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.