Podle Mercedesu je již kolize v prvním kole při závodě v Barceloně uzavřenou záležitostí. Nicméně například Jackie Stewart viní Lewise Hamiltona, který si podle něj zaslouží finanční penalizaci.
Mercedes podle britských médií nebude již se svými jezdci debatovat a snažit se vyčistit vzduch po společné kolizi po startu závodu v Barceloně. Přitom Nico Rosberg tuto variantu v neděli nevylučoval. "To je něco, nad čím budu muset v následujících dnech přemýšlet," zněla v neděli jeho odpověď na otázku, zda budou jednání potřeba.
Avšak podle Nikiho Laudy je záležitost uzavřena. "Už není nic, co bych dál mohl udělat. Rozhovory a snahy o vyčištění vzduchu nejsou potřeba. Jen doufáme, že se podobné chyby nebudou opakovat," cituje šéfa Mercedesu deník Daily Mail. A podle deníku Times to vnímá podobně i Toto Wolff.
Jiný názor má však například Jackie Stewart. Podle něj je na vině Lewis Hamilton a měl by přijít trest. "Bylo to hodně emotivní, depresivní a na vině je Hamilton. Rosberg má právo na to se bránit. Nemyslím si, že on udělal něco špatně a rozhodně bych penalizoval jezdce, který tu chybu udělal. Muselo by to být finanční. Ale Lewis teď vydělává tolik, že by to pro něj ani možná nebyl trest," uvedl Skot.
Hamilton uvedl, že se jeho přístup zůstává stejný a ani šéfové Mercedesu nehodlají nic měnit. Nico Rosberg je však méně spokojen. "Toto řekl, že je šťastný, že nás může nechat závodit. Možná se tak rozhodl, ale jsem si jistý, že šťastný není to správné slovo. Pro mě určitě ne. Uvidíme, jak budou vypadat diskuze o budoucím závodění, ještě jsme se tím nezabývali. Nevím," uvedl Němec.
Liam Lawson se po návratu k Racing Bulls zatím marně snaží navázat na své dřívější slibné výkony a hledá ztracené tempo i jistotu. Před závodem v Saúdské Arábii stojí před výzvou znovu najít sebevědomí a potvrdit svůj talent v náročné konkurenci.
Lewis Hamilton prohlásil, že si na nový monopost Ferrari postupně zvyká. Šéf týmu Fred Vasseur zároveň zdůraznil, že nejen jezdec, ale i celý tým se musí vzájemně přizpůsobit, aby spolu našli ideální souhru.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur ocenil přístup Lewise Hamiltona po kvalifikaci v Bahrajnu, kde britský jezdec neskrýval zklamání ze svého výsledku. Podle Vasseura právě tato nespokojenost ukazuje Hamiltonovo vítězné nastavení a přispěla k jeho působivému výkonu v závodě, který označil za "velmi silný".
Nový aerodynamický tunel Red Bullu sice vzniká rychleji, než se plánovalo, ale do provozu půjde až v roce 2027. Do té doby musí tým spoléhat na data z trati, protože současný tunel nedokáže přesně simulovat chování vozu.
Martin Brundle naznačil, že v Red Bullu zřejmě nastane čas na zásadní interní diskuse. Po nepřesvědčivém začátku sezony podle něj tým čekají „vážné rozhovory“, které by mohly odhalit hlubší problémy uvnitř úspěšné stáje.
George Russell označil druhé místo v Bahrajnu za důkaz, že Mercedes zvládá i podmínky, které mu dříve nesedly, ale šance na titul podle něj zůstávají malé.
Na začátku kariéry čelil Lewis Hamilton kritice za svůj styl oblékání, dnes je z něj módní ikona paddocku. Každý víkend ve Formuli 1 využívá jako přehlídkové molo a bez ostychu ukazuje svůj cit pro módu i originalitu.
Šéf Ferrari Frédéric Vasseur nehodil Lewise Hamiltona přes palubu. Po slabé kvalifikaci v Bahrajnu mu nabídl podporu a povzbuzení.
Carlos Sainz zažil po slibném začátku v Bahrajnu náročný závod. Po nejlepší kvalifikaci ve službách Williamsu, kde si vybojoval osmou příčku, se během neděle potýkal s nepříznivým vývojem a různými komplikacemi, které mu znemožnily proměnit solidní start v výraznější výsledek.
Lewis Hamilton si z Bahrajnu odvezl dosud nejlepší výsledek ve službách Ferrari. Po startu z devátého místa dojel pátý a sám přiznal, že konečně zjistil, jak dostat ze svého monopostu maximum. "Začíná to dávat smysl," vzkázal po závodě spokojený britský šampion.
Šéf Red Bullu Christian Horner vysvětlil, že za problémy při zastávkách v boxech v Bahrajnu mohl vadný kabelový svazek v boxovém vybavení. Ten způsobil poruchu semaforu, což tým připravilo o cenné sekundy.
Max Verstappen vyjádřil zklamání nad výkonem Red Bullu ve Velké ceně Bahrajnu, kde skončil na šesté pozici, a přiznal, že tým aktuálně nemá na boj o titul. Kvůli technickým problémům a špatnému tempu auta se objevily spekulace o možné změně týmu na konci sezóny.