Max Verstappen si teď užívá u Red Bullu období hájení - nikdo od něj nečeká zázraky. Niki Lauda má za to, že Red Bull má teď stejně silnou dvojici pilotů, jakou disponuje tovární tým Mercedes.
Očekávání Red Bullu od Maxe Verstappena jsou sice vysoká, ale minimálně v úvodu si 18 letý Nizozemec může užívát hájení: "Měl by se v klidu připravit. Nemusí Ricciarda bezpodmínečně porážet. Ale musí s ním jezdit na podobné úrovni. To je pro nás jako tým důležité," řekl Helmut Marko pro 'ORF'.
Riziko, že by povýšení mladého pilota přišlo moc brzy a že by nemusel ustát tlak velkého a opravdu top týmu, Helmut Marko odmítá: "Ještě si vzpomínám, co všechno jsme museli poslouchat, když jsme jej jako 17 letého vzali do F1. Pak přišla slova chvály - tři ze čtyř ocenění FIA vloni získal Verstappen."
"Kdybychom nevěděli, jak moc mentálně silný je a jaké má kvality, tak bychom tuto změnu neudělali. Dlouhodobě musí tento tlak zvládnout a vydržet. Bude jednou mistr světa, to Vám říkám. Teď má možnost nám ukázat, čeho je opravdu schopný."
Podle Helmutova krajana, Nikiho Laudy, Red Bull "udělal správné rozhodnutí. Helmut využil příležitost, aby mohl svého Verstappena, který přišel do F1 v 17 letech, otestovat. Využil těch dvou nehod, aby vyměnil dva jezdce". Podle Rakušana tedy nehody v Soči byly pouze poslední kapkou. Poté už džbán přetekl...
"Teď bude třeba sledovat, jak se Verstappen přiblíží Ricciardovi. Pokud se mu to povede a Verstappen splní všechny svoje velké plány, pak mám obavy, má Marko stejně silnou jezdeckou sestavu pro rok 2017 jako my v Mercedesu s Nicem a Lewisem. Vydal se riskantní cestou, ale během závodů se ukáže, že to byla správná cesta."
Lewis Hamilton ocenil, že Cadillac od roku 2026 vstoupí do Formule 1, vidí v tom příležitost pro větší rozmanitost a posílení soutěživosti šampionátu.
Isack Hadjar zůstává hlavním kandidátem na postup do Red Bullu pro sezonu 2026, zatímco týmový šéf Laurent Mekies hodnotí situaci Yukiho Tsunody.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.