Max Verstappen před svým debutem s Red Bullem přiznává, že po oznámení o přestupu z Toro Rosso na místo Daniila Kvjata před Velkou cenou Španělska tři noci nespal.
"Abych byl upřímný, tak myslím, že jsem tři noci nespal. Byl jsem velmi motivován jít rovnou k týmu, protože víte, že jde o špičkový tým, kde máte lepší šanci na zisk pódia. Když jsem se tam dostal, vlastně jsem nemohl přestat - hodně práce na simulátoru a trávení co nejvíce času s týmem," popisuje v rozhovoru pro holandskou televizi.
Nedělá si však starosti o to, že by nedokázal naplnit očekávání: "Jakmile sešlápnete plyn, tak se není čeho obávat - to je to, co musím udělat. Pokud to neuděláte, pak čekáte, že budete mimo. Musíme se ujistit, že to zvládneme. Tlak se nemění, vždy se snažíte odvést tu nejlepší práci. Jestli je to v o něco méně konkurenceschopném autě nebo v nějakém lepším, to nehraje roli."
Poté přiznává, že podobný krok od Red Bullu ještě před koncem sezóny tak trochu očekával: "No, závod celkově Red Bullu nevyšel podle plánu, takže jste pak viděli Helmuta Marka chodit kolem a vnímali jste určité rozhovory. A pomalu se to vyvíjí ve váš prospěch. Tak trochu jsme cítili, že to přijde. Jeli jsme do Rakouska a samozřejmě jsme s Helmutem Markem mluvili. Pak už se smlouva dala dohromady celkem rychle."
Přestup ale nebude zcela jednoduchý - musí se rychle seznámit s týmem i se zcela novým vozem: "V každém autě chcete odvést co nejlepší práci. Máte velmi dobrého týmového kolegu, který už samozřejmě dokázal, že je velmi rychlý."
"Já se snažím naučit co nejvíce, protože se dostáváte uprostřed sezóny do nového auta, a to není jednoduché. Mám ale kolem sebe spoustu inženýrů, kteří mi s tím pomáhají. A snad během pár víkendů budu moci získávat dobré výsledky," přeje si Verstappen, jenž si bude muset zvykat také na nového závodního inženýra. Red Bull Xeviho Pujolara nevzal, ten však Toro Rosso po sobotní hádce s Franzem Tostem opustil.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu