Max Verstappen před svým debutem s Red Bullem přiznává, že po oznámení o přestupu z Toro Rosso na místo Daniila Kvjata před Velkou cenou Španělska tři noci nespal.
"Abych byl upřímný, tak myslím, že jsem tři noci nespal. Byl jsem velmi motivován jít rovnou k týmu, protože víte, že jde o špičkový tým, kde máte lepší šanci na zisk pódia. Když jsem se tam dostal, vlastně jsem nemohl přestat - hodně práce na simulátoru a trávení co nejvíce času s týmem," popisuje v rozhovoru pro holandskou televizi.
Nedělá si však starosti o to, že by nedokázal naplnit očekávání: "Jakmile sešlápnete plyn, tak se není čeho obávat - to je to, co musím udělat. Pokud to neuděláte, pak čekáte, že budete mimo. Musíme se ujistit, že to zvládneme. Tlak se nemění, vždy se snažíte odvést tu nejlepší práci. Jestli je to v o něco méně konkurenceschopném autě nebo v nějakém lepším, to nehraje roli."
Poté přiznává, že podobný krok od Red Bullu ještě před koncem sezóny tak trochu očekával: "No, závod celkově Red Bullu nevyšel podle plánu, takže jste pak viděli Helmuta Marka chodit kolem a vnímali jste určité rozhovory. A pomalu se to vyvíjí ve váš prospěch. Tak trochu jsme cítili, že to přijde. Jeli jsme do Rakouska a samozřejmě jsme s Helmutem Markem mluvili. Pak už se smlouva dala dohromady celkem rychle."
Přestup ale nebude zcela jednoduchý - musí se rychle seznámit s týmem i se zcela novým vozem: "V každém autě chcete odvést co nejlepší práci. Máte velmi dobrého týmového kolegu, který už samozřejmě dokázal, že je velmi rychlý."
"Já se snažím naučit co nejvíce, protože se dostáváte uprostřed sezóny do nového auta, a to není jednoduché. Mám ale kolem sebe spoustu inženýrů, kteří mi s tím pomáhají. A snad během pár víkendů budu moci získávat dobré výsledky," přeje si Verstappen, jenž si bude muset zvykat také na nového závodního inženýra. Red Bull Xeviho Pujolara nevzal, ten však Toro Rosso po sobotní hádce s Franzem Tostem opustil.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.
Lewis Hamilton byl po Velké ceně Mexika zklamaný z desetisekundové penalizace za souboj s Maxem Verstappenem. Podle něj bylo rozhodnutí komisařů zbytečně přísné.
Martin Brundle naznačuje, že start Mexické Grand Prix měl mnohem dramatičtější podtext, než se zdálo. Podle něj si Max Verstappen zasloužil přísný trest, který by jasně vymezil hranice chování na trati, a poukázal tak na nedostatečné rozhodnutí rozhodčích.
Kandidátka na prezidentku FIA Laura Villars oznámila, že obdržela povolení k mimořádnému soudnímu slyšení v Paříži. Tento krok naznačuje další vývoj v napjaté situaci kolem vedení federace.