Williams si v Soči dojel pro 22 bodů. A vzhledem k tomu, že jejich největší soupeř, Red Bull, vyšel naprázdno, v Grove se radují. Felipe Massa navíc přiznává, že chvílemi během víkendu doufali i v pódiové umístění.
Brazilec upozorňuje především na to, že ačkoliv pátky kvůli soustředění se na závodní rychlost nebývají jejich nejsilnějším dnem víkendu, v Soči však měli rychlost už od samého začátku. "Je pravdou, že Ferrari a Mercedes byli mimo náš dosah, ale byli jsme třetím nejlepším týmem," popisuje pro Motorsport Massa. Cíl je pro ně jasný: porazit Red Bull.
Ke konci prý mohl jen doufat v safety car. Jeho druhá zastávka v boxech přišla až v závěrečné fázi jako preventivní. Měl dostatečný náskok a obul čerstvé superměkké pneumatiky. Byl tak podle svých slov v ideální situaci: málo paliva a čerstvé pneumatiky. Nic se však nestalo.
Věřil tak alespoň v zajetí nejrychlejšího kola závodu. "Už jsem si myslel, že se mi to podařilo, ale Rosberg na to ke konci zareagoval a zase si ho připsal ke svému jménu. Děsné! Nicméně každý viděl, že Mercedes byl v Rusku neporazitelný," komentuje situaci.
Zamýšlí se také nad strategiemi a pravidly F1. "Často se střetávají různé filosofie, každá z nich uspokojí někoho jiného," domnívá se s odkazem na jednozastávkovou strategii během posledního závodu, kde se museli méně obávat o opotřebení pneumatik.
Nicméně přiznává, že pro závodníka je tato situace lepší, neboť když je opotřebení velké, je závoděné méně vzrušující a jezdci se v podstatě stávají inženýry. Paradoxně to však prý vede k horší show, přestože pilot může jet na 100 %."Je to pro nás méně uspokojivé, ale pro diváky je to lepší. Více zastávek v boxech, předjíždění a nejrůznější strategie, jako jsme viděli například v Číně," uvedl.
Připomněl také, že byl Williams opět nejrychlejším týmem během zastávek v boxech, letos zatím pokaždé.
McLaren utrpěl tvrdou ránu po diskvalifikaci, která výrazně otřásla bojem o titul. Tým, který dlouho vedl šampionát, se nyní musí vypořádat nejen se ztrátou cenných bodů, ale i s rostoucím tlakem Maxe Verstappena.
Max Verstappen si vítězstvím udržel šance v boji o titul. Lando Norris však odjíždí ze závodu s ještě bezpečnějším náskokem v čele šampionátu.
George Russell, Andrea Kimi Antonelli a Carlos Sainz si udrží své pozice na startovním roštu Velké ceny Las Vegas.
Charles Leclerc po deštivé kvalifikaci v Las Vegas přiznal, že podmínky byly velmi náročné. Přesto zůstává odhodlaný a soustředí se na nadcházející závod.
Lewis Hamilton má před sebou v Las Vegas Grand Prix mimořádně těžký úkol. Pokud chce uspět, bude muset využít každou šanci a jet naprosto bezchybně.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale celkový trénink znovu ovlivnily poklopy kanálů.
Max Verstappen připouští, že boj o titul zůstává otevřený a k obratu je potřeba víc než jen rychlost na trati. Zároveň komentuje překvapivý vývoj situace uvnitř McLarenu.
Charles Leclerc se vyjádřil k nedávnému komentáři Johna Elkanna, který vyzval jezdce Ferrari, aby se více soustředili na závodění a méně mluvili.