Lewisovi Hamiltonovi se nelíbí ochrana kokpitu, s níž přišel Red Bull. Podle něj jde jen o polovičaté řešení, které mu připomíná ochranné štíty policistů potlačujících demonstrace. V F1 dokáže akceptovat riziko a jezdit bez podobných pomůcek.
Red Bull včera v padoku v Soči ukázal svou ochranu kokpitu, které nazývá AeroScreen. Jde o konkurenční řešení, které představil Mercedes (Halo), a dnes s ním Daniel Ricciardo hodlá vyrazit na trať na počátku prvního volného tréninku.
"Opravdu mě toho moc nenapadá. Mám to rád takové, jaké to je," popisuje Hamilton, který si prohlíží obrázek kokpitu Red Bullu s novou ochrannou pomůckou. "Když nasednu do auta, vím, že existuje riziko, které je tady od osmi let, kdy jsem začal. Jde o riziko, které jsem ochotný přijmout a které je ochotný přijmout každý pilot, jenž kdy usedl do vozu."
"Bezpečnost se hodně za ta léta zlepšila, což je úžasné. Opravdu jsme neviděli úmrtí a myslím, že když chtějí udělat tohle, tak ať kokpit raději uzavřou než tohle polovičaté řešení. Plexisklo vypadá jako.. hrome, vypadá to děsně! Vypadá to jako zatracený štít policajta, štíty proti potlačování nepokojů, jako ty podělané štíty proti vzpourám," otevřeně kritizuje Hamilton.
Nebezpečí podle něj ke sportu patří a přál by si, aby auta i nadále vypadala sexy, protože to je jedním z důvodů, proč se na ně začínají dívat děti.
"Máte tyhle cool, elegantní, futuristické vozy F1 a pak ten mizerný štít proti povstání nahoře. Ne. Bezpečnost je věc, na které se stále musí pracovat, nesmí ale narušovat estetiku, styl a skvělost F1, protože to je důvodem, proč se na ní díváte jako dítě. Sledujete F1 a říkáte si: 'Wau, tihle kluci jsou šílení. Můžou kdykoliv umřít,'" dodává Hamilton.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.
Šéf McLarenu Zak Brown potvrdil, že tým i nadále ponechá Landa Norrise a Oscara Piastriho volně závodit o titul bez týmových příkazů. Podle něj mají oba jezdci stejné šance a férový přístup posiluje celý tým.
Jamie Chadwick a Bernie Collins označily Hamiltonův víkend v Maďarsku za kombinaci slabého vozu a chybné strategie.
Toto Wolff přiznal, že vede rozhovory s Maxem Verstappenem, a ujistil, že George Russell o všem ví. Šéf Mercedesu tak otevřeně připustil, že kontakt s nizozemským šampionem není tajemstvím uvnitř týmu.
Red Bull nadále řeší bolestivou otázku druhé sedačky, protože Yuki Tsunoda stále nezískal jediný bod. Jeho neefektivní výkony oslabují nejen sesterský tým, ale i jeho vlastní šance na budoucnost v rámci programu.
Ferrari se zavázalo odhalit příčinu záhadného propadu výkonu Charlese Leclerca během Velké ceny Maďarska. Šéf týmu Fred Vasseur ujistil, že tým pečlivě prozkoumá všechny možné faktory, které mohly ovlivnit rychlost jejich pilota, aby se podobná situace v budoucnu neopakovala.
Kimi Antonelli si na Hungaroringu dojel pro desáté místo a první bod od červnové Velké ceny Kanady, přestože závod byl pro něj těžký a náročný.
Několik týmů Formule 1 zůstalo po Velké ceně Maďarska na Hungaroringu, aby se zapojilo do testování pneumatik pro sezonu 2026. Středeční program však narušila nehoda Franca Colapinta, která předčasně ukončila jeho jízdu.
Lando Norris díky netradiční strategii během Velké ceny Maďarska dokázal předjet svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Tento tah ukázal, jak důležitá je taktika na náročném Hungaroringu
Přes mizerný víkend na Hungaroringu zůstává Charles Leclerc přesvědčen, že v případě Lewise Hamiltona šlo jen o výjimečné zaváhání. Monacký jezdec věří, že britský šampion se po letní přestávce vrátí v lepší formě a zbytek sezony přinese pozitivnější výkony.
Yuki Tsunoda sice dojel v Maďarsku až sedmnáctý, přesto víkend hodnotil pozitivně. I bez bodů cítil, že udělal krok vpřed a získal cenné poznatky o voze.
George Russell si po Velké ceně Maďarska vystřelil z jezdců McLarenu kvůli momentu, který je v závodě polekal. Mercedes jeho vtípek podpořil na sociálních sítích.