Lewisovi Hamiltonovi se nelíbí ochrana kokpitu, s níž přišel Red Bull. Podle něj jde jen o polovičaté řešení, které mu připomíná ochranné štíty policistů potlačujících demonstrace. V F1 dokáže akceptovat riziko a jezdit bez podobných pomůcek.
Red Bull včera v padoku v Soči ukázal svou ochranu kokpitu, které nazývá AeroScreen. Jde o konkurenční řešení, které představil Mercedes (Halo), a dnes s ním Daniel Ricciardo hodlá vyrazit na trať na počátku prvního volného tréninku.
"Opravdu mě toho moc nenapadá. Mám to rád takové, jaké to je," popisuje Hamilton, který si prohlíží obrázek kokpitu Red Bullu s novou ochrannou pomůckou. "Když nasednu do auta, vím, že existuje riziko, které je tady od osmi let, kdy jsem začal. Jde o riziko, které jsem ochotný přijmout a které je ochotný přijmout každý pilot, jenž kdy usedl do vozu."
"Bezpečnost se hodně za ta léta zlepšila, což je úžasné. Opravdu jsme neviděli úmrtí a myslím, že když chtějí udělat tohle, tak ať kokpit raději uzavřou než tohle polovičaté řešení. Plexisklo vypadá jako.. hrome, vypadá to děsně! Vypadá to jako zatracený štít policajta, štíty proti potlačování nepokojů, jako ty podělané štíty proti vzpourám," otevřeně kritizuje Hamilton.
Nebezpečí podle něj ke sportu patří a přál by si, aby auta i nadále vypadala sexy, protože to je jedním z důvodů, proč se na ně začínají dívat děti.
"Máte tyhle cool, elegantní, futuristické vozy F1 a pak ten mizerný štít proti povstání nahoře. Ne. Bezpečnost je věc, na které se stále musí pracovat, nesmí ale narušovat estetiku, styl a skvělost F1, protože to je důvodem, proč se na ní díváte jako dítě. Sledujete F1 a říkáte si: 'Wau, tihle kluci jsou šílení. Můžou kdykoliv umřít,'" dodává Hamilton.
Sergio Pérez přiznal, že mu čas mimo Formuli 1 pomohl získat jiný pohled na závodění. Pauza mu umožnila znovu si užít samotnou podstatu sportu.
Kimi Antonelli měl letos v Mercedesu několik slabších chvil, ale postupně sbírá cenné zkušenosti. Max Verstappen přesto vyjádřil nováčkovi jasnou podporu.
Současný prezident FIA Mohammed Ben Sulayem se ocitl v unikátní pozici před prosincovými volbami, když byl potvrzen jako jediný způsobilý kandidát. Jeho další kroky ve vedení motorsportu a plánované iniciativy nyní přitahují pozornost odborné i fanouškovské veřejnosti.
Lewis Hamilton vyjádřil nadšení nad postupem britského nováčka Olivera Bearmana, který debutuje ve Formuli 1 pod záštitou Ferrari.
Lando Norris promluvil o tom, jak se během své klíčové sezony ve Formuli 1 učí zvládat tlak i neustálou pozornost veřejnosti.
Güenther Steiner se ostře vyjádřil k veřejným komentářům prezidenta Ferrari Johna Elkanna ohledně jezdců týmu.
Yuki Tsunoda si z Interlagosu odnesl tvrdou lekci poté, co jeho kolize s Lansem Strollem vedla k dvěma desetisekundovým trestům.
Sezona 2025 vstupuje do finále a napětí v McLarenu nikdy nebylo vyšší. Oscar Piastri prochází obtížným obdobím a musí se pokusit zvrátit vývoj proti svému týmovému kolegovi Landu Norrisovi.
Lando Norris vede před Oscarem Piastrim o 24 bodů, ale Andrea Stella odmítá řeči o tom, že by měl titul jistý. Podle něj jsou podobné úvahy jen akademické a nic nemění na pokračujícím boji o prvenství.
Šéf týmu Audi ve Formuli 1 Mattia Binotto naznačil, že jeho jezdci si pomalu zvykají na nové podmínky pro sezonu 2026 a začínají je objevovat z nové perspektivy.
Helmut Marko připustil, že tým čelí výzvám, které mohou ovlivnit šance Maxe Verstappena v závěru sezony. Podle něj se některé problémy začaly objevovat po závodě v Imole.
Člen týmu Racing Bulls byl během Velké ceny Brazílie zachycen, jak povzbuzuje fanoušky k bučení na Landa Norrise.