Ferrari si je jisté tím, že nebýt úvodní kolize, tak by za normálních podmínek Mercedesy mohlo před zraky svého prezidenta porazit a Velkou cenu Číny o víkendu vyhrát. Nakonec z toho ale bylo jen druhé a páté místo.
"Za normálních podmínek bychom měli velmi dobrou šanci na vítězství. Měli jsme spoustu smůly. A je to samozřejmě frustrující, když se tyto věci stanou," myslí si šéf týmu Maurizio Arrivabene. Scuderia však na boj o vítězství mohla zapomenout již v první zatáčce po startu, kdy došlo v tlačenici k vzájemnému kontaktu mezi Kimim Räikkönenem a Sebastianem Vettelem.
Podle Arrivabeneho na tom ale Ferrari není špatně a vítězství brzy přijde: "Potřebujeme ale dále vytrvávat a dříve či později a já doufám, že dříve - první stupínek na pódiu přijde, protože auto je ve skutečnosti dobré. Předvedli jsme, že bylo silné, a strategie byla perfektní. Otočíme list a budeme se těšit na budoucnost, budeme trochu pozitivnější."
Do Šanghaje se přijel na velkou cenu podívat i prezident Ferrari Sergio Marchionne. Co podle Arrivabeneho říkal na výkony jejich týmu? Ví, jaké závodění je, a samozřejmě nebyl spokojený, stejně jako já."
"Viděl závod a okolnosti. Můžete toho napovídat spoustu, ale nic s tím nenaděláte. Takové věci se stávají, musíte to akceptovat. Ale samozřejmě spokojený nebyl. Kdyby byl spokojený, pak bych se sám sebe ptal: 'Je tohle opravdu skutečný prezident?'" dodává Arrivabene.
James Vowles přiblížil okolnosti přezkoumání trestu Carlose Sainze a vysvětlil co celý proces obnáší a proč se zdržel.
Adrian Newey, nový technický partner Aston Martinu, v sezóně 2025 pravidelně sledoval McLaren MCL39, aby se poučil od konkurence. Přestože se soustředí na vývoj vozu AMR26 pro pravidla 2026, jeho zkušenosti a schopnost analyzovat data výrazně posilují tým i přípravu jezdců.
Nico Rosberg je přesvědčen, že George Russell využívá při vyjednávání stejné metody, které dříve uplatňoval Toto Wolff. Podle něj tak mladý Brit obrací šéfovy taktiky proti němu a ukazuje svou rostoucí sílu v týmu Mercedes.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.