Ferrari udělalo dobré rozhodnutí, když loni odmítlo poskytnout své pohonné jednotky Red Bullu. Stáj z Maranella by to dle svého prezidenta, Sergia Marchionneho, vzhledem k rychlosti svého soupeře považovala za obrovskou chybu.
Rakouský tým se loni snažil dohodnout s Mercedesem a s Ferrari, ti však vzhledem k jeho konkurenceschopnosti spolupráci odmítli, a tak zůstal u Renaultu. Red Bull očekával pomalejší vstup do sezóny s tím, že se zlepší až od Kanady po vylepšení francouzských motorů, jenže po třech závodech na Ferrari ztrácí jen 4 body a jeho pilot Daniel Ricciardo je před Kimim Räikkönen i Sebastianem Vettelem.
V Číně potvrdil, že jeho šasi patří k těm nejlepším ve startovním poli, když v pomalých zatáčkách již dokonce předčí i Mercedes. "Udělali bychom ohromnou chybu," komentuje Marchionne loňskou situaci, kdy spolu jednali o dodávkách motorů.
"Nicméně i tak by neměli být před námi, a tohle jen potvrzuje chyby, které jsme [v kvalifikaci] udělali," vrací se šéf Ferrari k závodnímu víkendu v Číně.
Kvality vozu Red Bull si všímá i sportovní ředitel Mercedesu Toto Wolff: "Když se podíváte na jejich rychlost, tak je velmi silná. Bylo by to příjemné, kdyby se dostali zpět do hry, když vezmeme v úvahu, že Ricciardo přišel kvůli defektu o svůj závod. Můžete si představit, že by dal Vettelovi celkem zabrat. Když se tedy ohlížím za tímto víkendem, tak se zdá, že získali celkem dost výkonnosti."
Streamovací platforma F1 TV, která pokrývá všechny závodní víkendy Formule 1, přichází týden před první Velkou cenou s významnou novinkou. Fanoušci budou mít nyní možnost předplatit F1 TV Premium, které nabízí zcela nové funkce a vylepšení pro ještě lepší zážitek ze sledování závodů.
Jody Egginton, dlouholetý technický ředitel Racing Bulls, odchází z Formule 1. Po téměř 30 letech v motorsportu, během nichž významně přispěl k technologickému rozvoji týmu, se nyní zaměří na inovace mimo samotnou F1. Tento krok znamená konec jeho působení v šampionátu, ale zůstává součástí širší rodiny Red Bullu.
Red Bull dal jasně najevo svou důvěru v Liama Lawsona, když mu poskytl příležitost v jeho první kompletní sezóně ve Formuli 1. Mladý Novozélanďan, který již při svých dosavadních startech prokázal talent a odhodlání, má před sebou velkou šanci potvrdit očekávání a ukázat, že je cennou investicí pro budoucnost týmu. Fanoušci věří, že Lawson dokáže naplno využít svou příležitost a stát se stabilním členem startovního pole.
V posledních týdnech se stále častěji spekuluje o možné obnovení používání motorů V10 ve Formuli 1. Tento návrat k ikonické technologii by mohl přinést zásadní změny ve výkonu a zvuku aut, což by jistě vzbudilo velký zájem mezi fanoušky i týmy.
Alain Prost, čtyřnásobný mistr světa Formule 1, čelí nenávistným zprávám na sociálních sítích kvůli své rivalitě s Ayrtonem Sennou, která ho pronásleduje i po více než 30 letech. Tato minulost se stala nevyhnutelnou součástí jeho života. Prezident FIA Mohamed Ben Sulayem vyjádřil podporu Prostovi a pokračuje v boji proti urážkám v online prostředí.
Sezóna Formule 1 v roce 2025 slibuje být jednou z nejzajímavějších a nejdiskutovanějších v posledních letech. Britská média se zaměřují na několik klíčových témat, která budou formovat nadcházející ročník.
Johnny Herbert tvrdí, že by bylo logické, kdyby Max Verstappen zvažoval návrat ke spolupráci s Adrianem Neweym a Hondou v týmu Aston Martin.
Flavio Briatore, výkonný poradce týmu Alpine, v dokumentu Drive to Survive bez servítek vyjádřil svůj názor na Estebana Ocona. Bývalý šéf Renaultu nešetřil kritikou a jasně dal najevo, co si o budoucím jezdci Haasu pro sezonu 2025 skutečně myslí.
Max Verstappen v posledních dnech varuje své fanoušky na možné technické problémy v úvodu sezóny, což se odráží v opatrných vyjádřeních z tábora Red Bullu. I přesto však Bernie Ecclestone věří, že titul i letos skončí v rukou holandského pilota.
Během zimní přestávky FIA informovala týmy Formule 1 o revizi technické směrnice, která se zaměřuje na testování pružnosti předních křídel.
Během sezóny 2024 F1 byl McLaren často předmětem pozornosti producentů Drive to Survive. Ačkoliv se v Wokingu nemuselo nutně jednat o přímý konflikt, objevila se tam kontroverze, která vzbudila pozornost.
Strategická inženýrka Red Bullu Hannah Schmitz využívá svou pozici k motivaci žen v motorsportu. Jako jedna z nejvýraznějších žen v paddocku ukazuje, že F1 není jen mužská záležitost. Svým působením otevírá dveře talentovaným a odhodlaným bez ohledu na pohlaví.