Toro Rosso doufá, že díky dvěma či třem větším balíkům vylepšení udrží svou velmi dobrou rychlost, kterou předvedlo v úvodních dvou závodech sezóny 2016.
Jejich monopost STR11 pohání loňský motor Ferrari, který se již nevyvíjí. Proto se očekává, že dceřiná stáj Red Bullu bude v průběhu sezóny ztrácet s tím, jak se budou zlepšovat ostatní výrobci a aktuální specifikace, kterou používá tovární týmy z Maranella společně s Haasem a Sauberem.
Podle svého šéfa, Franze Tosta, ale mají dostatečné rezervy na straně šasi. To se sice povedlo, ale k dokonalosti má stále daleko: "Samozřejmě, že nám nezbyl čas vše zoptimalizovat. Tým kolem [technického ředitele] Jamese Keya už na vylepšeních pracuje."
"Jsem celkem přesvědčený o tom, že během sezóny učiníme s autem další kroky vpřed, což bude nezbytné, protože jak víte, tak jezdíme s motorem z roku 2015. A to znamená, že se musíme zaměřit na zlepšování výkonnosti vozu. Doufám, že toho s dvěma či třemi většími vylepšeními dosáhneme," pokračuje šéf Toro Rosso.
To se celkem pozdě rozhodlo pro přechod na motory Ferrari. Kvůli tomu museli zvolit kompromisy v oblasti vnitřního uspořádání chlazení a rozložení hmotnosti, což se zřejmě projevuje na vyšších úrovních opotřebení pneumatik, jak jsme měli možnost pozorovat v úvodních závodech.
"Víme, že auto můžeme zlepšit, a pracujeme na tom. Myslím si ale, že každý tým by řekl něco podobného. Přijdeme s novými úpravami, které zlepší výkonnost auta, takže půjde tak trochu o kombinaci všeho - o samotné auto, o zkušenost pilotů, pneumatiky atd.," uvádí Tost.
Mezi piloty i přes vzájemnou rivalitu, která byla jasně viditelná i slyšitelná díky zveřejněné radiokomunikaci, podle něj ale nejsou žádné problémy: "Samozřejmě, že bojují na limitu, ale to je OK. Tohle je F1 a to, co chceme vidět. Zatím odvádějí oba dobrou práci. Očekávám nějakou dobrou zábavu také ve zbytku sezóny."
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.