Britská média potvrdila, že F1 se v příštím závodě vrátí k formátu kvalifikace z roku 2015 tak, jak dnes ve svém dopise jednohlasně požadovaly týmy. Podle neoficiálních zdrojů s tímto Bernie Ecclestone a Jean Todt souhlasili. Po chvíli to bylo potvrzeno i oficiálně!
F1 se od příštího závodu vrátí k formátu kvalifikaci z roku 2015. Týmy dnes měli projednávat možnost kvalifikace, během které by se sčítaly časy. Situace však nabrala zajímavý směr, když nakonec jednohlasně odsouhlasili, že jinou možnost než návrat k formátu z roku 2015 nebudou akceptovat.
Očekávalo se, jak na jejich dopis zareaguje Bernie Ecclestone a Jean Todt. Ti nyní potvrdili, že jedné rozumné řešení je tedy vyhovět tomuto požadavku. Čeká se však na oficiální vyjádření.
Aktualizace v 19:07:FIA vydala prohlášení, že na základě jednomyslného přání týmů se Bernie Ecclestone a Jean Todt rozhodli předat komisi F1 a Světové radě motorsportu variantu návratu kvalifikačního formátu z roku 2015.
Pokud bude požadavek svchálen řídícími orgány, bude platit od následujícího závodu v Číně až do konce sezóny. Uvítali také myšlenku předloženou týmy, která se týkala dalšího možného posouzení problematiky pro rok 2017.
Sebastian Vettel je mimo Formuli 1 už tři sezóny a kolem jeho návratu dlouho panovaly spekulace. Nyní učinil konečné rozhodnutí ohledně možného comebacku.
Před deseti lety nás navždy opustil Jules Bianchi. Zemřel na následky zranění z Velké ceny Japonska 2014, která navždy změnila Formuli 1.
Nico Hülkenberg věří, že tým Kick Sauber se stává vážným hráčem ve středu pole. Jak uvedl, od zavedení klíčových vylepšení ve Španělsku tým nepřetržitě zrychluje a získává na sebedůvěře i výkonnosti.
Šéf McLarenu Andrea Stella představil plány na technické vylepšení po testech na Silverstonu. Tým doufá, že novinky pomohou zvýšit výkon a konkurenceschopnost vozu.
Lewis Hamilton se zapojil do práce ve Ferrari, aby pomohl vyřešit zásadní slabinu vozu SF-25. Tým doufá, že díky jeho zkušenostem najde cestu k lepším výkonům.
Franco Colapinto zažívá složitý rok 2025, kdy místo očekávaného průlomu čelí nejistotě ohledně své budoucnosti v Alpine. Neustálé spekulace kolem sedačky mu komplikují cestu vzhůru.
Charles Leclerc byl po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie na sebe velmi naštvaný. Podle něj jeho výkon výrazně zaostal za očekáváním.
Oscar Piastri získal podporu od bývalého pilota F1 Jolyonna Palmera po penalizaci, která ho na Silverstonu připravila o vítězství. Palmer označil trest za příliš přísný a Piastriho manévr za férový.
Ferrari prožívá těžkou sezonu a italská média hlásí rostoucí tlak na šéfa týmu Freda Vasseura. Výsledky zaostávají za očekáváními, což vyvolává spekulace o nutnosti změn v řízení stáje. Vasseur tak čelí výzvě, jak tým rychle vrátit zpět na vrchol.
Red Bull má ve svých řadách talentovaného Arvida Lindblada, který se poprvé objevil ve světě F1 po boku Maxe Verstappena v Silverstonu. Mladý jezdec z F2 tak udělal významný krok směrem k možné budoucnosti v královně motorsportu.
George Russell potřebuje novou smlouvu na příští sezónu. Güenther Steiner se obává, že jeho požadavky komplikují Mercedesu cestu za získáním Maxe Verstappena.
Adrian Newey zůstává plně koncentrován na projekt vozu Aston Martin pro sezonu 2026, a to i navzdory potížím, které aktuálně tým potkávají. Legendární inženýr tak potvrzuje, že dlouhodobá strategie má pro něj prioritu před krátkodobými výsledky.