Bývalý pilot F1 Jos Verstappen, otec Maxe Verstappena závodícího za Toro Rosso, si myslí, že jeho potomka čeká brzy přestup do některého špičkového týmu.
O 18letého Maxe je zájem, a pokud jej Red Bull nevezme příští rok do svého mateřského týmu, mohl by mít volné ruce k přestupu jinam.
"Je to příjemná situace. Nemáme problém s konkurenceschopností našich pilotů v příštích letech. Jde o zdravou situaci, o zdravé soutěžení. Vede to k tomu, že se všichni jezdci musí snažit," uvádí Christian Horner.
Nevyloučil, že by Verstappen mohl zaujmout místo Daniila Kvjata. Sportovní ředitel Mercedesu Toto Wolff by byl "velmi, velmi překvapený," kdyby se Max v roce 2017 nestal pilotem Red Bullu. "Je jasné, že má v F1 skvělou budoucnost. Bylo by to hloupé, kdybychom o příležitostech neuvažovali, pokud se objeví."
Jeho otec Jos Verstappen pro španělská média situaci komentuje slovy: "Příští rok Max bude v jednom ze špičkových týmů šampionátu. A když říkám špičkový, tak tím myslím Mercedes, Ferrari nebo Red Bull."
Určitý zájem už projevili všichni. Na otázku, jestli by mohl být v kterémkoliv z těchto tří týmů, říká: "Ano, rozhodně. Ne se stejnou pravděpodobností, protože naší první volbou je Red Bull. V týmu jsou s mým synem velmi spokojeni a já si myslím, že by se Max měl v tuto chvíli tímto směrem ubírat."
Šéf Ferrari Maurizio Arrivabene na adresu mladého Holanďana prohlásil: "Je několik zajímavých kluků a Max je jedním z nich." V Maranellu upřednostňují zkušenosti před mládím, byli by příští rok ochotni udělat na úkor Kimiho Räikkönena výjimku?
Andrea Stella uznává, že řídit dva ambiciózní jezdce bojující o titul je náročné a vyžaduje citlivý přístup. McLaren teď balancuje mezi týmovou rovnováhou a snahou vytěžit maximum z formy Landa Norrise a Oscara Piastriho.
Andy Cowell, šéf týmu Aston Martin F1, uvedl, že Neweyho komentáře o problémech se simulátorem tým motivovaly k rychlejšímu vývoji, který chtějí zvládnout během měsíců místo dvou let.
Ačkoliv se Lewis Hamilton zatím úplně nesžil s novým prostředím ve Ferrari, komentátor David Croft je přesvědčený, že rok 2025 nebude jeho poslední sezónou ve Formuli 1. Podle něj má sedminásobný mistr světa stále dost motivace a odhodlání pokračovat dál.
Fernando Alonso přiznal, že jeho setrvání ve Formuli 1 po roce 2026 bude do značné míry záviset na tom, jak mu sedne nová generace monopostů.
Helmut Marko z Red Bullu zkritizoval rozhodnutí FIA nepenalizovat Charlese Leclerca za kolizi s Verstappenem a označil přístup komisařů za nevyvážený. Incident znovu rozvířil debatu o konzistenci rozhodování, zatímco Verstappen dojel v Barceloně až desátý.
Carlos Sainz promluvil o budoucnosti Williamsu, kam přestoupil na začátku sezony. Podle něj má tým potenciál a odhodlání výrazně se posunout vpřed.
Christijan Albers radí Isacku Hadjarovi, aby raději ukončil smlouvu s Red Bullem, pokud chce v F1 uspět dlouhodobě. Podle něj setrvání u týmu nemusí být pro mladého jezdce tou nejlepší cestou k trvalé kariéře.
Lewis Hamilton skončil v Grand Prix Španělska na šesté pozici, přestože vyrazil z pátého místa na startovním roštu. Navzdory solidní kvalifikaci se mu během závodu nepodařilo udržet tempo, což ho posunulo o jednu příčku zpět. V následném rozhovoru po závodě mu ujely nervy.
George Russell odstartoval sezonu 2025 čtyřmi pódiovými výsledky v šesti závodech, ale Mercedes W16 zůstává silný hlavně v chladnějších podmínkách. Jakmile se oteplí, přichází problémy se stabilitou a pneumatikami, což ohrožuje další úspěchy.
Po náročném španělském Grand Prix je podle Davida Coultharda Lewis Hamilton „vyčerpaný jako po ráně“, přesto však dokázal během střední části závodu držet krok s Charlesem Leclercem, což je podle bývalého jezdce pozitivní signál.
Valtteri Bottas v podcastu Beyond The Grid otevřeně popisuje snahu o návrat do Formule 1, přičemž zmiňuje osobní překážky v jednáních s Red Bullem i další možné cesty přes Cadillac nebo Alpine. Zůstává motivovaný a nevylučuje ani přesun do IndyCar.
Lewis Hamilton se setkal s britským premiérem Sirem Keirem Starmerem v rámci své iniciativy Mission 44, jejímž cílem je zlepšit vzdělávání mladých lidí po celém světě. Sedminásobný šampion tak opět ukázal, že své jméno využívá i k prosazování společenských změn mimo svět Formule 1.