FIA je blízko podpisu nové smlouvy s Pirelli na období 2017 - 2019. Přestože k dohodě s Berniem Ecclestonem došlo již minulý rok v říjnu, italská společnost požaduje, aby specifické cíle a záruky na testování byly písemnou součástí kontraktu.
Podle technického šéfa FIA není oddálení podpisu smlouvy nikterak neobvyklé: "Pirelli chtělo, aby ve smlouvě byly zahrnuty cíle, o které byli požádáni. Požadují v ní specifičtější položky týkající se testování. Opravdu chtějí záruku testování."
"Pokud jim stanovím cíle, pak chtějí nástroje pro to, aby je mohli dosáhnout. To jsou opravdu ty jediné body. Myslím, že všechno ostatní je vyřešeno, oni si však přejí mít jen záruku testování. My jsme ho zahrnuli do pravidel, ale oni chtějí mít trochu klid a také možnost testovat se svým vlastním vozem. Myslím, že to je v krátkodobém horizontu všechno dosažitelné," komentuje Whiting blížící se podpis nového kontraktu s FIA poté, co se Pirelli již dohodlo s Ecclestonem.
V F1 se chystají od příští sezóny velké změny, které mají za cíl zrychlit vozy díky posílení aerodynamiky a širším pneumatikám. Ty tak budou při rychlejších průjezdech zatáčkami vystaveny mnohem větší zátěži. Testování je během sezóny přísně omezeno, současná pravidla však Pirelli zaručují pro testování pneumatik 12 dní.
Italský výrobce nyní žádá o objasnění toho, jaké auto a které piloty k tomu může využít: "Klíčem pro rok 2017 je to, že budeme mít velmi jasné, písemně podložené zadání, co od nás očekávají, že dodáme... a že nám umožní podmínky pro to, abychom to vlastně mohli splnit," uvedl Paul Hembery, sportovní ředitel Pirelli.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.
Lando Norris představil svůj krátký, ale nabitý program zimní přestávky, zahrnující týmové rozbory, odpočinek s rodinou a přáteli a tradiční akce McLarenu.