Mercedes pracuje na zlepšení špatných startů. Stáj Mercedes se již nechce spoléhat v této otázce na externího dodavatele, a proto se rozhodla, že si postaví vlastní spojku. Vývoj však bude nějakou dobu trvat.
Zdá se, že i letos je Mercedes W06 tím nejrychlejším autem ve startovním poli. Na startu jsou však 'stříbrné šípy', jak se zdá, zranitelné. To se ukázalo hned v Melbourne, následně Mercedesy nemohly využít svoji výhodu, protože jezdily za jinými vozy. V Bahrajnu start nedopadl už tak špatně.
Možností dostat se vpřed je málo - předjíždí se obtížně a výhodnější taktika se vymýšlí také obtížně. U Mercedesu si tuto nevýhodu uvědomují a Toto Wolff přiznává: "U nás je teplotní okno spojky velmi úzké. Když se jezdcům povede v něm zůstat, tak mají dobrý start.
Pokud se spojka přehřeje nebo naopak nedostatečně zahřeje, pak zažijí jezdci podobný start jako Lewis v Austrálii." Mercedes už začal pracovat na nápravě problému. Po vzoru svého motoru se rozhodl vydat vlastní cestou i v otázce spojky.
"Ve vývojovém oddělení Daimleru jsme požádali o podporu. Doba, kdy budeme mít vlastní novou spojku, se počítá spíše na měsíce než na týdny," přiznává však šéf týmu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.