Mercedes pracuje na zlepšení špatných startů. Stáj Mercedes se již nechce spoléhat v této otázce na externího dodavatele, a proto se rozhodla, že si postaví vlastní spojku. Vývoj však bude nějakou dobu trvat.
Zdá se, že i letos je Mercedes W06 tím nejrychlejším autem ve startovním poli. Na startu jsou však 'stříbrné šípy', jak se zdá, zranitelné. To se ukázalo hned v Melbourne, následně Mercedesy nemohly využít svoji výhodu, protože jezdily za jinými vozy. V Bahrajnu start nedopadl už tak špatně.
Možností dostat se vpřed je málo - předjíždí se obtížně a výhodnější taktika se vymýšlí také obtížně. U Mercedesu si tuto nevýhodu uvědomují a Toto Wolff přiznává: "U nás je teplotní okno spojky velmi úzké. Když se jezdcům povede v něm zůstat, tak mají dobrý start.
Pokud se spojka přehřeje nebo naopak nedostatečně zahřeje, pak zažijí jezdci podobný start jako Lewis v Austrálii." Mercedes už začal pracovat na nápravě problému. Po vzoru svého motoru se rozhodl vydat vlastní cestou i v otázce spojky.
"Ve vývojovém oddělení Daimleru jsme požádali o podporu. Doba, kdy budeme mít vlastní novou spojku, se počítá spíše na měsíce než na týdny," přiznává však šéf týmu.
George Russell zůstává klidný a věří ve své místo u Mercedesu navzdory spekulacím o jednáních s Maxem Verstappenem. Zdůrazňuje, že se soustředí na výkon, ne na přestupové hry.
Isack Hadjar odmítl přikládat velkou váhu odchodu Christiana Hornera z Red Bullu, ale s úsměvem přiznal, že povýšení Laurenta Mekiese by mu mohlo do budoucna pomoci. Francouzský jezdec zůstává soustředěný na své výkony, přesto mezi řádky naznačil, že nové vedení může být výhodou.
Lewis Hamilton jasně prohlásil, že nechce dopadnout jako Fernando Alonso nebo Sebastian Vettel ve Ferrari, kteří nedokázali získat titul. Zdůraznil, že k úspěchu potřebuje nejen odhodlání, ale i silný tým a správnou strategii.
Liam Lawson se o odchodu Christiana Hornera z Red Bullu dozvěděl z médií, ale tvrdí, že to na jeho cíle a soustředění nemá velký vliv. Nové vedení v podobě Laurenta Mekiese a Alana Permaneho vnímá jako stabilní a motivované, což podle něj týmu nijak neškodí.
Gabriel Bortoleto vyzdvihl výkon Nica Hülkenberga, který v Silverstonu senzačně dovezl Sauber na stupně vítězů. Podle něj veterán předvedl klidnou a precizní jízdu, která je velkým impulsem pro celý tým.
Max Verstappen odmítá spekulace o své budoucnosti a soustředí se na aktuální úkoly. Jeho hlavní prioritou je výkon na trati, bez zbytečného rozptýlení.
Navzdory intenzivním spekulacím z minulého měsíce, které naznačovaly, že dny Freda Vasseura v čele Ferrari by mohly být sečteny, se situace zdá být opačná. Ralf Schumacher si myslí opak.
Yuki Tsunoda dostal od Helmuta Marka jasné potvrzení, že u Red Bullu zůstane minimálně do konce sezony 2025. Pro jezdce je to vítaná jistota po dřívějších spekulacích o možných rychlých změnách v sestavě.
Šéf Mercedesu Formule 1 zchladil spekulace o brzkém příchodu Maxe Verstappena do týmu. Přestože se v paddocku neustále šíří zvěsti o možné změně dresu úřadujícího šampiona, Mercedes se zatím drží zdrženlivého postoje.
George Russell stojí před klíčovým momentem své kariéry, protože jeho smlouva s Mercedesem vyprší už na konci této sezony. Zatímco britský závodník řeší svou budoucnost, Mercedes intenzivně usiluje o podpis Maxe Verstappena, což přidává do celého příběhu ještě větší napětí a nejistotu ohledně dalšího složení týmu.
Lance Stroll ostře kritizoval nová pravidla, která vstoupí v platnost ve Formuli 1 v příští sezoně. Podle něj mohou změny přinést více problémů než užitku.
Lewis Hamilton věří, že tentokrát prolomí své nestálé výsledky na Velké ceně Belgie. Mezitím Ferrari chystá významné technické vylepšení, které by mohlo výrazně ovlivnit boj o čelní příčky.