Podle šéfa Red Bullu, Christiana Hornera, si jejich dceřiná stáj Toro Rosso udrží velmi silnou formu minimálně do poloviny sezóny. Pak rozložení sil začnou ovlivňovat vylepšení, s nimiž začnou přicházet výrobci pohonných jednotek.
Toro Rosso letos přešlo na motory Ferrari a v Austrálii se představilo ve velmi dobrém světle - v kvalifikaci byli třetím nejrychlejším týmem, když Max Verstappen obsadil pátou a Carlos Sainz sedmou příčku na startovním roštu. Z první pětky během závodu kvůli zdržení v boxech, provozu a vzájemnému souboji vypadli.
"Můžete vidět, že vozy Toro Rosso jsou rychlé, obzvlášť na jedno kolo. Lewis [Hamilton] Toro Rosso na rovinkách nemohl předjet... Je patrné, že mají konkurenceschopné auto. My očekáváme, že budou v první polovině rychlí - tak, jak napovědělo předsezónní testování - než do hry vstoupí vylepšení," říká Horner.
Toro Rosso sice pohání Ferrari, jenže pouze jeho loňská specifikace, která se v průběhu sezóny na rozdíl od těch aktuální žádného dalšího vývoje nedočká (tu kromě továrního týmu používají také Haas a Sauber). V Bahrajnu by ale ještě mělo těžit z výkonnostního náskoku na vozy poháněné Renaultem.
"V Bahrajnu je kladen o něco větší důraz na výkon [než v Austrálii], což nebude hrát v náš prospěch," říká šéf Red Bullu. "My jsme tam ale vždy byli celkem konkurenceschopní, v ostatních částech okruhu. Doufám tedy, že si to i v tomto podniku udržíme."
Lewis Hamilton se zastal Kimiho Antonelliho, který prochází složitějším obdobím v první sezóně u Mercedesu. Podle něj je důležité dát mladému jezdci čas a podporu, protože úspěch přichází s trpělivostí a učením.
George Russell přiznal, že jednání o prodloužení smlouvy s Mercedesem byla náročná a zahrnovala nejen finanční otázky, ale i vzájemnou důvěru a vizi. Přesto zdůraznil svou loajalitu týmu a optimismus ohledně budoucnosti, zejména s blížícími se změnami v roce 2026.
Spekulace končí. Max Verstappen oficiálně potvrdil věrnost Red Bullu. Tým se tak může před rozhodujícími závody sezony opřít o svou klíčovou hvězdu.
Red Bull potvrdil, že Gianpiero Lambiase se na Velké ceně Maďarska vrátí jako hlavní závodní inženýr Maxe Verstappena. Jeho návrat týmu zajistí stabilitu a zkušenosti před důležitým závodem.
Šéf Williamsu James Vowles varuje, že tým může být v Maďarsku méně konkurenceschopný, přestože nový upgrade vozu ve Spa fungoval. Hungaroring podle něj odhalí limity vozu, který lépe sedí rychlým tratím.
Max Verstappen přiznal, že při obhajobě svých manévrů u komisařů často cituje Ayrtona Sennu. Používá jeho slavná slova: „Pokud už nezkusíš mezeru, která tam je, nejsi závodník.“
Max Verstappen potvrdil setrvání u Red Bullu i pro sezonu 2026, ačkoliv jeho budoucnost byla dlouho předmětem spekulací. Jeho rozhodnutí přichází v době příprav na novou motorovou éru Formule 1.
Red Bull nasadil Yukimu Tsunodovi novou specifikaci podlahy před kvalifikací na Grand Prix Belgie. Tento krok se vyplatil a zlepšil jeho výkon.
Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Frédéric Vasseur prodloužil smlouvu a nadále povede tým Ferrari ve Formuli 1. Tým tím vyjadřuje důvěru v jeho dosavadní práci a směr, kterým Scuderii vede.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.