Podle Carlose Sainze mezi ním a jeho týmovým kolegou Maxem Verstappenem nedojde na žádné vleklé spory ani napětí po Velké ceně Austrálie, kde jsme byli svědky velmi emotivních rádiových hlášek a pozávodních komentářů.
Verstappen byl naštvaný, když tým nezasáhl a nenařídil Sainzovi, aby jej před sebe pustil, protože cítil, že je mnohem rychlejší. Pod vlivem emocí došlo dokonce ke konci závodu ke vzájemnému kontaktu, po němž šel Max do smyku.
"Po celý závod jsem byl mnohem rychlejší než Carlos. Pak jsme se zasekli [za Palmerem] a nebyla šance na předjetí. Jsem frustrován a zklamán, snad se nám povede příště lépe," hodnotil Verstappen, jenž celou situaci během závodu označil za ******** vtip.
Sainz to bezprostředně po závodě hodnotil slovy: "Poslechl jsem si jeho [Verstappenovo] rádio, byly to zajímavé hlášky. Určitě si nezasloužil to, co chtěl." Oba dojeli nakonec na 9. a 10. místě, přitom dle rychlosti svého vozu STR11 měli v Melbourne na mnohem víc, což je i celý tým Toro Rosso hodně mrzí. Situace mezi týmovými kolegy však podle něj kvůli tomu vypjatá nebude: "Myslím, že jde o zdravou rivalitu. Alespoň z mé strany nemám s nikým absolutně žádné problémy."
"Moc jsme přes rádio nekomunikovali, není moc co vysvětlovat. Zkrátka jsem byl za Jolyonem [Palmerem], řekli mi, abych na to zatlačil a předjel jej. Pak jsem se dostal za Williams [Bottase], který na rovinkách úplně létal. Předjel jsem, tuším, osm nebo deset aut, takže jsem nepromeškal žádné předjetí, jen některá byla náročná. Na této trati se moc lehce nepředjíždí," vysvětluje Sainz.
Ke kontaktu s Verstappenem řekl: "Zezadu se mě dotkl, viděl jsem v zrcátku, jak se roztočil. Šlo o zajímavý závod - na limitu, ale taková má F1 být. Myslím, že jsme si zasloužili mnohem lepší konečnou pozici, obzvlášť po tolika předjetích. Ale hodně jsem si to užil a myslím, že tam nebudou žádné potíže, alespoň ne z mé strany."
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.