Podle Carlose Sainze mezi ním a jeho týmovým kolegou Maxem Verstappenem nedojde na žádné vleklé spory ani napětí po Velké ceně Austrálie, kde jsme byli svědky velmi emotivních rádiových hlášek a pozávodních komentářů.
Verstappen byl naštvaný, když tým nezasáhl a nenařídil Sainzovi, aby jej před sebe pustil, protože cítil, že je mnohem rychlejší. Pod vlivem emocí došlo dokonce ke konci závodu ke vzájemnému kontaktu, po němž šel Max do smyku.
"Po celý závod jsem byl mnohem rychlejší než Carlos. Pak jsme se zasekli [za Palmerem] a nebyla šance na předjetí. Jsem frustrován a zklamán, snad se nám povede příště lépe," hodnotil Verstappen, jenž celou situaci během závodu označil za ******** vtip.
Sainz to bezprostředně po závodě hodnotil slovy: "Poslechl jsem si jeho [Verstappenovo] rádio, byly to zajímavé hlášky. Určitě si nezasloužil to, co chtěl." Oba dojeli nakonec na 9. a 10. místě, přitom dle rychlosti svého vozu STR11 měli v Melbourne na mnohem víc, což je i celý tým Toro Rosso hodně mrzí. Situace mezi týmovými kolegy však podle něj kvůli tomu vypjatá nebude: "Myslím, že jde o zdravou rivalitu. Alespoň z mé strany nemám s nikým absolutně žádné problémy."
"Moc jsme přes rádio nekomunikovali, není moc co vysvětlovat. Zkrátka jsem byl za Jolyonem [Palmerem], řekli mi, abych na to zatlačil a předjel jej. Pak jsem se dostal za Williams [Bottase], který na rovinkách úplně létal. Předjel jsem, tuším, osm nebo deset aut, takže jsem nepromeškal žádné předjetí, jen některá byla náročná. Na této trati se moc lehce nepředjíždí," vysvětluje Sainz.
Ke kontaktu s Verstappenem řekl: "Zezadu se mě dotkl, viděl jsem v zrcátku, jak se roztočil. Šlo o zajímavý závod - na limitu, ale taková má F1 být. Myslím, že jsme si zasloužili mnohem lepší konečnou pozici, obzvlášť po tolika předjetích. Ale hodně jsem si to užil a myslím, že tam nebudou žádné potíže, alespoň ne z mé strany."
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.