Výměna na poslední chvíli proběhla u Renaultu, když Kevin Magnussen nahradil Pastora Maldonada, jenž přišel o tok peněz svého vlivného sponzora. Objevily se však zprávy, že se dánský pilot netěší úplné podpoře ze strany Renaultu.
Dánská média totiž vypustila informaci, že Kevin Magnussen v otázce volby náhrady za Maldonada neměl dostatečnou podporu ze strany Frédérica Vasseura, který údajně měl prosazovat do kokpitu svého chráněnce z týmu ART ze série GP2, Belgičana Stoffela Vandoornea.
Závodní ředitel týmu F1 se proti tomuto názoru ostře ohradil. "Je to totální blbost. Nechápu, proč to v Dánsku takovým způsobem hodnotí," reagoval Vasseur v dánském deníku BT. "Jeden belgický novinář se mě zeptal, zda bychom měli zájem o Vandoornea a já mu odpověděl: »Samozřejmě, ale má smlouvu s McLarenem«. Je to mojí povinností se zajímat zvláště o dobré piloty, ale to neznamená, že si mohu zajistit služby všech."
Vasseur okomentoval i současné složení Renaultu: "S našimi piloty jsem opravdu spokojen. Kevin a Jolyon jsou skutečně výbornou kombinací. Kevina znám už hodně let. V juniorských kategoriích pro můj tým nikdy nejezdil, ale byl to těžký soupeř a vždy se pohyboval na špici. V roce 2015 neprožíval lehké období, ale zachoval si motivaci pro tuto sezónu, takže Kevin byl na naše uvolněné místo ideální kandidát," pokračuje Vasseur.
Nicméně dánští novináři hledají důvody pro své tvrzení a poukazují především na to, že Magnussen dostal pouze jednoletý kontrakt. I na to má Vasseur vysvětlení. "I když jde o dlouhodobý projekt, všichni v týmu se nyní maximálně soustředí na rok 2016. Přemýšlet o sezóně 2017 je v tuto chvíli předčasné."
Vasseur tím naráží na skutečnost, že převzetí týmu od Lotusu trvalo příliš dlouho, poté se musela řešit instalace vlastního motoru do vozu, původně navrženého pro agregát Mercedes, což se nepřílis pozitivně promítlo i do prvních testovacích dnů.
"Bylo to pro nás poněkud složitější. Důvodem je ono zpoždění, ale jak říkám, jde o dlouhodobý projekt, takže problémy na začátku nesmějí být rozhodující. Musíme je v první fázi vyřešit, ale důležité je mít připravený vůz. Pro nás jako pro všechny ostatní týmy bylo obrovským úspěchem, když testy v pondělí v devět hodin ráno začaly a my byli u toho," dodává Vasseur.
Poradce Cadillacu pro Formuli 1, Mario Andretti, vyzval fanoušky, aby brali za pravdu pouze oficiální informace týmu, zatímco stáj chystá oznámení složení jezdeckého dua pro sezonu 2026. Andretti tím reaguje na množící se spekulace a snaží se udržet kontrolu nad komunikací směrem k médiím i fanouškům.
Red Bull plánuje dokončit ročník 2025 s prakticky stejnou specifikací monopostu, jakou představil při Velké ceně Maďarska.
McLaren MCL39 se sice rychle zařadil mezi nejdominantnější vozy sezony 2025, ale zimní testy v Bahrajnu odhalily i jeho slabší stránku. Podle jezdců byl monopost na samotné hranici možností obtížně ovladatelný, což ukazuje, že cesta k současné formě nebyla bez komplikací.
Podle spekulací by Red Bull mohl do dohody o odchodu Christiana Hornera zařadit ustanovení, které by mu znemožnilo vrátit se do Formule 1 v jiné funkci. Pro stáj z Milton Keynes by šlo o preventivní krok, jak zabránit tomu, aby jejich bývalý šéf v budoucnu posílil konkurenci.
Esteban Ocon měl u Alpine těžké období, kdy ho problémy týmu omezovaly. V Haasu naopak našel tým, kde se otevřeně komunikuje a všichni spolupracují, což mu umožňuje jezdit tak, jak umí.
Lewis Hamilton se od svého příchodu do Ferrari v roce 2025 potýká s problémy, které budí velkou pozornost. Podle Juana Pabla Montoyi ale nemusí jít jen o výkon jezdce.
Sebastian Vettel podpořil návrat motorů V10 do Formule 1, které podle něj měly nezaměnitelný zvuk a charakter. „Nešlo jen o výkon, ale i o emoce, které dokázaly probudit v každém fanouškovi,“ řekl čtyřnásobný mistr světa.
Pilot Mercedesu upozorňuje, že dosavadní výsledky Andrey Kimiho Antonelliho ve Formuli 1 nemusí plně odrážet skutečný pokrok, kterého mladý nováček během své premiérové sezony dosáhl.
Cadillac se blíží k sestavení své první posádky pro debut ve F1 příští rok a zaměřuje se na kombinaci jezdeckých veteránů s bohatými zkušenostmi.
Sebastian Vettel zpochybnil chystaná pravidla F1 pro rok 2026. Podle něj nemusí zajistit slíbený pokrok ani udržitelnost a hrozí, že kvůli jejich složitosti získají výhodu jen určité týmy.
Po více než deseti letech od svého konce se tým Caterham opět dostává do centra pozornosti s možností návratu do Formule 1.
Bývalý inženýr Maxe Verstappena, Bradley Scanes, odhalil, že jezdec měl taktiku, jak znepříjemnit Lewisovi Hamiltonovi život. Verstappen podle něj využíval plánovaný „power trip“ k testování nervů soupeře.