Výměna na poslední chvíli proběhla u Renaultu, když Kevin Magnussen nahradil Pastora Maldonada, jenž přišel o tok peněz svého vlivného sponzora. Objevily se však zprávy, že se dánský pilot netěší úplné podpoře ze strany Renaultu.
Dánská média totiž vypustila informaci, že Kevin Magnussen v otázce volby náhrady za Maldonada neměl dostatečnou podporu ze strany Frédérica Vasseura, který údajně měl prosazovat do kokpitu svého chráněnce z týmu ART ze série GP2, Belgičana Stoffela Vandoornea.
Závodní ředitel týmu F1 se proti tomuto názoru ostře ohradil. "Je to totální blbost. Nechápu, proč to v Dánsku takovým způsobem hodnotí," reagoval Vasseur v dánském deníku BT. "Jeden belgický novinář se mě zeptal, zda bychom měli zájem o Vandoornea a já mu odpověděl: »Samozřejmě, ale má smlouvu s McLarenem«. Je to mojí povinností se zajímat zvláště o dobré piloty, ale to neznamená, že si mohu zajistit služby všech."
Vasseur okomentoval i současné složení Renaultu: "S našimi piloty jsem opravdu spokojen. Kevin a Jolyon jsou skutečně výbornou kombinací. Kevina znám už hodně let. V juniorských kategoriích pro můj tým nikdy nejezdil, ale byl to těžký soupeř a vždy se pohyboval na špici. V roce 2015 neprožíval lehké období, ale zachoval si motivaci pro tuto sezónu, takže Kevin byl na naše uvolněné místo ideální kandidát," pokračuje Vasseur.
Nicméně dánští novináři hledají důvody pro své tvrzení a poukazují především na to, že Magnussen dostal pouze jednoletý kontrakt. I na to má Vasseur vysvětlení. "I když jde o dlouhodobý projekt, všichni v týmu se nyní maximálně soustředí na rok 2016. Přemýšlet o sezóně 2017 je v tuto chvíli předčasné."
Vasseur tím naráží na skutečnost, že převzetí týmu od Lotusu trvalo příliš dlouho, poté se musela řešit instalace vlastního motoru do vozu, původně navrženého pro agregát Mercedes, což se nepřílis pozitivně promítlo i do prvních testovacích dnů.
"Bylo to pro nás poněkud složitější. Důvodem je ono zpoždění, ale jak říkám, jde o dlouhodobý projekt, takže problémy na začátku nesmějí být rozhodující. Musíme je v první fázi vyřešit, ale důležité je mít připravený vůz. Pro nás jako pro všechny ostatní týmy bylo obrovským úspěchem, když testy v pondělí v devět hodin ráno začaly a my byli u toho," dodává Vasseur.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.
Max Verstappen si suverénně zajistil pole position pro Velkou cenu USA, když porazil Landa Norrise. Oscar Piastri tentokrát nestačil ani na top 3.
Max Verstappen ovládl chaotický sprint před Velkou cenou USA 2025. Oba jezdci McLarenu přitom skončili hned v první zatáčce po úvodní kolizi.
Nico Hülkenberg překvapil výborným výkonem a zajistil si nejlepší startovní pozici sezóny ve Sprintu během víkendu Velké ceny USA.
Fernando Alonso si v kvalifikaci na okruhu Circuit of the Americas připsal jedno ze svých nejlepších letošních umístění. Přestože jej čeká náročný závodní víkend, zůstává odhodlaný a motivovaný bojovat.
Andrea Stella po sprintové kvalifikaci v Austinu naznačuje, že McLaren skrývá určité trumfy, které by mohly použít v následujícím závodě.
Zatímco McLaren drží pod pokličkou detaily ohledně „důsledků“, které čekají Landa Norrise, Martin Brundle poskytl svůj pohled na možné scénáře.
Laurent Mekies přiznal, že tým udělal chybu ve strategii výjezdů na trať a zdůraznil, že Yuki Tsunoda si zaslouží omluvu.
Lewis Hamilton působil zklamaně poté, co sprintová kvalifikace na Velkou cenu USA znovu odhalila přetrvávající potíže týmu Ferrari.
Sprintová kvalifikace v Austinu nabídla dramatické momenty na čele startovního roštu. Max Verstappen předvedl silný výkon, který přinesl napínavý souboj s piloty McLarenu.
V prvním tréninku v Austinu ukázal Lando Norris svou rychlost, když překonal Nich Hülkenberga a Oscara Piastriho. Charles Leclerc v technických problémech.