Francouzský pilot sice má podepsanou smlouvu jako rezervní jezdec u Renaultu, ale připustil, že v současné době ještě neví, jakou variantu v nadcházejícím šampionátu zvolí. Je tu totiž ještě možnost účasti v šampionátu DTM.
S touto možností totiž Esteban Ocon koketoval ještě před svým nástupem u Renaultu, ostatně ve stejné kategorii působil - a úspěšně - také chráněnec Mercedesu Pascal Wehrlein, jehož kroky nyní vedou k Manoru.
Ocon v tuto chvíli stojí na křižovatce rozhodování a připustil, že zatím neví, zda se zúčastní některého pátečního prvního tréninku v pozici třetího pilota. "Nevím, jestli do DTM půjdu, kdo ví? V tuto chvíli není nic jisté, o ničem se nerozhodlo. Ale pokud bude tým žádat, abych do monopostu usedl, budu připraven, protože to bude velmi dobrá zkušenost."
Devatenáctiletý pilot čeká na rozhodnutí, zda bude k dispozici při každé Grand Prix nebo zamíří do nějakého jiného šampionátu, aby nevypadl ze závodního procesu. "Pokud bych měl být na všech závodech F1, tak to představuje hodně času. Takže zatím netuším, kde budu závodit a zda vůbec budu závodit."
Ocon triumfoval v uplynulém roce v GP3, když těsně porazil po většinu šampionátu vedoucího Lucu Ghiotta. Dostat se do F1 bylo součástí jeho závodního snu, už se také stihl vyjádřit ohledně prvního návrhu designu nového vozu Renault. "Je to docela pěkné, jen jsem očekával víc žluté barvy. Ta černá vypadá moc dobře a matný nápis Renault Sport vzadu se mi moc líbí. Je to elegantní."
Francouz nicméně potvrdil, že nadále zůstává členem vývojového programu Mercedesu a u Renaultu absoluvje de facto roční hostování. "Pořád jsem členem týmu Mercedes. Ten také řídí mou kariéru, jsem ale vděčný, že se obě značky dohodly a z toho vyplynula má příležitost stát se součástí Renault Sport Team F1, je opravdu skvělé, že se našlo takové řešení. Co se týče detailů oné dohody, nemám v popisu práce, abych ji komentoval. Mojí povinností je zaměřit se na výkony na trati, mou fyzickou kondici a být připraven usednout do vozu. Zbytek je záležitostí managementu. Moje práce to není. Těším se na spolupráci s týmem a věřím, že nás od počátku čeká vzájemně prospěšná technická spolupráce," dodává Ocon.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.