Francouzský pilot sice má podepsanou smlouvu jako rezervní jezdec u Renaultu, ale připustil, že v současné době ještě neví, jakou variantu v nadcházejícím šampionátu zvolí. Je tu totiž ještě možnost účasti v šampionátu DTM.
S touto možností totiž Esteban Ocon koketoval ještě před svým nástupem u Renaultu, ostatně ve stejné kategorii působil - a úspěšně - také chráněnec Mercedesu Pascal Wehrlein, jehož kroky nyní vedou k Manoru.
Ocon v tuto chvíli stojí na křižovatce rozhodování a připustil, že zatím neví, zda se zúčastní některého pátečního prvního tréninku v pozici třetího pilota. "Nevím, jestli do DTM půjdu, kdo ví? V tuto chvíli není nic jisté, o ničem se nerozhodlo. Ale pokud bude tým žádat, abych do monopostu usedl, budu připraven, protože to bude velmi dobrá zkušenost."
Devatenáctiletý pilot čeká na rozhodnutí, zda bude k dispozici při každé Grand Prix nebo zamíří do nějakého jiného šampionátu, aby nevypadl ze závodního procesu. "Pokud bych měl být na všech závodech F1, tak to představuje hodně času. Takže zatím netuším, kde budu závodit a zda vůbec budu závodit."
Ocon triumfoval v uplynulém roce v GP3, když těsně porazil po většinu šampionátu vedoucího Lucu Ghiotta. Dostat se do F1 bylo součástí jeho závodního snu, už se také stihl vyjádřit ohledně prvního návrhu designu nového vozu Renault. "Je to docela pěkné, jen jsem očekával víc žluté barvy. Ta černá vypadá moc dobře a matný nápis Renault Sport vzadu se mi moc líbí. Je to elegantní."
Francouz nicméně potvrdil, že nadále zůstává členem vývojového programu Mercedesu a u Renaultu absoluvje de facto roční hostování. "Pořád jsem členem týmu Mercedes. Ten také řídí mou kariéru, jsem ale vděčný, že se obě značky dohodly a z toho vyplynula má příležitost stát se součástí Renault Sport Team F1, je opravdu skvělé, že se našlo takové řešení. Co se týče detailů oné dohody, nemám v popisu práce, abych ji komentoval. Mojí povinností je zaměřit se na výkony na trati, mou fyzickou kondici a být připraven usednout do vozu. Zbytek je záležitostí managementu. Moje práce to není. Těším se na spolupráci s týmem a věřím, že nás od počátku čeká vzájemně prospěšná technická spolupráce," dodává Ocon.
Alex Brundle označil angažování Valtteriho Bottase a Sergia Péreze za správný krok pro Cadillac, i když by rád viděl místo pro mladého nebo amerického jezdce.
Generální ředitel týmu Cadillac F1 Dan Towriss se vyjádřil k spekulacím ohledně možného přesunu Christiana Hornera, zdůrazňujíc, že tým je plně zaměřen na budování vlastního projektu.
Jolyon Palmer se zastal Lewise Hamiltona a tvrdí, že jeho výkony nevypadají špatně kvůli nedostatku rychlosti, ale kvůli sérii drobných chyb, které ovlivnily výsledky.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.
Lewis Hamilton se po letní pauze vrací zpět do dění formule 1 a hned na úvod ho čeká závod, který může zásadně ovlivnit jeho sezonu. Britský šampion tak vstupuje do víkendu s vědomím, že následující velká cena je pro něj i pro Ferrari mimořádně důležitá.
S blížícím se oznámením jezdecké sestavy pro první sezónu týmu Cadillac ve Formuli 1 se podle očekávání tým přiklání ke zkušeným závodníkům. To zároveň značně snižuje šance mladého amerického jezdce Coltona Herty na místo v nové stáji.