Zákulisí některých přestupů, na první pohled nepříliš logických, se mnohdy vůbec nepodaří objasnit. U těch ostatních to může trvat týdny, měsíce i roky, než se dopracujeme ke zjištění, jak to tenkrát bylo.
Nyní přišel šéf Red Bullu Christian Horner s tvrzením, že to byl on, kdo povzbudil Mercedes, aby v roce 2012 uzavřel kontrakt s Lewisem Hamiltonem. Horner sdělil britskému časopisu F1 Racing, že mistr světa posledních dvou sezón se původně chtěl přesunout k týmu Red Bull.
"Opravdu hodně stál o to, aby za nás jezdil. Ale neexistoval způsob, jak ho k nám dostat, pokud jsme měli v týmu Sebastiana Vettela," vysvětluje Horner a dodává, že dal Mercedesu přátelskou radu, aby místo odcházejícího sedminásobného šampiona Michaela Schumachera angažovali britského pilota. "McLaren byl v letech 2011 a 2012 co do konkurenceschopnosti velmi silný, takže jsem si myslel, že pro nás bude lepší, když se Hamilton »uklidí« k Mercedesu, kde bude méně nebezpečný než u McLarenu."
I ty sebelépe myšlené kroky někdy nevyjdou. To si musí nyní přiznat i Horner, zvláště po dominantních výkonech Lewise v týmu Stříbrných šípů. "Popostrčil jsem tehdy Niki Laudu, aby Hamiltona od McLarenu přetáhl a tím ho oslabil - jenže kdo tehdy mohl tušit, že se Mercedes stane takovým vládcem F1, jakým dnes je," komentuje nepovedený záměr Horner.
Šéf týmu Racing Bulls Alan Permane zdůraznil, že tým se soustředí na podporu Liama Lawsona a jeho další rozvoj.
Bernie Ecclestone, bývalý šéf Formule 1, znovu otevřel debatu o vnitřních vztazích v McLarenu. Podle jeho slov tým podle určitých kritérií upřednostňuje jednoho z jezdců.
Toto Wolff věří, že Mercedes má stále šanci zvrátit boj o druhé místo mezi konstruktéry. Před závodem v Brazílii prohlásil, že tým je připraven „vrátit úder“ Ferrari i Red Bullu.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.