Bývalý hlavní konstruktér Ferrari Nikolas Tombazis byl jmenován šéfem aerodynamického oddělení stáje Manor.
Tombazis v Maranellu před velkými čistkami na konci roku 2014 strávil 9 let. Předtím pracoval také pro McLaren či pro Benetton, prostřednictvím kterého vstoupil v sezóně 1992 do Formule 1.
"Je mi potěšením oznámit Nikolas na pozici šéfa aerodynamiky. Věřím, že toto jmenováním zesílí snahy velmi talentovaného týmu konstruktérů, který v posledních letech neměl příležitost předvést v plné míře své zkušenosti a schopnosti," uvádí technický ředitel John McQuilliam.
"Jsem si jistý tím, že společně s pohonnou jednotkou Mercedes a s převodovkou a technickým partnerstvím Williamsu nám nová struktura aerodynamického oddělení poskytne sílu zkonstruovat a neustále vyvíjet konkurenceschopná závodní auta, která nás pomůžou nasměrovat vstříc našim dlouhodobým ambicím," dodává McQuilliam.
Sedmačtyřicetiletý zkušený řecký konstruktér své jmenování komentuje slovy: "Jsem moc rád, že se můžu v tomto vzrušujícím období jeho vývoje přidat k Manoru. Tým má působivé plány a investuje do těch správných oblastí, aby na dráze naplnil své ambice, takže se hodně těším na to, že budu součástí této cesty.
Existující konstrukční tým už je velmi silný a těším se na spolupráci se skupinou lidí, abych co nejvíce využil příležitostí, které před námi leží, a pomohl nám v příštích sezónách dosáhnout v poli pokroků."
Manor je posledním z týmů, který dosud nepotvrdil svou jezdeckou sestavu pro letošní sezónu. Na konci minulého ročníku prošel personálním zemětřesením, když jej opustili šéf John Booth a sportovní ředitel a prezident v jedné osobě - Graeme Lowdon. Na pozici závodního ředitel prozměnu přišel Dave Ryan.
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.