Bývalý hlavní konstruktér Ferrari Nikolas Tombazis byl jmenován šéfem aerodynamického oddělení stáje Manor.
Tombazis v Maranellu před velkými čistkami na konci roku 2014 strávil 9 let. Předtím pracoval také pro McLaren či pro Benetton, prostřednictvím kterého vstoupil v sezóně 1992 do Formule 1.
"Je mi potěšením oznámit Nikolas na pozici šéfa aerodynamiky. Věřím, že toto jmenováním zesílí snahy velmi talentovaného týmu konstruktérů, který v posledních letech neměl příležitost předvést v plné míře své zkušenosti a schopnosti," uvádí technický ředitel John McQuilliam.
"Jsem si jistý tím, že společně s pohonnou jednotkou Mercedes a s převodovkou a technickým partnerstvím Williamsu nám nová struktura aerodynamického oddělení poskytne sílu zkonstruovat a neustále vyvíjet konkurenceschopná závodní auta, která nás pomůžou nasměrovat vstříc našim dlouhodobým ambicím," dodává McQuilliam.
Sedmačtyřicetiletý zkušený řecký konstruktér své jmenování komentuje slovy: "Jsem moc rád, že se můžu v tomto vzrušujícím období jeho vývoje přidat k Manoru. Tým má působivé plány a investuje do těch správných oblastí, aby na dráze naplnil své ambice, takže se hodně těším na to, že budu součástí této cesty.
Existující konstrukční tým už je velmi silný a těším se na spolupráci se skupinou lidí, abych co nejvíce využil příležitostí, které před námi leží, a pomohl nám v příštích sezónách dosáhnout v poli pokroků."
Manor je posledním z týmů, který dosud nepotvrdil svou jezdeckou sestavu pro letošní sezónu. Na konci minulého ročníku prošel personálním zemětřesením, když jej opustili šéf John Booth a sportovní ředitel a prezident v jedné osobě - Graeme Lowdon. Na pozici závodního ředitel prozměnu přišel Dave Ryan.
Sergio Pérez hovoří o svých očekáváních a plánech s novým týmem Cadillac, přičemž sdílel svůj pohled na nadcházející sezónu a výzvy, které ho čekají.
Red Bull opět upoutal pozornost na Velké ceně São Paula, když Max Verstappen nastoupil do závodu s novou pohonnou jednotkou a dokázal se výrazně posunout vpřed. McLaren nyní zvažuje, jak takové změny mohou ovlivnit dodržování pravidel F1 ohledně rozpočtového stropu
Prezident Ferrari John Elkann v pondělí vydal prohlášení, které vyvolalo celosvětovou pozornost. Jeho slova naznačila nespokojenost s výkonem týmu a vyvolala spekulace o možných změnách uvnitř stáje.
Toto Wolff údajně vede pokročilá jednání o prodeji menší části svého 33% podílu ve stáji Mercedes F1. Změna by mohla ovlivnit současnou vlastnickou strukturu týmu.
Brazilský závodník prožil v Sao Paulu dramatický víkend, který vyvrcholil havárií a předčasným odstoupením z domácího závodu. Nehoda negativně ovlivnila jeho bodový zisk a přinesla další komplikace v průběhu sezony.
Lewis Hamilton se po komentářích prezidenta Ferrari Johna Elkanna obrátil na sociální sítě, aby sdílel svůj pohled na situaci a přinesl širší kontext.
Ralf Schumacher uvedl, že Jos Verstappen mu v soukromí přiznal, jak náročné je pro tým optimalizovat vůz a jeho pneumatiky. Podle jeho slov jde stále o složitý proces, který vyžaduje další práci a ladění.
Po náročném víkendu v Brazílii, který Ferrari posunul za Mercedes a Red Bull, hledal šéf týmu Fred Vasseur i přes nepříznivý výsledek pozitivní momenty.
Navzdory obrovské kritice Lando Norris ve Velké ceně Brazílie dokázal, že je připraven bojovat o titul mistra světa.
Před posledními třemi závody sezony je boj o druhé místo v Poháru konstruktérů stále velmi vyrovnaný. Mercedes, Red Bull a Ferrari dělí jen 36 bodů a po Elkannově ostrém vzkazu je jasné, že si italský tým nemůže dovolit žádné další zaváhání.
Laurent Mekies přiblížil strategii Red Bullu během brazilského víkendu, kdy tým zvolil odvážné nastavení vozu.
Charles Leclerc po závodě v Brazílii nešetřil zklamáním a kriticky zhodnotil incident, který ukončil jeho nadějný víkend.