Pokud má Formule 1 v průběhu následujících dosáhnout větší popularity, nesmí se věnovat pouze rozebírání problematických okolností, ale hledat cestu ke zlepšení. Takový je názor čtyřnásobného mistra světa Alaina Prosta.
Francouzský šampion Alan Marie Pascal Prost, který 24. února oslaví 61. narozeniny, získal své čtyři tituly v letech 1985, 1986, 1989 a 1993. Na svém kontě má 51 vítězství a 199 Grand Prix. "Povedlo se mi něco podobného, jako Jackie Stewartovi, jen jsem ho předběhl o sto závodů," prohlásil s úsměvem po skončení své kariéry. Už dříve rodák z Lorette několikrát vyjádřil obavy o budoucnost F1. V současné době se domnívá, že je lepší si schovat připomínky spíš pro sebe, protože F1 stálá kritika škodí. Nutné je především jednat.
"Z tohoto úhlu pohledu není třeba, abych do této záležitosti zásadně vstupoval a také vám povím proč: lidé pouze mluví o jedné věci a to je hlavní problém Formule 1. Zabývají se motorem, podvozkem, pak se podívají do předpisů, ale podle mého názoru musíme na věc nahlížet komplexně, což bude nějakou dobu trvat. Nesmíme dopustit, aby negativa vedla k přílišné koncentraci na jednu oblast, je nutná široká škála revizních opatření," tvrdí Prost.
Na otázku, zda on sám má stejné obavy jako Todt a Ecclestone, kteří na základě klesajících čísel televizních diváků a z obav o rostoucí náklady dostali mandát k provedení změn, Prost připustil, že je sdílí. "Jak jsem ale řekl, lepší bude provést celý balík změn. Nejde jen o motor nebo podvozek, musí se to týkat celku, veškerých sportovních předpisů. Je problém to veřejně prezentovat, protože kolikrát nacházím své citace, které vůbec nereprezentují to, co chci říci. Je třeba dát možnost malým týmům, aby se zvýšila jejich konkurenceschopnost, a to nejen tím, že jim dáme víc peněz. Je třeba vyjít jim vstříc v pravidlech, zejména pak těch technických," domnívá se bývalý mistr světa F1.
Sedminásobný mistr světa dokázal posunout svůj vůz několik příček vpřed a nakonec dokončil závod v Las Vegas desátý.
Christian Horner se podle zpráv řadí mezi hlavní kandidáty na post šéfa týmu Aston Martin, poté co současný CEO Andy Cowell pravděpodobně odejde kvůli neshodám s Adrianem Neweym.
McLaren přiblížil důvody, které v Las Vegas vedly k porušení technických předpisů, a svým jezdcům se za vzniklé komplikace omluvil.
McLaren utrpěl tvrdou ránu po diskvalifikaci, která výrazně otřásla bojem o titul. Tým, který dlouho vedl šampionát, se nyní musí vypořádat nejen se ztrátou cenných bodů, ale i s rostoucím tlakem Maxe Verstappena.
Max Verstappen si vítězstvím udržel šance v boji o titul. Lando Norris však odjíždí ze závodu s ještě bezpečnějším náskokem v čele šampionátu.
George Russell, Andrea Kimi Antonelli a Carlos Sainz si udrží své pozice na startovním roštu Velké ceny Las Vegas.
Charles Leclerc po deštivé kvalifikaci v Las Vegas přiznal, že podmínky byly velmi náročné. Přesto zůstává odhodlaný a soustředí se na nadcházející závod.
Lewis Hamilton má před sebou v Las Vegas Grand Prix mimořádně těžký úkol. Pokud chce uspět, bude muset využít každou šanci a jet naprosto bezchybně.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.