Pokud se chcete vydat na nějaký závod letošního šampionátu, pak vás zcela určitě potěší zpráva, že druhá Grand Prix v sezóně 2016 pořádaná na okruhu Sakhir pro vás může být jednou z nejlevnějších v celém ročníku.
Bahrain International Circuit totiž nabízí na vstupenky až 20% slevu, která se týká celého závodního víkendu. V ostrovním království u jižní části Perského zálivu se pojede tamnější Grand Prix ve dnech 1. - 3. dubna 2016. Jak uvedli pořadatelé, akční ceny platné tento měsíc mohou zájemcům přinést slevu v rozpětí 10 až 20 %.
Všechny vstupenky nabízejí možnost navštívit areál Sakhir po celý závodní víkend, který kromě závodu F1 uvítá i další klání na mezinárodní a místní úrovni. Plánován je i velký koncert, na němž vystoupí rovněž domácí i zahraniční umělci. Jak uvádějí pořadatelé, díky 20% slevě se Grand Prix Bahrajnu stane jednou z nejdostupnějších v celém seriálu F1 2016.
Důležité je, kam si vstupenku zakoupíte, některé sektory nabízejí jen desetiprocentní, jiné zase pouze dvacetiprocentní slevu. Například lístek do první zatáčky po startu vás vyjde na 100 bahrajnských dinárů (v přepočtu podle posledního kursu 6632 Kč). Právě pro toto místo ale platí zmíněných 20 %, takže v konečném účtování zaplatíte pouze 5305 Kč. Nejdražší vstupenky jsou samozřejmě na hlavní tribunu, po slevě by měly stát 120 dinárů, tedy 7958 Kč. Ovšem kurs se samozřejmě může ještě změnit. A důležitá poznámka, připočtěte si ještě náklady na cestu a ubytování.
Na bahrajnskoun Grand Prix míří stále více Evropanů, protože ceny jsou opravdu velice příznivé. Letecké společnosti deklarují až třikrát nižší letenky než do jiných destinací na starém kontinentu, velkým lákadlem je rovněž stálé teplé počasí a proslulá bahrajnská pohostinnost. Příznivým faktorem je, že mnoho evropských měst provozuje do Bahrajnu přímé letecké spoje a v místě konání závodu je dostatečná hotelová kapacita.
Zak Brown si znovu rýpl do Alpine a připomněl, že ztráta Oscara Piastriho byla jejich velkým selháním. Vzhledem k Australanově současné formě u McLarenu působí tento přešlap o to bolestněji.
George Russell tvrdí, že kdyby se připojil k Mercedesu hned po vstupu do Formule 1, mohl mít na svém kontě dva tituly. Naznačuje, že čas strávený v menších týmech mohl znamenat ztrátu šampionátů, které by jinak mohl získat.
Lando Norris měl být hlavním tahounem McLarenu v boji o titul, ale drobné chyby ho postupně srážejí a nahrávají jeho klidnějšímu kolegovi Oscarovi Piastrimu. Ten zatím beze slov přebírá roli lídra a ukazuje, kdo má aktuálně navrch.
Začátek nové kapitoly Lewise Hamiltona ve Ferrari se zatím nese ve znamení zklamání. Očekávaný restart kariéry v ikonickém červeném voze se rychle proměnil v sérii neuspokojivých výsledků, které zatím nenaplňují ambice ani fanouškovská očekávání.
Max Verstappen z Red Bullu je známý svou přímočarostí a otevřeností, když přijde na hodnocení dění ve světě formule 1.
Pilot McLarenu si zakládá na férovém přístupu a přátelském vystupování, přesto by bylo chybou vnímat jeho slušnost jako nedostatek bojovnosti. Na trati je připraven tvrdě si jít za svým cílem.
Andrea Kimi Antonelli vstoupil do Formule 1 s velkými očekáváními a silnou podporou Mercedesu, který stojí za ním i v případě chyb. Šéf týmu Toto Wolff mu poskytuje plnou podporu, zatímco Valtteri Bottas, jako rezervní pilot a mentor, ochotně sdílí své zkušenosti.
Yuki Tsunoda po třech závodech v Red Bullu ukazuje potenciál, ale jeho plná adaptace ještě není dokončena. Rozdíl oproti Verstappenovi se projevuje nejen v rychlosti, ale i v práci s pneumatikami, stabilitě a konzistenci výkonu.
Šéf Aston Martinu Andy Cowell přiznal, že nové aerodynamické zařízení týmu jim od svého spuštění výrazně rozšířilo obzory. Podle jeho slov poskytl nový větrný tunel cenné poznatky, které Aston Martin plánuje využít k vývoji rychlejšího a konkurenceschopnějšího monopostu.
Gabriel Bortoleto přiznal, že přechod z vítězství v šampionátech F2 a F3 na závodění na chvostu startovního pole Formule 1 pro něj představuje značnou výzvu.
Red Bull Racing se v roce 2026 chystá představit vlastní pohonné jednotky, které vyvinul ve spolupráci s Fordem. Šéf týmu Christian Horner je nadšený z tohoto kroku, i když si je vědom rizika, které s ním souvisí.
Lewis Hamilton čelí jednomu z nejtěžších období své kariéry, což potvrzuje i renomovaný novinář Mark Hughes. V Džiddě utrpěl pravděpodobně svou nejtvrdší porážku od týmového kolegy, což zdůrazňuje složitost jeho současné situace.