Pokud se chcete vydat na nějaký závod letošního šampionátu, pak vás zcela určitě potěší zpráva, že druhá Grand Prix v sezóně 2016 pořádaná na okruhu Sakhir pro vás může být jednou z nejlevnějších v celém ročníku.
Bahrain International Circuit totiž nabízí na vstupenky až 20% slevu, která se týká celého závodního víkendu. V ostrovním království u jižní části Perského zálivu se pojede tamnější Grand Prix ve dnech 1. - 3. dubna 2016. Jak uvedli pořadatelé, akční ceny platné tento měsíc mohou zájemcům přinést slevu v rozpětí 10 až 20 %.
Všechny vstupenky nabízejí možnost navštívit areál Sakhir po celý závodní víkend, který kromě závodu F1 uvítá i další klání na mezinárodní a místní úrovni. Plánován je i velký koncert, na němž vystoupí rovněž domácí i zahraniční umělci. Jak uvádějí pořadatelé, díky 20% slevě se Grand Prix Bahrajnu stane jednou z nejdostupnějších v celém seriálu F1 2016.
Důležité je, kam si vstupenku zakoupíte, některé sektory nabízejí jen desetiprocentní, jiné zase pouze dvacetiprocentní slevu. Například lístek do první zatáčky po startu vás vyjde na 100 bahrajnských dinárů (v přepočtu podle posledního kursu 6632 Kč). Právě pro toto místo ale platí zmíněných 20 %, takže v konečném účtování zaplatíte pouze 5305 Kč. Nejdražší vstupenky jsou samozřejmě na hlavní tribunu, po slevě by měly stát 120 dinárů, tedy 7958 Kč. Ovšem kurs se samozřejmě může ještě změnit. A důležitá poznámka, připočtěte si ještě náklady na cestu a ubytování.
Na bahrajnskoun Grand Prix míří stále více Evropanů, protože ceny jsou opravdu velice příznivé. Letecké společnosti deklarují až třikrát nižší letenky než do jiných destinací na starém kontinentu, velkým lákadlem je rovněž stálé teplé počasí a proslulá bahrajnská pohostinnost. Příznivým faktorem je, že mnoho evropských měst provozuje do Bahrajnu přímé letecké spoje a v místě konání závodu je dostatečná hotelová kapacita.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.
Na startu Velké ceny Itálie se Lando Norris a Max Verstappen utkali tvrdě o vedení. Norris kritizoval Verstappena za agresivní manévr, který ho donutil vyjet do trávy.
Jezdec Racing Bulls Liam Lawson označil incident s Yukim Tsunodou ve 30. kole v zatáčce č. 4 na Monze za ukázku tvrdého, ale férového závodění. Podle něj šlo o běžný kontakt v rámci souboje, bez jakéhokoli úmyslného zavinění.