Šéf Pirelli Motorsport Paul Hembery uvedl, že výrobce pneumatiky velice pečlivě monitoruje možné aerodynamické výhody, které by se mohly v roce 2016 projevit. Do nové sezóny chce opět přinést větší počet zastávek.
Se zavedením šestiválcových turbomotorů o objemu 1,6 litru se jednou z hlavních oblastí zájmu Pirelli staly zadní pneumatiky z důvodu přenosu točivého momentu z nových pohonných jednotek. Nyní Hembery prohlásil, že pozornost se přenáší na chystaná aerodynamická vylepšení a jejich dopad na výdrž pneumatik a jejich přirozený úbytek.
"Samozřejmě to bude mít velký vliv, protože zatížení se bude přenášet na pneumatiky a její existence je založena právě na jejím úbytku závislém na počtu absolvovaných kol. Delší stinty, které jsme vídali v závěru sezóny 2015 a z nich plynoucí většinou jediná zastávka namísto dvou nebo tří jsou důsledkem větších odolností pneumatik než v předchozích sezónách," říká šéf Pirelli Motorsport.
Hembery proto doufá, že se Pirelli podaří omezit životnost pneumatik, aby se v sezóně 2016 opět zvýšil počet zastávek. "Snažíme se opět trochu zvýšit napětí. Pokoušíme se vytvořit koncept, aby pneumatika vydržela 15-18 kol a tím i návrat ke dvěma nebo třem zastávkám, tedy scénář, od něhož jsme se trochu odklonili," dodává Hembery.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.