Německý pilot, vítěz 24 hodin Le Mans 2015, podepsal v září minulého roku s indickou stájí nový, dvouletý kontrakt, ačkoliv tým běžně sázel na smlouvu termínovanou dvanácti měsíci. V žádném případě to ale neznamená, že by Nico tým nemohl opustit dříve.
Náměstek šéfa týmu Bob Fernley uvedl, že tým vyjde Hülkenbergovi vstříc, pokud pilot dostane nabídku od nějakého většího týmu. "S radostí jsme akceptovali skutečnost, že s námi Nico uzavřel dvouletou smlouvu, což představuje z naší strany následnou kontinuitu a další úspěšné partnerství. Jsme s takovým vývojem spokojeni, ale pokud by Hülkenberg dostal nabídku od vítězícího týmu, proč mu neposkytnout příležitost?"
Fernley se odvolává na podobný případ v loňském roce, kdy nebránil Hülkenbergovi v účasti na podniku 24 hodin Le Mans, což pro některé piloty z důvodů obav o jejich bezpečnost představuje určitý problém. Nico nakonec společně s Earlem Bamberem a Nickem Tandym slavili na voze Porsche 919 Hybrid vítězství. "Mám za to, že Vijay Mallya zachoval stejnou předvídavost, když dal Nicovi souhlas účastnit se závodu v Le Mans," domnívá se Fernley.
Týmový náměstek se domnívá, že ačkoliv Hülkenberg nedosáhl letos na stupně vítězů, jako v přpadě Sergia Péreze v Rusku, zadostiučinění Mallyovi přivezl právě svým výsledkem v Le Mans. "Je zřejmé, že vrcholem sezóny 2015 pro nás bylo Pérezovo pódium. Ale Mallya rozhodně získal uznání za to, že našel odvahu jít proti proudu a nechal Hülkenberga startovat v jiné kategorii."
Proto si Fernley myslí, že by bylo nespravedlivé zamezit Hülkenbergovi po jeho triumfu ve vytrvalostním závodě v případné šanci se připojit ke špičkovému týmu. "Bylo by pro něj skvělé, aby pokračoval v dalším progresu. Je nesportným talentem, o čemž je přesvědčeno i plno lidí v paddocku. Jak ale víme, možnosti v F1 jsou poměrně omezené, takže nezbývá než doufat, že se mu podobná šance jednou naskytne."
Ferrari a Lewis Hamilton čelili problémům se zahříváním pneumatik během tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, což naznačuje, že mají před sebou náročnou práci. Tým a jezdec se potýkali s hledáním správného nastavení pro optimální výkon, což naznačuje dlouhou cestu k vyřešení těchto potíží.
Lando Norris ovládl závěrečný trénink před Velkou cenou Saúdské Arábie a potvrdil skvělou formu McLarenu. Tým z Wokingu tak před kvalifikací ukázal, že bude vážným kandidátem na nejvyšší příčky.
Max Verstappen varoval, že i když Red Bull během Velké ceny Saúdské Arábie učinil malý pokrok, tým se stále nachází daleko od vyřešení svých problémů. Přestože se na první pohled zdálo, že tým učinil krok vpřed, holandský šampion zdůraznil, že zbývá mnoho výzev, které je třeba překonat.
Zak Brown popsal, jak McLaren prošel hlubokou proměnou, kdy bylo nutné změnit strukturu i týmovou mentalitu. Díky odhodlanému vedení a trpělivé práci se McLaren vrátil mezi špičku a v sezoně 2024 získal titul mistrů konstruktérů.
Během pátečních tréninků Albon označil incident s Lewisem Hamiltonem za potenciálně nebezpečný. Jezdec Ferrari poté předstoupil před komisaře, aby situaci obhájil ze svého pohledu.
Lando Norris v barvách stáje McLaren udával tón druhému volnému tréninku na Velkou cenu Saúdské Arábie, který se v pátek odehrál v Džiddě. Mladý Brit předvedl na tamním městském okruhu vynikající výkon a stanovil nejrychlejší čas dne, čímž potvrdil, že s ním bude třeba v dalším průběhu víkendu vážně počítat.
Pierre Gasly se ukázal jako nejrychlejší jezdec na začátku víkendového programu Velké ceny Saúdské Arábie, když se první den závodního víkendu dostal na vrchol časových tabulek.
Lewis Hamilton je přesvědčen, že Formule 1 by měla zůstat tvrdým a náročným sportem. Místo spoléhání na chladicí systémy se proto soustředí na lepší fyzickou přípravu, která podle něj patří k pravému závodnickému duchu.
George Russell vyjádřil pochopení pro spekulace, že by Mercedes rád získal Maxe Verstappena. Podle něj je naprosto logické, že tým usiluje o nejlepšího jezdce současné generace, pokud se naskytne taková příležitost.
Yuki Tsunoda přiznává, že se za volantem náročného RB21 zatím necítí jistě ani uvolněně. Přesto dál pracuje na tom, aby lépe pochopil chování vozu a získal plnou kontrolu.
Jezdec Red Bullu říká, že problémy s ovladatelností jejich vozu nejsou způsobeny jen nepřesnými daty ze starého větrného tunelu. Podle něj jsou potíže hlubší a bude potřeba je pečlivěji prozkoumat.
Ted Kravitz naznačuje, že Aston Martin by mohl být pro Maxe Verstappena lepší volbou než Mercedes, a to kvůli lepšímu souladu s jeho osobností a stylem. Tento faktor by podle něj mohl být klíčový pro další etapu Verstappenovy kariéry mimo Red Bull.