Will Stevens vůbec nepochybuje o tom, že v sezóně 2016 bude jezdit za Manor.
Brit, který minulý rok debutoval v Abú Zabí s Caterhamem, usiluje o prodloužení spolupráce s Manorem, který je jediným týmem s volnými místy. O sedačku u něj usiluje také Rio Harjanto, jehož kariéru v F1 hodlá podporovat indonéská vláda.
"Jak jsem řekl dříve, jsme v dobré pozici. Samozřejmě bych měl rád rychle vše vyřešené ze svého pohledu, protože je příjemné zahájit zimní přestávku s jistotou. Pokud k tomu ale dojde, pak jsem si jistý tím, že to není daleko. A jde-li o to, jak moc si věřím, že získám místo, pak jsem si 100% jistý. Vše si zkrátka musí sednout a spousta lidí mimo trať pracuje za mě. Měli jsme velmi produktivní schůzky a vše se ubírá správným směrem," říká Stevens.
"Není to tak, že kdybych pro příští rok nezískal místo, že by to zničilo mé šance pro rok poté. Chceme dosáhnout toho, abych tady nemusel na konci příštího ročníku sedět a ptát se: 'Získám místo pro rok 2017?' My jsme vždy pracovali na získání dlouholetosti a zabezpečení pro mou budoucnost v F1. Tvrdě pracujeme na tom, abychom pochopili správné věci, které musíme udělat," pokračuje britský pilot.
"Nejsme v pozici, kdy by zbývalo mnoho míst. Já jsem pro získání místa pro příští rok ve stejně dobré pozici, jako kdokoliv jiný. Pokud by na tom byl někdo lépe, pak jsem si jistý, že by již měl podepsáno. My jsme spokojeni s tím, jak na tom jsme. Pokračujeme v dobrých jednáních a snad se během několika měsíců nedostaneme do prekérní situace," doufá Stevens.
Očekává, že Manor dosáhne během zimy velkého pokroku: "Letošní rok byl pro mě zřejmě ten nejhorší. Výkonnostní vylepšení pro příští rok bude očividně obrovské. Jsem si jistý, že ve středu pole budou auta, která budou předjížděna o kolo, takže to bude stejný příběh. Myslím si však, že v Brazílii jsem běl předjet o tři nebo o čtyři kola, takže bych si nepřál, aby to bylo v takové oblasti."
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.