Will Stevens vůbec nepochybuje o tom, že v sezóně 2016 bude jezdit za Manor.
Brit, který minulý rok debutoval v Abú Zabí s Caterhamem, usiluje o prodloužení spolupráce s Manorem, který je jediným týmem s volnými místy. O sedačku u něj usiluje také Rio Harjanto, jehož kariéru v F1 hodlá podporovat indonéská vláda.
"Jak jsem řekl dříve, jsme v dobré pozici. Samozřejmě bych měl rád rychle vše vyřešené ze svého pohledu, protože je příjemné zahájit zimní přestávku s jistotou. Pokud k tomu ale dojde, pak jsem si jistý tím, že to není daleko. A jde-li o to, jak moc si věřím, že získám místo, pak jsem si 100% jistý. Vše si zkrátka musí sednout a spousta lidí mimo trať pracuje za mě. Měli jsme velmi produktivní schůzky a vše se ubírá správným směrem," říká Stevens.
"Není to tak, že kdybych pro příští rok nezískal místo, že by to zničilo mé šance pro rok poté. Chceme dosáhnout toho, abych tady nemusel na konci příštího ročníku sedět a ptát se: 'Získám místo pro rok 2017?' My jsme vždy pracovali na získání dlouholetosti a zabezpečení pro mou budoucnost v F1. Tvrdě pracujeme na tom, abychom pochopili správné věci, které musíme udělat," pokračuje britský pilot.
"Nejsme v pozici, kdy by zbývalo mnoho míst. Já jsem pro získání místa pro příští rok ve stejně dobré pozici, jako kdokoliv jiný. Pokud by na tom byl někdo lépe, pak jsem si jistý, že by již měl podepsáno. My jsme spokojeni s tím, jak na tom jsme. Pokračujeme v dobrých jednáních a snad se během několika měsíců nedostaneme do prekérní situace," doufá Stevens.
Očekává, že Manor dosáhne během zimy velkého pokroku: "Letošní rok byl pro mě zřejmě ten nejhorší. Výkonnostní vylepšení pro příští rok bude očividně obrovské. Jsem si jistý, že ve středu pole budou auta, která budou předjížděna o kolo, takže to bude stejný příběh. Myslím si však, že v Brazílii jsem běl předjet o tři nebo o čtyři kola, takže bych si nepřál, aby to bylo v takové oblasti."
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.