Za čtyři roky působení u Lotusu se Romain Grosjean postavil desetkrát na stupně vítězů. Je si dobře vědom, že změna prostředí může mít různé dopady na další vývoj pilota. Proto připouští, že pro jeho kariéru může odchod do týmu Haas znamenat i jisté riziko.
Z posledních čtyř týmů, které vstoupily do F1, už přežil jediný Manor, který také dokázal získat i nějaký bodovaný výsledek (Jules Bianchi v Monacu 2014). Od Haas F1 Teamu se od počátku čeká mnohem víc, takže tuto statistiku berme jen jako zajímavost. Grosjean ale rozhodně nepodceňuje tlak, který je na tým vyvíjen.
"Je tu riziko, protože víte, čeho byste chtěli dosáhnout, ale netušíte, jestli se to povede. Ale je to stejné jako v životě, když se rozhodnete něco změnit, víte co a jen se můžete dohadovat, jak to dopadne. Ale odchod k Haasu neberu jako vyslovený hazard, měl jsem určité informace a o svém kroku jsem stoprocentně přesvědčen," vysvětluje své pocity Grosjean.
Haas má už mnohokrát komentované partnerství s Ferrari ohledně motoru a dalších komponentů, Grosjean si je také vědom, že jeho přítomnost u amerického týmu posílí jeho vztah s Ferrari, ale odmítá tvrzení, že je to hlavní důvod jeho odchodu od Lotusu. "Ferrari bude mít možnost detailněji posoudit má data. Budu jim víc nablízku, ale nešel jsem k Haasu, protože byl chtěl místo u Ferrari," odmítá spekulace Francouz.
"Projekt Haas F1 Team se mi líbí, stejně tak se mi líbí skutečnost, že jde o americký tým, mé sympatie mají i Gene Haas a šéf týmu Günther Steiner, a také uznávám způsob, jakým se do F1 dostali. Pokud v Melbourne budeme mít úspěch a dokonce bychom se dostali do poslední části kvalifikace, bylo by to něco úžasného, a já budu rád součástí takové velkolepé podívané," dodává Grosjean.
Andy Cowell, šéf týmu Aston Martin F1, uvedl, že Neweyho komentáře o problémech se simulátorem tým motivovaly k rychlejšímu vývoji, který chtějí zvládnout během měsíců místo dvou let.
Ačkoliv se Lewis Hamilton zatím úplně nesžil s novým prostředím ve Ferrari, komentátor David Croft je přesvědčený, že rok 2025 nebude jeho poslední sezónou ve Formuli 1. Podle něj má sedminásobný mistr světa stále dost motivace a odhodlání pokračovat dál.
Fernando Alonso přiznal, že jeho setrvání ve Formuli 1 po roce 2026 bude do značné míry záviset na tom, jak mu sedne nová generace monopostů.
Helmut Marko z Red Bullu zkritizoval rozhodnutí FIA nepenalizovat Charlese Leclerca za kolizi s Verstappenem a označil přístup komisařů za nevyvážený. Incident znovu rozvířil debatu o konzistenci rozhodování, zatímco Verstappen dojel v Barceloně až desátý.
Carlos Sainz promluvil o budoucnosti Williamsu, kam přestoupil na začátku sezony. Podle něj má tým potenciál a odhodlání výrazně se posunout vpřed.
Christijan Albers radí Isacku Hadjarovi, aby raději ukončil smlouvu s Red Bullem, pokud chce v F1 uspět dlouhodobě. Podle něj setrvání u týmu nemusí být pro mladého jezdce tou nejlepší cestou k trvalé kariéře.
Lewis Hamilton skončil v Grand Prix Španělska na šesté pozici, přestože vyrazil z pátého místa na startovním roštu. Navzdory solidní kvalifikaci se mu během závodu nepodařilo udržet tempo, což ho posunulo o jednu příčku zpět. V následném rozhovoru po závodě mu ujely nervy.
George Russell odstartoval sezonu 2025 čtyřmi pódiovými výsledky v šesti závodech, ale Mercedes W16 zůstává silný hlavně v chladnějších podmínkách. Jakmile se oteplí, přichází problémy se stabilitou a pneumatikami, což ohrožuje další úspěchy.
Po náročném španělském Grand Prix je podle Davida Coultharda Lewis Hamilton „vyčerpaný jako po ráně“, přesto však dokázal během střední části závodu držet krok s Charlesem Leclercem, což je podle bývalého jezdce pozitivní signál.
Valtteri Bottas v podcastu Beyond The Grid otevřeně popisuje snahu o návrat do Formule 1, přičemž zmiňuje osobní překážky v jednáních s Red Bullem i další možné cesty přes Cadillac nebo Alpine. Zůstává motivovaný a nevylučuje ani přesun do IndyCar.
Lewis Hamilton se setkal s britským premiérem Sirem Keirem Starmerem v rámci své iniciativy Mission 44, jejímž cílem je zlepšit vzdělávání mladých lidí po celém světě. Sedminásobný šampion tak opět ukázal, že své jméno využívá i k prosazování společenských změn mimo svět Formule 1.
Velká cena Španělska přerostla v drama, jaké Formule 1 dlouho nepamatovala. Max Verstappen v závěru závodu narazil do George Russella, obdržel penalizaci, tři trestné body a přišel o klíčové body do šampionátu. „Nevím, jaký druh špatného úsudku nebo myšlenkového procesu se v něm odehrával. A pak, jak se říká, se rozpoutalo peklo,“ komentoval incident Helmut Marko, poradce Red Bullu.