Ačkoliv Toro Rosso letos disponovalo rekordně nejmladším týmem v historii F1, oba nováčci ostudu neudělali a často šlapali mnohem zkušenějšímu Red Bullu na paty. To je jeden z důvodů, proč v týmu panuje bojovná a optimistická nálada.
Carlos Sainz jr. už nedočkavě vyhlíží sezónu 2016, v níž díky přechodu na pohonné jednotky Ferrari může být tým z Faenzy ještě lepší, než v roce letošním. Jeho nadšení jinak nebrzdí ani fakt, že se Toro Rosso s ohledem na dlouhé dohadování Red Bullu o dodávkách motorů nepříjemně potýká s nedostatkem času.
Španělský mladík je přesvědčen, že společně s letos fenomenálním Maxem Verstappenem mohou porážet své "dospělejší" kolegy u Red Bullu. A napomoci by jim k tomu měl právě maranellský agregát. Syn dvojnásobného mistra světa v rallye se pro španělská média vyjádřil, že vůbec nejde o nesmyslné prognózy. "Teoreticky bychom mohli Red Bull v příští sezóně předstihnout. Motor Ferrari má snad o 50 nebo 60 koňských sil více, což by pro nás znamenalo výhodu šesti až osmi desetin vteřiny. V právě skončené sezóně na nás Red Bull získával zhruba půl vteřiny."
Sainz je ale natolik soudný, že svůj optimismus dokáže krotit. "Měli bychom mít navrch, ale také nelze pominout, že se Red Bull z letošní sezóny zcela jistě poučil, analyzoval své slabiny a příští rok bude mít určitě lepší auto." Dalším důležitým bodem bude podle Sainze i podstatně vyšší rozpočet (oproti Toro Rosso) a na další výkony týmu z Milton Keynes budou mít také vliv někdejší úspěchy .
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.
Po ztrátě nároku na startovní číslo 1 musel Max Verstappen pro příští sezonu znovu sáhnout do nabídky čísel. Volba padla překvapivě jinam – ikonická třiatřicítka zůstává stranou.