Problémy týmu Red Bull měly vliv i na provoz sesterské stáje Toro Rosso. Dokud nebylo známo, s jakým motorem nebo jestli vůbec nastoupí do příští sezóny, nemohlo se pracovat ani na vozech ve Faenze. Nyní je třeba ztracený čas dohnat.
Jakmile Hornerova parta, byť s velkým zpožděním, oznámila potvzení smluvního vztahu s Renaultem, jehož motory přeznačené na TAG Heuer bude používat, nastalo něco v duchu domino efektu. Toro Rosso mohlo potvrdit spolupráci s Ferrari a použití agregátu specifikace 2015. Jen ten ztracený čas se dá nahrdit jen jediným způsobem.
Franz Tost musel tedy sáhnout ke krajnímu opatření a zavést v továrně třísměnný provoz. Ten by měl zajistit včasnou přípravu podvozku pro první test před sezónou 2016. "Museli jsme znovu naplánovat výrobní procesy a rozhodli jsme se přejít na tři směny, sedm dní v týdnu a 24 hodin denně, abychom to do Barcelony stihli. Z naší strany lze zorganizovat všechno tím nejlepším možným způsobem, i když jsme k tomuto modelu sáhli po hodně dlouhé době," líčí serveru autosport.com šéf týmu.
"Naším hlavním problémem budou dodavatelé během vánočních svátků, protože většina jich minimálně na deset dní své podniky uzavře. To nám asi způsobí ještě nějaké těžkosti. Obvykle se nonstop pracuje těsně před samotnými testy, tak dva tři dny, ale nás podobná práce čeká dva a půl měsíce. Máme na tuto relativně krátkou dobu velký počet dodavatelů," vysvětluje Tost, nicméně je přesvědčen, že na první test 22. února na španělském okruhu Circuit de Catalunya bude tým připraven.
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.