Vedle otázky další existence Red Bullu v F1 a ukončení nekonečného příběhu převzetí Lotusu ze strany Renaultu je tu ještě další tajenka týkající se samotné Formule 1. Ta by mohla být vyřešena ještě před začátkem sezóny 2016.
Principál F1 Bernie Ecclestone způsobil letos v říjnu pozdvižení svým prohlášením ohledně společnosti CVC Group: "Naši akcionáři jsou v pozici, kdy mohou přijít o některé, ale také o všechny akcie." Zda šlo o plánovanou akci nebo jenom konstatování, to v tuto chvíli není podstatné, protože Ecclestone prohlásil, že prodej produktu Formule 1 provozovaný právě CVC Group může být realizován ještě před zahájením následující sezóny.
"Mám za to, že se CVC Group rozhodne v několika příštích měsících, doufám, že ještě před začátkem šampionátu v březnu - tedy pokud padne rozhodnutí, zda se bude nebo nebude prodávat," sdělil Ecclestone obchodním německým novinám Handelsblatt.
Jako potenciální zájemci už byli zmíněni Stephen Ross, majitel Miami Dolphins mající kontakty na sportovní investory z Kataru, mezinárodní stanice Sky a Liberty, dále pak Kanaďan Lawrence Stroll, miliardář a otec dalšího závodního talentu Lance Strolla. V úvahu připadají i Dietrich Mateschitz, spolumajitel CVC Grou Donald Mackenzie nebo dokonce - Ecclestone sám! Ten přiznal, že současná hodnota Formule 1 představuje částku kolem 8 miliard dolarů: "Pravděpodobně existují jen čtyři lidé, kteří by si mohli dovolit koupi realizovat, pouze oni totiž mají dost peněz."
Pochopitelně se objevila otázka, zda by v případě převzetí Formule 1 jiným subjektem nebo osobou Ecclestone dále působil jako její výkonný ředitel. Na to pětaosmdesátiletý veterán pouze pokrčil rameny: "Takovou záležitost může rozhodnout opravdu jen a jen majitel."
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.
Jezdec IndyCar z týmu Andretti se stane testovacím pilotem Cadillacu ve Formuli 1. Pomůže Valtterimu Bottasovi a Sergiu Pérezovi s přípravami na vstup stáje do šampionátu v roce 2026.
Lando Norris přiznal, že jeho osobnost a přístup k závodění se liší od špičkových jezdců F1, Maxe Verstappena a Oscara Piastriho. Podle něj to ovlivňuje nejen jeho výkon, ale i způsob, jakým zvládá tlak na trati.
Max Verstappen po Zandvoortu otevřeně kritizoval Red Bull a přiznal, že souboj se sesterským týmem Racing Bulls by se vůbec neměl odehrávat.
Šéf Mercedesu Toto Wolff připustil, že Hamiltonův odchod do Ferrari mu ulehčil situaci, protože se tak vyhnul těžkému rozhodnutí o Britově budoucnosti u stříbrných šípů.
Půl století uplynulo od chvíle, kdy Niki Lauda poprvé korunoval svou kariéru mistrovským titulem. Ve službách Ferrari tehdy začal psát příběh, který z něj učinil jednu z největších ikon F1.
Mistr světa Max Verstappen i po tolika letech a titulech nepřestává tým Red Bull překvapovat. Jeho touha po dokonalosti a schopnost posouvat limity z něj dělají klíčového jezdce