Vedle otázky další existence Red Bullu v F1 a ukončení nekonečného příběhu převzetí Lotusu ze strany Renaultu je tu ještě další tajenka týkající se samotné Formule 1. Ta by mohla být vyřešena ještě před začátkem sezóny 2016.
Principál F1 Bernie Ecclestone způsobil letos v říjnu pozdvižení svým prohlášením ohledně společnosti CVC Group: "Naši akcionáři jsou v pozici, kdy mohou přijít o některé, ale také o všechny akcie." Zda šlo o plánovanou akci nebo jenom konstatování, to v tuto chvíli není podstatné, protože Ecclestone prohlásil, že prodej produktu Formule 1 provozovaný právě CVC Group může být realizován ještě před zahájením následující sezóny.
"Mám za to, že se CVC Group rozhodne v několika příštích měsících, doufám, že ještě před začátkem šampionátu v březnu - tedy pokud padne rozhodnutí, zda se bude nebo nebude prodávat," sdělil Ecclestone obchodním německým novinám Handelsblatt.
Jako potenciální zájemci už byli zmíněni Stephen Ross, majitel Miami Dolphins mající kontakty na sportovní investory z Kataru, mezinárodní stanice Sky a Liberty, dále pak Kanaďan Lawrence Stroll, miliardář a otec dalšího závodního talentu Lance Strolla. V úvahu připadají i Dietrich Mateschitz, spolumajitel CVC Grou Donald Mackenzie nebo dokonce - Ecclestone sám! Ten přiznal, že současná hodnota Formule 1 představuje částku kolem 8 miliard dolarů: "Pravděpodobně existují jen čtyři lidé, kteří by si mohli dovolit koupi realizovat, pouze oni totiž mají dost peněz."
Pochopitelně se objevila otázka, zda by v případě převzetí Formule 1 jiným subjektem nebo osobou Ecclestone dále působil jako její výkonný ředitel. Na to pětaosmdesátiletý veterán pouze pokrčil rameny: "Takovou záležitost může rozhodnout opravdu jen a jen majitel."
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.