Vedle otázky další existence Red Bullu v F1 a ukončení nekonečného příběhu převzetí Lotusu ze strany Renaultu je tu ještě další tajenka týkající se samotné Formule 1. Ta by mohla být vyřešena ještě před začátkem sezóny 2016.
Principál F1 Bernie Ecclestone způsobil letos v říjnu pozdvižení svým prohlášením ohledně společnosti CVC Group: "Naši akcionáři jsou v pozici, kdy mohou přijít o některé, ale také o všechny akcie." Zda šlo o plánovanou akci nebo jenom konstatování, to v tuto chvíli není podstatné, protože Ecclestone prohlásil, že prodej produktu Formule 1 provozovaný právě CVC Group může být realizován ještě před zahájením následující sezóny.
"Mám za to, že se CVC Group rozhodne v několika příštích měsících, doufám, že ještě před začátkem šampionátu v březnu - tedy pokud padne rozhodnutí, zda se bude nebo nebude prodávat," sdělil Ecclestone obchodním německým novinám Handelsblatt.
Jako potenciální zájemci už byli zmíněni Stephen Ross, majitel Miami Dolphins mající kontakty na sportovní investory z Kataru, mezinárodní stanice Sky a Liberty, dále pak Kanaďan Lawrence Stroll, miliardář a otec dalšího závodního talentu Lance Strolla. V úvahu připadají i Dietrich Mateschitz, spolumajitel CVC Grou Donald Mackenzie nebo dokonce - Ecclestone sám! Ten přiznal, že současná hodnota Formule 1 představuje částku kolem 8 miliard dolarů: "Pravděpodobně existují jen čtyři lidé, kteří by si mohli dovolit koupi realizovat, pouze oni totiž mají dost peněz."
Pochopitelně se objevila otázka, zda by v případě převzetí Formule 1 jiným subjektem nebo osobou Ecclestone dále působil jako její výkonný ředitel. Na to pětaosmdesátiletý veterán pouze pokrčil rameny: "Takovou záležitost může rozhodnout opravdu jen a jen majitel."
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.
Kimi Antonelli musel ve Velké ceně Británie po těžké kolizi s Hadjarem odstoupit. Incident v hustém dešti a nulové viditelnosti vyústil v jeho čtvrté DNF ze šesti závodů a jen podtrhl náročnost jeho nováčkovské sezóny