Francouzský pilot po skončení strastiplné sezóny u týmu Lotus, zmítaném finančními problémy, nebude mít mnoho času na ohlížení. Po kratičkém odpočinku se pustí do práce u svého nového zaměstnavatele - týmu Haas F1 Team.
Romain Grosjean popsal sezónu 2015 jako svou dosud nejlepší, ale také nesmírně složitou, zejména v druhé polovině. "Největším problémem bylo, že jsme jen velice obtížně aplikovali změny na naše auto. Prakticky od Melbourne jsme měli stejný vůz," dodává Francouz s tím, že na Enstone bude vždy vzpomínat a mít k němu silný citový vztah, ale nyní je třeba se zaměřit na budoucnost.
Na otázku německého magazínu Auto Motor und Sport, zda se domnívá, že by se Haas mohl zařadit jako rovnocenný soupeř po bok týmu Force India Grosjean odpověděl neutrálně: "Jsem přesvědčen, že naše auto bude opravdu dobré." Spolupráce s Haasem mu také umožní nahlédnout do zákulisí týmu Ferrari v Maranellu.
"Usednout do Ferrari je snem každého pilota. Ale především chci jako pilot bude klást důraz na splupráci s Haasem a povedu americký tým k úspěchu. A já se už v prosinci podívám do Maranella, kde máme aerodynamický tunel a simulátor," vysvětluje Grosjean.
Christian Horner byl oficiálně odvolán z pozice ředitele Red Bull Racing, čímž končí jeho dlouhá éra vedení týmu a budování jeho úspěchů ve F1. Red Bull nyní hledá nástupce, který dokáže udržet tým na špičce a přinést nový strategický směr.
Lando Norris věří, že díky nabytým zkušenostem a zlepšení McLarenu má v roce 2025 nejlepší šanci získat svůj první titul, pokud udrží konzistentní výkon a zvládne tlak proti silné konkurenci.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.