Poslední volné místo, alespoň zdánlivě, figuruje ještě u Manoru. S ohledem na spojení s motorovou jednotkou Mercedes se beznadějně poslední tým může vyšvihnout do popředí. Jak tedy dopadne boj o jistotu v červenobílých barvách?
Stále více hlasů tvrdí, že Manor do příští sezóny nakonec vyrazí ve složení Will Stevens / Alexander Rossi. Ačkoliv se k Manoru na poslední závod vrátil Španěl Roberto Merhi, který absolvoval větší část sezóny 2015, v Abú Zabí skončil poslední s kolem ztráty na svého týmového kolegu.
"Myslím, že jsem prokázal schopnost svého působení v F1 a jsem si jist, že si sedačku pro příští rok udržím. V týmu se cítím velice dobře a také jsem spokojen s pozicí v něm," uvádí Alexander Rossi, který v druhé polovině sezóny absolvoval pět závodů.
S ohledem na přechod z motorů Ferrari k Mercedesu se odhaduje, že Manor s předpokládaným zlepšením bude požadovat "věno" za obsazení svých vozů. Odhaduje se, že by mohlo jít o částku ve výši 10 milionů $. "S ohledem na předpokládanou větší konkurenceschopnost půjde nahoru i cena," zmínil se Toto Wolff, jehož snahou je prosadit do Manoru šampiona DTM Pascala Wehrleina. Německý pilot však bude mít s velkou pravděpodobnostní smůlu, protože Wolff požadovanou sumu označil za příliš vysokou. "Existuje rozpočet pro piloty, ale ne v takovém rozsahu," prohlásil Wolff rezolutně.
Začalo se dokonce spekulovat, že Wehrlein docela vypadne ze hry o F1, protože kolem Mercedesu se také motá Esteban Ocon. Wolff minulý týden připustil, že by mohla nastat i situace, kdy by oba piloti u týmu zůstali. "Mohli bychom je oba angažovat jak do seriálu DTM, tak na post náhradního řidiče. Ještě to ale není rozhodnuto," tvrdí Wolff.
Syn kanadského miliardáře Lance Stroll například získal místo testovacího pilota Williamsu za 6 milionů dolarů.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.