Ačkoliv ještě nebylo oficiálně potvrzeno převzetí týmu F1 ze strany francouzské automobily, už se chystají velkolepé plány, které mají pozvednout jméno Renaultu do oblaků, na jakých Francouzi pluli v letech 2005 a 2006, kdy Alonso vyhrál dvakrát mistrovský titul.
Carlos Ghosn připravuje oficiální prohlášení o převzetí týmu Lotus tak, aby zapadlo do ambiciózních plánů automobilky, generální ředitel Renaultu F1 Cyril Abiteboul už deklaroval čerstvé investice a lepší vybavení v týmové základně ve Viry-Chatillon.
"Pokud Ghosnovo rozhodnutí dopadne podle očekávání, budeme mít zvláštní rozpočet na výzkum a vývoj. V minulosti jsme v této oblasti cítili jisté omezení, ale nyní tomu tak nebude. Mohu naznačit, že půjde o dvojmísté číslo v oblasti procent ve srovnání s tím, čím jsme disponovali předtím. V lednu očekáváme nový dynamometr pro jeden válec, což zvýší o polovinu naší testovací kapacitu z hlediska dlouhodobého vývoje. Takže masivně investujeme a mám z toho dobrý pocit," uvedl pro motorsport.com Abiteboul.
Dalším krokem na cestě k F1 budou určité změny ve vedení. I v této oblasti naznačil Abiteboul určité posuny. "Myslím, že naše schopnost je velká, ale postrádáme větší intenzitu, také v oblasti technického programu potřebujeme dosáhnout větší disciplíny, protože v právě končící sezóně byla naprosto nedostačující. Neříkám, že to není můj problém, neboť jsem také jeho součástí. Takže bude muset dojít k zásadní změně v řízení, což může ovlivnit i moji funkci," pokračuje Abiteboul.
Především se Abiteboul domnívá, že doposud nebyl nikdo, kdo by se staral o správu základny Viry. "Potřebujeme někoho, kdo tam bude na plný úvazek. Nemohu přemýšlet o strategii, řešit otázku transakce s Lotusem, pracovat na novém programu F1 a ještě dohlížet na práce ve Viry. Musíme začít přemýšlet o tom, co se odehrálo a co nastane. Protože pro tým mohu chtít jen to nejlepší. Je to součástí mé práce pro organizaci Renault, o níž jsem přesvědčen, že to je nejlepší uchazeč o titul mistra světa."
Sedminásobný mistr světa dokázal posunout svůj vůz několik příček vpřed a nakonec dokončil závod v Las Vegas desátý.
Christian Horner se podle zpráv řadí mezi hlavní kandidáty na post šéfa týmu Aston Martin, poté co současný CEO Andy Cowell pravděpodobně odejde kvůli neshodám s Adrianem Neweym.
McLaren přiblížil důvody, které v Las Vegas vedly k porušení technických předpisů, a svým jezdcům se za vzniklé komplikace omluvil.
McLaren utrpěl tvrdou ránu po diskvalifikaci, která výrazně otřásla bojem o titul. Tým, který dlouho vedl šampionát, se nyní musí vypořádat nejen se ztrátou cenných bodů, ale i s rostoucím tlakem Maxe Verstappena.
Max Verstappen si vítězstvím udržel šance v boji o titul. Lando Norris však odjíždí ze závodu s ještě bezpečnějším náskokem v čele šampionátu.
George Russell, Andrea Kimi Antonelli a Carlos Sainz si udrží své pozice na startovním roštu Velké ceny Las Vegas.
Charles Leclerc po deštivé kvalifikaci v Las Vegas přiznal, že podmínky byly velmi náročné. Přesto zůstává odhodlaný a soustředí se na nadcházející závod.
Lewis Hamilton má před sebou v Las Vegas Grand Prix mimořádně těžký úkol. Pokud chce uspět, bude muset využít každou šanci a jet naprosto bezchybně.
Lando Norris vybojoval v mokré kvalifikaci na Velkou cenu Las Vegas pole position před Maxem Verstappenem, když skvěle zvládl náročné podmínky.
Nasazení nového motoru pro Maxe Verstappena v Brazílii rozpoutalo spor o to, zda úpravy zaměřené spíše na výkon než na spolehlivost spadají do limitu rozpočtu.
Lando Norris byl nejrychlejší ve druhém tréninku v Las Vegas, ale připouští, že mnoho soupeřů nedokončilo své simulace kvalifikace.
Charles Leclerc se po druhém tréninku na Velké ceně Las Vegas ocitl pod drobnohledem komisařů FIA, kteří vyšetřili jednu událost. Po provedeném šetření nebyly proti němu přijaty žádné další kroky.