Zítra, tedy v úterý 24. listopadu, se v Paříži sejde Strategická skupina Formule 1, aby projednala návrh alternativního "rozpočtového" motoru, na nějž bylo 13. listopadu oficiálně vyhlášeno výběrové řízení.
S ohledem na skutečnost, že Ferrari na konferenci v Mexiku vetovalo Todtem navrhovaný finanční strop ve výši 12 milionů eur, přišla FIA ruku v ruce s Ecclestonem s návrhem na levnější, alternativní motor. Vyvolalo to pochopitelně různé reakce, od ryze odmítavých až po jednoznačnou podporu. Stačí si pročíst dřívější prohlášení Mercedesu nebo naopak Toro Rosso. Jednoznačný postoj ale nezaujímají ani týmy, kterých se tato skutečnost týká nejvíc, tedy Sauber či Force India. Už byly i oznámeny první reakce na zmíněné výběrové řízení.
Vedle debaty ohledně rozpočtu bude na pořadu jednání také návrh změny názvu týmu Manor - Marussia. Stáj v minulých dnech prošla bouřlivými personálními změnami - prakticky ihned po posledním závodě odejdou Graham Lowdon a John Booth, naopak řady posílil Dave Ryan. Několik oslovených osobností odmítlo nabídku na post týmového šéfa (Wurz, Whitmarsh).
Dalším bodem jednání budou změny týkající se aerodynamiky pro rok 2017, nabízejí se různé varianty, včetně návrhu týmu Red Bull na znovuzavedení přísavného efektu. Jednat se bude taktéž o požadavku Pirelli na vytvoření testovacíh hybridního vozu pro pneumatiky vyvíjené pro sezónu 2017, aby bylo možné prověřit chování širších pneumatik v kombinaci s aerodynamickými úpravami.
Všechny požadavky, které bude Strategická komise projednávat v úterý odpoledne, musí být ještě v prosinci ratifikovány Světovou radou motoristického sportu.
Liam Lawson čelí nejistotě ohledně své budoucnosti ve Formuli 1 a soustředí se na svůj výkon v autě. Přesto se postupně zlepšuje a získává cenné zkušenosti na trati.
Carlos Sainz prozradil klíčové důvody svého přestupu do Williamsu a naznačil, co hrálo roli při jeho rozhodování o budoucnosti ve Formuli 1.
Sam Bird komentoval nejistou budoucnost Yukiho Tsunody v Red Bullu, která po závodě v Singapuru působí ještě tíživěji.
Lewis Hamilton a Frédéric Vasseur spolupracují už od Hamiltonových začátků v juniorských kategoriích. Sedminásobný mistr světa promluvil o společné spolupráci.
Jenson Button se vyjádřil k nedávnému souboji mezi jezdci McLarenu v Singapuru a přinesl svůj pohled na to, jak by měl jeden z jezdců situaci vnímat.
Manažer Nicolas Todt se v nedávném rozhovoru otevřeně vyjádřil k budoucnosti Charlese Leclerca ve Ferrari.
Güenther Steiner varuje McLaren před napětím mezi jejich jezdci, které podle něj může brzy vyústit v problémy.
Lewis Hamilton zveřejnil na sociálních sítích dojemný příspěvek, kterým vzdal poctu svému zesnulému buldokovi Roscoeovi.
Lance Stroll je často terčem kritiky a pochybností o svých výkonech i místě ve Formuli 1. Nedávno však prozradil, jak se s tlakem a negativními hlasy dokáže vyrovnat.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.