Staronový mistr světa prokázal, že si umí užívat nejen titulu, ale i radostí života. Ne vždy mu vše vyšlo a na závodní trati se jeho výsledky, s ohledem na letošní rok, mírně zhoršily. To mu ale neubírá nic z jeho sebevědomí, což umí dát řádně najevo.
Pro některé lidi se stal hrdinou, když přiznal poněkud bujařejší oslavy, které nakonec skončily jen monackým incidentem v mezích lehké škody na majetku. Další rozruch přineslo jeho tvrzení, že Michael Schumacher získal svých sedm titulů pochybnými taktikami, on své tři koruny šampiona F1 získal jen díky "svým vrozeným schopnostem". Takové jednání se nelíbilo nejen mnoha fanouškům F1, ale také Jensonu Buttonovi, který se neváhal ozvat a podrobil Hamiltonovo chování kritice.
Bylo by krátkozraké si myslet, že Hamilton nechá takový výpad bez povšimnutí. Přispěly k tomu i další poznámky, že se nyní už trojnásobný šampion věnuje víc oslavám než závodění a také jeho dvě poslední porážky od týmového kolegy. Buttonovi poslal vzkaz v rozhovoru pro Sport Bild - německé periodikum se Lewise zeptalo, zda se domnívá, že jeho vlastní sebevědomí je příliš velké. "Nenazýval bych to sebevědomím, ale vírou v sebe sama. Podle mě to je klíč k úspěchu."
Vysvětlil to na příkladu ze své první sezóny u McLarenu: "Ještě před svým debutem v Austrálii 2007 jsem věděl, že bude nesmírně těžké porazit Fernanda Alonsa, ale také jsem věděl, že to mohu dokázat. Stále si pamatuji, jak za mnou před prvním závodem přišel Ron Dennis a řekl mi, že nesmím být příliš zklamaný, když mě Alonso výrazně porazí. Ale já věděl, že se to nestane."
Vettel dosud neměl pořádného soupeřeSport Bild se třicetiletého pilota rovněž otázal, jak hodnotí šance Sebastiana Vettela coby jeho potenciálního vyzývatele v boji o mistrovský titul v následující sezóně. "Mám k němu velký respekt, ale je opravdu těžké posoudit, jak na tom výkonnostně vlastně je.
Nikdy nebyl v týmu s někým jako Fernando Alonso, ale pouze s piloty jako Mark Webber, který nikdy nedosáhl jeho úrovně, nebo s Kimi Räikkönenem, jenž už dávno není na vrcholu svých schopností," prokázal Lewis opět něco ze svého sebevědomí.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.
V posledních týdnech se hodně spekuluje o budoucnosti Lewise Hamiltona ve Ferrari, avšak vše nasvědčuje tomu, že kontrolu nad svým současným kontraktem má pevně v rukou právě on.
Zak Brown, šéf McLarenu, připomněl, že růst Formule 1 v USA dlouhou dobu brzdila absence stálé domácí Velké ceny a také nedostatečné zapojení fanoušků, které se změnilo až s příchodem Liberty Media.
Max Verstappen prozradil, jak je to o voze Red Bullu, který byl navržen podle jeho stylu jízdy.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že on i Lewis Hamilton podcenili, jak těžké bude jezdcovo přizpůsobení se vozu Ferrari. Ukázalo se, že adaptace je mnohem náročnější, než čekali.
Charles Leclerc míní, že Ferrari by mělo dát přednost udržení druhého místa v Poháru konstruktérů před ziskem většího času ve větrném tunelu pro rok 2026. Podle něj má aktuální úspěch a s ním spojené benefity větší váhu než dlouhodobá technická výhoda.
Oscar Piastri tvrdí, že stabilita jezdecké sestavy a vedení McLarenu dává týmu důležité výhody. Podle něj kontinuita pomáhá plánovat a zlepšovat výkon bez zbytečných otřesů.
Po nepovedené kvalifikaci a závodě Velké ceny Maďarska se Martin Brundle pustil do kritiky ponurých vyjádření Lewise Hamiltona, která podle něj působila až příliš poraženecky.
James Vowles označil návrat dvouzastávkové strategie v Monaku 2026 za „nejnepříjemnější pocit“, jaký kdy zažil. Podle něj může jít o krok, který závodu spíše uškodí.