Britská rozhlasová a televizní společnost BBC nastupuje v důsledku poklesu tržeb v celé síti úsporná opatření. V rámci tohoto kroku měla v úmyslu přehodnotit své aktivity spojené s Formulí 1, ale Ecclestone dal jasně najevo, že tudy cesta nepovede.
British Broadcasting Corporation vyhlásila snížení nákladů napříč celou společností, které by mělo být v řádu 150 milionů liber. Přibližně 35 milionů £ by měly činit úspory spojené s F1. BBC předpokládala, že ny se vzdala práv na vysílání F1, případně by upustila od živého sdílení závodů se stanici Sky.
Ecclestone však při jednání s manažery BBC v Londýně prohlásil, že očekává normální průběh stávajícího kontraktu, který mezi FOM a BBC poběží ještě další tři roky. "Dnes jsme o tom jednali. Nechtějí utrácet tolik peněz, zajímali se, zda by mohli platit méně než doposud. Nemají ale na vybranou, protože smlouva je platná a potrvá ještě další tři roky," vysvětlil svůj postoj Ecclestone britskému deníku The Telegraph.
Jde nepochybně o tvrdé vyjednávání zkušeného obchodníka, ale některé hlasy se ptají, co v odrazu tohoto rozhodnutí bude následovat po roce 2018, kdy smlouva doběhne do konce. "To vůbec netuším, já ani nemám ponětí o tom, co se stane zítra ráno. Nemohu teď hovořit o tom, co udělám za dva roky. Pochopitelně chceme, aby ten kontrakt pokračoval," podotkl Ecclestone.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.
George Russell zůstává bez smlouvy pro příští sezónu a jeho budoucnost u Mercedesu tak visí ve vzduchu. Tým mezitím nepřestává projevovat zájem o Maxe Verstappena, který je nadále jejich vysněnou posilou, i když má stále platný kontrakt u Red Bullu.
Carlos Sainz přiznal, že ho zpráva o příchodu Lewise Hamiltona do Ferrari v roce 2025 naprosto šokovala. Nejvíc ho však zaskočilo, že se to nedozvěděl od týmu, ale od kamaráda.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.