Britská rozhlasová a televizní společnost BBC nastupuje v důsledku poklesu tržeb v celé síti úsporná opatření. V rámci tohoto kroku měla v úmyslu přehodnotit své aktivity spojené s Formulí 1, ale Ecclestone dal jasně najevo, že tudy cesta nepovede.
British Broadcasting Corporation vyhlásila snížení nákladů napříč celou společností, které by mělo být v řádu 150 milionů liber. Přibližně 35 milionů £ by měly činit úspory spojené s F1. BBC předpokládala, že ny se vzdala práv na vysílání F1, případně by upustila od živého sdílení závodů se stanici Sky.
Ecclestone však při jednání s manažery BBC v Londýně prohlásil, že očekává normální průběh stávajícího kontraktu, který mezi FOM a BBC poběží ještě další tři roky. "Dnes jsme o tom jednali. Nechtějí utrácet tolik peněz, zajímali se, zda by mohli platit méně než doposud. Nemají ale na vybranou, protože smlouva je platná a potrvá ještě další tři roky," vysvětlil svůj postoj Ecclestone britskému deníku The Telegraph.
Jde nepochybně o tvrdé vyjednávání zkušeného obchodníka, ale některé hlasy se ptají, co v odrazu tohoto rozhodnutí bude následovat po roce 2018, kdy smlouva doběhne do konce. "To vůbec netuším, já ani nemám ponětí o tom, co se stane zítra ráno. Nemohu teď hovořit o tom, co udělám za dva roky. Pochopitelně chceme, aby ten kontrakt pokračoval," podotkl Ecclestone.
Lando Norris zazářil ve druhém tréninku GP Itálie v Monze, když zajel nejlepší čas a potvrdil konkurenceschopnost McLarenu. Druhý skončil Charles Leclerc na Ferrari. Kimi Antonelli opět v problémech.
Charles Leclerc přiznal, že po nehodě na GP Nizozemska zůstal sedět na svahu, protože jediná cesta zpět do garáže Ferrari vedla přes zaplněnou tribunu. Podle něj šlo o pragmatické a bezpečné rozhodnutí, aby se vyhnul riziku mezi diváky.
Lewis Hamilton a Charles Leclerc začali domácí Grand Prix Ferrari ve velkém stylu, když obsadili první dvě místa v úvodním tréninku. Tímto výsledkem potěšili tisíce fanoušků na tribunách a ukázali, že tým má na startu víkendu výraznou sílu.
Krátce poté, co byl jmenován prvním testovacím jezdcem Cadillacu pro F1, udělal Colton Herta další významný krok směrem ke svému cíli závodit v šampionátu Formule 1.
Max Verstappen varuje před přílišnými změnami formátu F1, včetně kratších závodů a více sprintů. Podle něj je třeba zachovat tradiční podobu šampionátu.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali naznačil, že sport může v budoucnu čekat výrazná úprava podoby závodních víkendů. Cílem má být větší zapojení fanoušků, přičemž Domenicali tvrdí, že většina účastníků je těmto plánům nakloněna.
Liam Lawson po incidentu s Carlosem Sainzem na Velké ceně Nizozemska uvedl, že nechápe, proč je Španěl rozrušený, protože šlo o běžný závodní souboj.
Isack Hadjar z týmu Racing Bulls přiznal, že i přes nejistotu ohledně své budoucnosti před sezonou Formule 1 v roce 2026 zůstává klidný a vyrovnaný.
Šéf Formule 1 Stefano Domenicali potvrdil, že tři stávající okruhy projevily zájem vrátit se do závodního kalendáře.
Jacques Villeneuve varuje, že Ferrari před domácí Monzou čelí velkému tlaku. Podle něj mohou očekávání tifosi ovlivnit výkony týmu.
Lando Norris musel v Zandvoortu předčasně odstoupit kvůli úniku oleje, zatímco se snažil dotáhnout na týmového kolegu Oscara Piastriho. Nadějný závod se tak proměnil v hořké zklamání pro britského jezdce.
Lewis Hamilton přiznal, že Ferrari čelí před domácím závodem v Monze obrovskému tlaku, a to zejména on sám. Podle něj půjde kromě výkonu vozu i o zvládnutí emocí a očekávání fanoušků.