Britská rozhlasová a televizní společnost BBC nastupuje v důsledku poklesu tržeb v celé síti úsporná opatření. V rámci tohoto kroku měla v úmyslu přehodnotit své aktivity spojené s Formulí 1, ale Ecclestone dal jasně najevo, že tudy cesta nepovede.
British Broadcasting Corporation vyhlásila snížení nákladů napříč celou společností, které by mělo být v řádu 150 milionů liber. Přibližně 35 milionů £ by měly činit úspory spojené s F1. BBC předpokládala, že ny se vzdala práv na vysílání F1, případně by upustila od živého sdílení závodů se stanici Sky.
Ecclestone však při jednání s manažery BBC v Londýně prohlásil, že očekává normální průběh stávajícího kontraktu, který mezi FOM a BBC poběží ještě další tři roky. "Dnes jsme o tom jednali. Nechtějí utrácet tolik peněz, zajímali se, zda by mohli platit méně než doposud. Nemají ale na vybranou, protože smlouva je platná a potrvá ještě další tři roky," vysvětlil svůj postoj Ecclestone britskému deníku The Telegraph.
Jde nepochybně o tvrdé vyjednávání zkušeného obchodníka, ale některé hlasy se ptají, co v odrazu tohoto rozhodnutí bude následovat po roce 2018, kdy smlouva doběhne do konce. "To vůbec netuším, já ani nemám ponětí o tom, co se stane zítra ráno. Nemohu teď hovořit o tom, co udělám za dva roky. Pochopitelně chceme, aby ten kontrakt pokračoval," podotkl Ecclestone.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.