Ačkoliv se předpokládalo, že výběrové řízení bude zahájeno až v návaznosti na dohodu mezi týmy, FIA dala jasně najevo, že hodlá svůj plán prosadit. Podle dvojice Ecclestone-Todt jde o nejlepší způsob, jak je možné oslovit potenciální výrobce motoru.
Zveřejněný dokument předkládá plán na alternativní motory pro období v rozpětí let 2017-2019 - a rovněž předpokládá, že se najde odpovídající výrobce pohonných jednotek. "FIA se rozhodla zahájit konzultace s výrobci motorů, aby potenciálně zvažovali účast v sezónách 2017, 2018, 2019 mistrovství světa F1 jako exkluzivní dodavatelé alternativních pohonných jednotek. Vybraný subjekt bude jako jediný opravněn poskytnout zmíněný agregát pro uvedené období," praví se v prohlášení.
"FIA nyní požaduje vyjádření zájmu případných kandidátů k účasti na řízení s cílem stát se výhradním dodavatelem alternativního motoru pro účastníky mistrovství. Výzva k vyjádření zájmu ve výše uvedeném řízení podléhá francouzskému právu."
Automobilová federace požaduje od případných zájemců - kteří musí prokázat nezávislost na automobilkách - podat přihlášku k tendru nejpozději do 23. listopadu 2015. Kandidáti musí poskytnout údaje o svých technických a finančních možnostech, aby byla jejich kandidatura schválena. Dokument zatím neuvádí přesnou technickou specifikaci motoru, ale případní zájemci se mohou obrátit na příslušné orgány FIA.
McLaren oznámil, že tým ponese od následující sezony název McLaren Mastercard F1 Team, čímž Mastercard posiluje své partnerství a angažovanost v týmu. Nové partnerství přináší nejen finanční podporu, ale i příležitosti pro technologické inovace a fanouškovské projekty.
Sergio Pérez po bolestném konci v Red Bullu našel novou motivaci a v roce 2026 se vrátí do Formule 1 jako jezdec nováčka Cadillac. Zkušený Mexičan tak dostane šanci na restart kariéry i podíl na budování ambiciózního projektu od základů.
Sergio Pérez po těžkém konci u Red Bullu strávil letošní rok pauzou, aby si odpočinul a zhodnotil svou kariéru, než se vrátí do F1 s Cadillacem. Mexický pilot je přesvědčen, že díky tréninku a plánovanému testování bude připraven podávat výkony od prvního závodu sezony 2026.
Alex Brundle označil angažování Valtteriho Bottase a Sergia Péreze za správný krok pro Cadillac, i když by rád viděl místo pro mladého nebo amerického jezdce.
Generální ředitel týmu Cadillac F1 Dan Towriss se vyjádřil k spekulacím ohledně možného přesunu Christiana Hornera, zdůrazňujíc, že tým je plně zaměřen na budování vlastního projektu.
Jolyon Palmer se zastal Lewise Hamiltona a tvrdí, že jeho výkony nevypadají špatně kvůli nedostatku rychlosti, ale kvůli sérii drobných chyb, které ovlivnily výsledky.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.