Dlouhá doba dohadů se nejspíš chýlí ke konci a Red Bull bude moci svým fanouškům definitivně sdělit, že nemusí ukládat čepice, trička a další artefakty hluboko do šatníků či krabic. A nejspíš bude vyřešen i jeden z posledních problémů.
Poté, co postupně padly plány na Mercedes, Ferrari či Hondu, nakonec dojde na pokorný oblouček zpět k francouzským agregátům. Ale tak jednoduché to rozhodně nebude, ostatně o tom jsme už podrobně informovali.
S ohledem na aktivity Renaultu se nyní řeší, jak to vlastně s motorem bude. Se zajímavou teorií přichází německé periodikum Sport Bild, které nejenže potvrzuje dohodu mezi Red Bullem a Renaultem, ale také prostřednictvím svých korespondentů Ralfa Bacha a Biancy Garloff uvádí, že pohonné jednotky budou pro rok 2016 označeny jménem jednoho ze sponzorů - Infiniti.
Pokud to všechno vyjde, protože se čeká na to nejdůležitější potvrzení, půjde o překlenovací jednoroční období. Red Bull totiž nepřehlíží ani možnou variantu paralelních pohonných jednotek, které by mohly být po vzoru IndyCar vstoupit v roce 2017. Toto řešení je podporováno prezidentem FIA Jeanem Todtem a vlastníkem komerčních práv F1 Bernie Ecclestonem.
Zmiňuje se o tom i odborný poradce rakouského týmu dr. Helmut Marko: "S Todtem jsme měli velmi dlouhou a konstruktivní diskusi a máme jeho příslib ohledně zavedení paralelních pravidel pro motory," sdělil listu Der Spiegel s tím, že tým nadále hodlá pracovat na bázi dlouhodobé perspektivy. Dodejme, že tým Toro Rosso je připraven na použití motorů Ferrari specifikace 2015.
Nyní chybí už jenom jediné - konečné schválení toho všeho ze strany osoby nejdůležitější: Dietricha Mateschitze. Šéf týmu Christian Horner má nyní docela jiné názory, než zhruba před půl rokem, kdy tvrdil, že majitel týmů Red Bull a Toro Rosso je prostředím F1 znechucen a zvažuje odchod. "Dietrich uznává odhodlání a schopnosti týmu. Chce najít do budoucna řešení, je připraven pomoci i v zákulisí a podílet se na četných debatách s cílem tuto skutečnost usnadnit."
Očekává se, že Mateschitz oznámí své - a všichni předpokládají kladné - rozhodnutí před 20. listopadem 2015.
Yuki Tsunoda stojí před rozhodujícím obdobím své kariéry u Red Bullu. Jezdec i tým potvrdili, kdy padne definitivní rozhodnutí.
Bývalý mechanik Red Bullu, Calum Nicholas, odhalil nové a zajímavé detaily o dění během kontroverzní Velké ceny Abu Dhabi 2021.
Guenther Steiner se po Velké ceně Mexika opět dostal do centra pozornosti, když vyzdvihl skvělý výkon Olivera Bearmana.
Italská média naznačují, že George Russell by se mohl objevit na radaru Ferrari, pokud by se v týmu uvolnilo místo po Hamiltonovi nebo Leclercovi. I když je v Mercedesu spokojený, jeho schopnosti z něj činí lákavou možnost pro budoucnost Maranella.
Liam Lawson zažil v úvodu Velké ceny Mexika okamžik, který vyděsil celý paddock. Krátce po startu se ocitl v nečekané a znepokojivé situaci, jež znovu připomněla, jak křehká může být bezpečnost ve Formuli 1.
Bývalý jezdec F1 Christijan Albers zpochybnil, že Lando Norris a Oscar Piastri patří mezi největší talenty současného motorsportu.
Lewis Hamilton se otevřeně podělil o své dojmy z nové kapitoly své kariéry a popsal ji jako mimořádně silný moment.
Po působivém výkonu Olivera Bearmana v Mexiku Martin Brundle vyzdvihl jeho talent a rychlý rozvoj. Podle něj patří mladý Brit mezi jezdce, kteří by mohli zaujmout, pokud se objeví nové šance ve špičkových týmech.
George Russell po podpsisu nové smlouvy s Mercedesem prozradil detaily i ohledně jeho manažeerského týmu.
Valtteri Bottas absolvoval 112 kol na okruhu Autódromo Hermanos Rodríguez při testovacím programu s týmem Mercedes. Pro finského závodníka šlo o důležitou příležitost znovu usednout do monopostu Formule 1 před novou sezonou s Cadillacem.
Mexická národní sportovní autorita OMDAI poskytla komentář k události z minulého závodního víkendu, kdy Liam Lawson zažil nebezpečný moment na trati.
Felipe Massa zahájil u londýnského Nejvyššího soudu spor o 82 milionů dolarů kvůli aféře „Crashgate“ z roku 2008.