Sergio Marchionne je přístupný nové formě partnerství s Red Bullem. Nikoli však v té podobě, že by tým se sídlem v Milton Keynes dostával od italské automobilky stejný motor jako tovární tým.
V minulosti bylo avizováno, že pokud Ferrari dodá Red Bullu jinou než aktuální specifikaci motoru, rakouská stáj o spolupráci zájem nemá. Marchionne je však přesvědčen, že je možná i jiná forma kooperace. Než nabídnout Red Bullu jednouduše celý motor, bylo by lepší rozvinout novou formu technické podpory, které by umožnilo "rudým býkům" pracovat na vlastní cestě rozvoje pohonné jednotky.
"V žádném případě to ale neznamená, že Ferrari poskytne Red Bullu ekvivalentní motor s tím, se kterým budou závodit tovární vozy. Společnost může poskytnout inženýrský a produkční servis motoru v separátním projektu zaměřením na Red Bull. Tam Ferrari může poskytnout svou nejlepší inženýrskou asistenci. Ale nelze jim dávat motory stejné jako v našich závodních vozech," vysvětluje Marchionne.
Že nejde jen o spekulaci na bázi přání a dohadů dokazuje fakt, že Marchionne už s majitelem Red Bullu Dietrichem Mateschitzem a poradcem dr. Helmutem Markem o podobné myšlence hovořil. Podotkl, že v každém případě mu jde o dlouhodobé zájmy Ferrari. "Řekl jsem to Dietrichovi, takže i Helmutovi. Mým snem není porazit Mercedes, ale nadále zachovat dlouhodobou existenci Ferrari. To znamená sdílet ostatní náležitosti, které jsou součástí naší DNA; vytvářet něco jako fiktivní soutěž by bylo pošetilé. Ferrari je schopno dát své technické vlastnosti k dispozici ostatním."
Bývalý jezdec F1 Jolyon Palmer označil penalizaci Oscara Piastriho po Velké ceně Velké Británie za „extrémní, mírně řečeno“. Trest vyvolal mezi odborníky a fanoušky kontroverzi.
James Vowles poskytl nejnovější zprávy o své manželce Rachel Rolph a jejich novorozeném miminku. Ve veřejném prohlášení vyjádřil radost a vděčnost za zdraví celé rodiny a podělil se o první dojmy z otcovství.
Andrea Kimi Antonelli začal svou kariéru ve Formuli 1 slibně, ale nyní čelí obtížím. Mercedes věří, že mu pomůže tyto problémy překonat a vrátit se zpět na vítěznou cestu.
McLaren suverénně vede šampionát konstruktérů a Lando Norris si je vědom, jaké štěstí má s monopostem MCL39. Tento vůz mu dává potřebnou rychlost a jistotu k tomu, aby tým mohl bojovat o titul.
Christian Horner nezůstal jediný, kdo opustil Red Bull, společnost s ním opustili i dva další členové vrcholového managementu. Tým tak čelí největšímu otřesu ve vedení od svého vstupu do Formule 1.
Martin Brundle se domnívá, že problémy Red Bullu začaly po odchodu Christiana Hornera, který byl klíčovým stabilizačním prvkem týmu. Podle něj tým od té doby postrádá vedení a soudržnost, což se odráží i na trati.
Christian Horner byl v úterý oficiálně odvolán z vedení týmu Red Bull a ve středu se emotivně rozloučil se zaměstnanci v továrně v Milton Keynes. Red Bull zároveň zpřísnil komunikaci s médii a veškerá veřejná prohlášení nyní řídí centrála v Salcburku.
Red Bull provedl zásadní změnu ve svém vedení, když se rozhodl ukončit spolupráci s Christianem Hornerem. Max Verstappen na tuto nečekanou zprávu reagoval s klidem a zaměřil se na pokračování sportovních cílů týmu.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.