Samozřejmě s ohledem na potvrzenou smlouvu na rok 2016 by se Brazilec s F1 rozloučil až po příští sezóně, ale to nic nemění na tom, že by jeden ze služebně nejstarších pilotů mohl odejít do závodního důchodu.
Déle než čtyřiatřicetiletý rodák ze Sao Paula jezdí v F1 Kimi Räikkönen (36) a Jenson Button (35). Felipe se v F1 poprvé objevil v roce 2002 v týmu Sauber, takže v příštím ročníku už oslaví 15. sezónu. Přitom za tak dlouhou dobu vystřídal ve Formuli 1 pouze tři značky - vedle zmíněného Sauberu ještě Ferrari a Williams. V italském týmu jezdil osm let a v roce 2008 měl na dosah titul mistra světa, ale doslova v posledním závodě a posledním kole ho o něj připravil Lewis Hamilton.
Jestliže se o Massovi v uplynulých sezónách mluvilo jako o "pilotu za zenitem", u Williamsu možná i díky přítomnosti Bottase opět pookřál. Sice nebojuje o vítězství, ale podává solidní a vyrovnané výkony. I to byl jistě důvod, proč dostal smlouvu i pro rok 2016. "Příští rok můj kontrakt vyprší, takže nastává hodně důležité období si uvědomit, zda mám pokračovat nebo ne. Zůstanu jen v případě, že budu mít možnost jezdit za konkurenceschopný tým, jinak odejdu."
Rozhodně to neznamená, že by byl Massa u Williamsu nespokojen. "V F1 zůstanu, pokud budu jezdit v týmu jako Williams. Jsem tu šťastný, oni jsou rádi, že mě mají. Když někde pracujete rádi a cítíte stejnou odezvu, tak to dává dostatek motivace k pokračování," dodává Massa.
Vítěz 11 Grand Prix ale chápe, že čas nelze zastavit, proto připouští, že se jeho kariéra v F1 může na konci příštího roku uzavřít. Hodlá však odejít se vztyčenou hlavou. "Nebudu se bát odejít. Každý by toho měl být v určitém okamžiku schopen. Ale ještě si nemyslím, že by taková chvíle nastala."
Brazilec se však nebrání myšlenkám na to, co bude dělat ve "formulovém důchodu". "Nevím, zda se vrátím do Brazílie nebo zůstanu v Monaku. Také se mi líbí Miami, tak se možná usadím tam. A zda bych po odchodu z F1 jezdil sérii NASCAR? Příliš mnoho závodů. Rodina by mě zabila, kdybych byl každý víkend pryč," směje se Felipe.
Lando Norris předvedl v Mexiku výkon, který znovu potvrdil jeho skvělou formu i rostoucí sebevědomí. V náročných podmínkách zvládl závod s chladnou hlavou.
Šéf McLarenu Andrea Stella uvedl, že Oscar Piastri v sobotní kvalifikaci ztrácel v každé zatáčce několik milisekund.
Lewis Hamilton si zajistil silné místo na startu kvalifikace a je připraven k nedělnímu závodu s odhodláním. Brit slibuje agresivní přístup na trati a soustředí se na každý detail, aby využil svůj potenciál.
Max Verstappen po kvalifikaci v Mexiku přiznal zklamání z nedostatku přilnavosti a rovnováhy svého Red Bullu. Tyto problémy mu zabránily držet krok s McLareny a zkomplikovaly jeho boj o titul.
Lando Norris si v Mexiku připsal možná nejcennější pole position své dosavadní kariéry. Britský jezdec McLarenu zajel mistrovské kolo, kterým jasně převýšil jak týmového kolegu Oscara Piastriho, tak i dosud dominantního Maxe Verstappena.
Max Verstappen předvedl působivý výkon ve druhém tréninku, ovšem dlouhodobé tempo Red Bullu na okruhu v Mexico City zůstávalo znepokojivě slabé.
Během pátku v Mexico City se udála nečekaná situace, která zaujala fanoušky. George Russell si našel originální způsob, jak si užít závodní atmosféru a pobavit fanoušky po celém světě.
Druhý volný trénink v Mexico City přinesl napínavé momenty a technické komplikace několika jezdců. Závěr ukázal vyrovnanou konkurenci a naznačil, že nadcházející závod bude velmi zajímavý.
Charles Leclerc zahájil víkend v Mexiku nejrychlejším časem v prvním volném tréninku na okruhu v Mexico City. Mezi nováčky se nejlépe předvedl Arvid Lindblad, který zazářil jako nejrychlejší z debutantů.
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.