Tím ovšem neříká nic nového. Novopečený mistr GP2 chce celkem logicky zúročit potenciál, který mu titul přináší. Za rok už tato skutečnost nemusí nikoho zajímat. Vandoorne má navíc před očima čerstvý případ v podání neúspěchu Kevina Magnussena.
Třiadvacetiletý Dán si navíc situaci zkomplikoval nepříjemným zraněním, když v polovině září spadl při tréninku z kola a poranil si levou ruku. Ačkoliv byl přítomen závodu v Mexiku, stále prý není dostatečně fit, přestože drobnější avizovaná zlomenina měla být vyléčena v rozmezí tří týdnů.
Jeho nepříjemnou situaci komentoval domácí idol Sergio Pérez, který má s McLarenem rovněž nepříliš dobré zkušenosti. "S Kevinem jsem se v Mexiku potkal. Bohužel, McLaren jeho kariéru zcela zruinoval. Nemyslím, že to učinili schvláně, prostě v tom hraje roli politika."
Stoffel Vandoorne by měl nastoupit na Magnussenovo místo, protože McLaren se už s Dánem rozloučil. Jenže post testovacího jezdce Vandoornemu evidentně velkou radost nedělá. "Ještě nevím, co se stane, pořád existuje několik možností. Pravděpodobně budu testpilotem u McLarenu, což je skvělé, ale chci také zůstat v centru dění a závodit."
Stoffel do jisté míry chápe, že asi těžko bude nahrazovat jednoho z mistrů světa, kteří u McLarenu působí, zároveň je mu ale jasné, že GP2 se pro něj ziskem titulu uzavřela. Proto přichází v úvahu účast v japonské sérii Super Formula, kde má silné zastoupení Honda, dodavatel motorů pro stáj McLaren. "Auta jsou tam přinejmenším stejně rychlá jako v GP2, snad i trochu víc. Mají o něco menší výkon, ale jsou určitě rychlejší v zatáčkách," komentuje sérii Vandoorne.
Letošní sezóna Super Formule ještě není u konce, o titul bojují Japonci Hiroaki Išiura s bývalým pilotem F1 Kazuki Nakadžimou. Mimo hru už je Němec André Lotterer, který už má skrovnou zkušenost s F1, a Brazilec João Paulo de Oliveira.
McLaren oznámil, že tým ponese od následující sezony název McLaren Mastercard F1 Team, čímž Mastercard posiluje své partnerství a angažovanost v týmu. Nové partnerství přináší nejen finanční podporu, ale i příležitosti pro technologické inovace a fanouškovské projekty.
Sergio Pérez po bolestném konci v Red Bullu našel novou motivaci a v roce 2026 se vrátí do Formule 1 jako jezdec nováčka Cadillac. Zkušený Mexičan tak dostane šanci na restart kariéry i podíl na budování ambiciózního projektu od základů.
Sergio Pérez po těžkém konci u Red Bullu strávil letošní rok pauzou, aby si odpočinul a zhodnotil svou kariéru, než se vrátí do F1 s Cadillacem. Mexický pilot je přesvědčen, že díky tréninku a plánovanému testování bude připraven podávat výkony od prvního závodu sezony 2026.
Alex Brundle označil angažování Valtteriho Bottase a Sergia Péreze za správný krok pro Cadillac, i když by rád viděl místo pro mladého nebo amerického jezdce.
Generální ředitel týmu Cadillac F1 Dan Towriss se vyjádřil k spekulacím ohledně možného přesunu Christiana Hornera, zdůrazňujíc, že tým je plně zaměřen na budování vlastního projektu.
Jolyon Palmer se zastal Lewise Hamiltona a tvrdí, že jeho výkony nevypadají špatně kvůli nedostatku rychlosti, ale kvůli sérii drobných chyb, které ovlivnily výsledky.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.