Snad žádný tým v historii F1 nebyl tak ostře sledován s ohledem na své setrvání nebo odchod z této kategorie. Vzpomeňme na rok 1976, kdy Roger Penske prakticky ze dne na den zrušil svůj tým - Red Bull nás napíná už hezkou řádku týdnů.
Podle dřívějšího oznámení rakouské stáje mělo k definitivnímu rozhodnutí dojít během závodního víkendu v Mexiku - byl deklarován poslední říjnový den. V sobotu to vypadalo, že je vše ztraceno, protože jednání Red Bullu s Hondou nevedla k žádné dohodě. "Honda měla velký zájem, ale bohužel její smluvní postavení s McLarenem nás staví mimo hru," řekl Christian Horner s odvoláním na reakci týmu z Wokingu.
Jak Jean Todt, tak Bernie Ecclestone aktivně spolupracují na tom, aby Dietrich Mateschitz své "ultimatum" ještě navýšil. Nakonec jejich úsilí došlo naplnění, rakouský miliardář jim vyšel vstříc. "Prodloužíme termín ohledně našeho rozhodutí o dva nebo tři týdny," potvrdil Mateschitz novou okolnost redakci německé mutace magazínu Speed Week.
Jedenasedmdesátiletý majitel týmů Red Bull a Toro Rosso zároveň připustil, že snaha získat pro sezónu 2016 konkurenceschopný motor nejspíš přichází vniveč. "Tovární týmy mají strach a vědí, že bychom mohli být rychlejší. Každý to ví. Bez motoru ale odejdeme, nebudeme účinkovat v mýdlové opeře," pokračoval Mateschitz.
Jak už jsme informovali, jednou z variant by mohlo být i použití neznačkové verze šestiválce dodaného Francouzi, což ovšem komentoval Mateschitz stručným: "S nimi jsme zrušili smlouvu." Při této příležitosti označil dohady. že by Renault mohl převzít místo Lotusu Red Bull, jako "nemyslitelné".
Letní přestávka F1 2025 není pouhým volnem, ale klíčovým obdobím pro načerpání sil těla, odpočinek mysli a posílení týmového ducha. Jezdci i týmy kombinují regeneraci, lehký trénink, koníčky a cestování, aby se po návratu do Zandvoortu v závodním tempu opět objevili svěží a připraveni na boj o každý bod šampionátu.
Zak Brown po uzavření diskuse kolem Landa Norrise upozorňuje, že podobný příběh se nyní přesouvá na Charlese Leclerca. Podle něj se otázka, zda dokáže proměnit pole position ve vítězství, stává dalším horkým tématem sezóny.
Max Verstappen definitivně ukončil spekulace o své budoucnosti. Nizozemský šampion potvrdil, že i v roce 2026 bude hájit barvy Red Bullu.
Guenther Steiner varuje, že Lewis Hamilton by mohl opustit F1, pokud nové předpisy pro sezónu 2026 nepodpoří jeho výkony. Britský pilot podle něj trpí poklesem sebevědomí a Ferrari by muselo dodat vůz, který mu sedne.
Max Verstappen dostal varování za odhození ručníku z kokpitu během maďarského tréninku; FIA zdůraznila, že i malé předměty na trati mohou být nebezpečné.
George Russell komentuje zásadní změnu v Mercedesu letošní sezonu, kdy Lewis Hamilton odešel do Ferrari a jeho místo zaujal mladý Andrea Kimi Antonelli.
Christian Horner byl oficiálně odvolán z pozice ředitele Red Bull Racing, čímž končí jeho dlouhá éra vedení týmu a budování jeho úspěchů ve F1. Red Bull nyní hledá nástupce, který dokáže udržet tým na špičce a přinést nový strategický směr.
Lando Norris věří, že díky nabytým zkušenostem a zlepšení McLarenu má v roce 2025 nejlepší šanci získat svůj první titul, pokud udrží konzistentní výkon a zvládne tlak proti silné konkurenci.
Bernie Ecclestone kritizuje přestup Lewise Hamiltona do Ferrari pro sezonu 2025 a považuje ho za chybný krok. Podle něj měla stáj vsadit na mladšího pilota s dlouhodobou perspektivou.
Poslední dny se objevují spekulace že se Sergio Pérez chystá na návrat do Formule 1 v roce 2026. Oficiální potvrzení jeho dalšího působení by mělo přijít během několika příštích týdnů.
Šéf Williamsu James Vowles je přesvědčen, že formule 1 má dost času uklidnit obavy jezdců ohledně pravidel pro sezonu 2026.
Šéf a generální ředitel týmu Red Bull Laurent Mekies se podělil o své první dojmy ze spolupráce s Maxem Verstappenem.