Snad žádný tým v historii F1 nebyl tak ostře sledován s ohledem na své setrvání nebo odchod z této kategorie. Vzpomeňme na rok 1976, kdy Roger Penske prakticky ze dne na den zrušil svůj tým - Red Bull nás napíná už hezkou řádku týdnů.
Podle dřívějšího oznámení rakouské stáje mělo k definitivnímu rozhodnutí dojít během závodního víkendu v Mexiku - byl deklarován poslední říjnový den. V sobotu to vypadalo, že je vše ztraceno, protože jednání Red Bullu s Hondou nevedla k žádné dohodě. "Honda měla velký zájem, ale bohužel její smluvní postavení s McLarenem nás staví mimo hru," řekl Christian Horner s odvoláním na reakci týmu z Wokingu.
Jak Jean Todt, tak Bernie Ecclestone aktivně spolupracují na tom, aby Dietrich Mateschitz své "ultimatum" ještě navýšil. Nakonec jejich úsilí došlo naplnění, rakouský miliardář jim vyšel vstříc. "Prodloužíme termín ohledně našeho rozhodutí o dva nebo tři týdny," potvrdil Mateschitz novou okolnost redakci německé mutace magazínu Speed Week.
Jedenasedmdesátiletý majitel týmů Red Bull a Toro Rosso zároveň připustil, že snaha získat pro sezónu 2016 konkurenceschopný motor nejspíš přichází vniveč. "Tovární týmy mají strach a vědí, že bychom mohli být rychlejší. Každý to ví. Bez motoru ale odejdeme, nebudeme účinkovat v mýdlové opeře," pokračoval Mateschitz.
Jak už jsme informovali, jednou z variant by mohlo být i použití neznačkové verze šestiválce dodaného Francouzi, což ovšem komentoval Mateschitz stručným: "S nimi jsme zrušili smlouvu." Při této příležitosti označil dohady. že by Renault mohl převzít místo Lotusu Red Bull, jako "nemyslitelné".
Lewis Hamilton se zaměřuje na zlepšení svého výkonu v závěru sezóny a hledá způsoby, jak z vozu Ferrari dostat co nejvíce.
Max Verstappen po vítězství v Austinu promluvil o svém návratu navrhlo, kterému málokdo věřil.
Jenson Button otevřeně hovoří o psychickém nastavení obou pilotů McLarenu a rozebírá, kdo má momentálně navrch v souboji o formu do konce sezony.
Šéf Ferrari John Elkann vydal prohlášení na podporu Freda Vasseura v reakci na nedávné spekulace ohledně vedení týmu.
I přes náročný víkend ve Spojených státech odjíždí šéf McLarenu Andrea Stella z Austinu optimistický.
Red Bull byl potrestán za porušení pravidel v souvislosti s neobvyklou situací kolem startovního roštu Landa Norrise.
Lewis Hamilton po závodě Velké ceny USA přiznal, že si není jistý, co se během závěru stalo. Závěrečné chvíle podle něj vyžadovaly maximální soustředění, aby udržel vůz na trati a zajistil bodované umístění.
Max Verstappen předvedl ve Spojených státech naprosto suverénní výkon a výrazně tím stáhl ztrátu v boji o titul, na čelo šampionátu mu nyní chybí už jen 40 bodů.
Sobotní sprint Velké ceny USA na okruhu Circuit of the Americas přinesl napínavý start, během něhož oba vozy McLarenu čelily komplikacím. K situaci se vyjádřil i poradce Red Bullu Helmut Marko.
Oscar Piastri má v Austinu pomalejší tempo než jeho týmový kolega Lando Norris. Podle šéfa McLarenu Andrea Stelly je za tím kombinace několika faktorů.
Lewis Hamilton měl během sprintu Velké ceny USA v první zatáčce velmi napjatý moment, kdy se musel rychle vyhnout nebezpečné situaci. Halo v této situaci znovu sehrálo svoji roli.
Lando Norris upozornil, že McLaren před Velkou cenou USA čelí výzvám. I přes slibnou startovní pozici za Maxem Verstappenem zůstává tým v napjaté nejistotě.