Daniel Ricciardo má v týmu smlouvu do roku 2018, ovšem situace kolem ruského pilota zdaleka tak jasná nebyla. Paddockem se i přes ujištění, že příští rok bude s týmem závodit, nesly pochybnosti, zda nastoupí i v příští sezóně a nebude nahrazen holandským talentem.
Celá záležitost samozřejmě podléhá tomu, zda se Red Bull vůbec příští rok na startovním roštu objeví. Každopádně po velice slušném výsledku v mexické Grand Prix se Christian Horner rozhovořil o smluvních závazcích svých pilotů.
"Ricciardova smlouva je daná, s Kvjatem máme všechny podmínky vyjasněné. Jezdí velmi dobře a dokud budeme na startovním roštu, bude i v našem voze." Horner tak rázně ukončil rostoucí spekulace, že by na post druhého pilota mohl postoupit Max Verstappen coby nadějná záloha působící v B-týmu Toro Rosso. Mladík už letos devětkrát bodoval, v posledních pěti závodech pak v jedné řadě.
Red Bull stále nemá jasno ohledně dodávky motorů, nyní se mezi odborníky a lidmi zasvěcenými hovoří o nové eventualitě, že by tým nadále používal motor Renault, ale dodávaný pod jiným názvem. To by připomínalo situaci z roku 1998, kdy Williams jezdil s agregáty Mécachrome, což nebylo nic jiného než upravené Renaulty. Francouzská značka se totiž z F1 před tímto obdobím oficiálně stáhla. Zároveň je tato možnost považována za ukázku, že vztahy mezi týmem a automobilkou jsou všechno možné, jen ne přátelské.
Horner stále neví, jak se situace vyvine, ale i kdyby měl více informací, nechal by si je nejspíš pro sebe. Ostatně na otázku, zda by tým volil variantu Renaultu, jenom odpověděl: "Jsou i jiné možnosti. Uvidíme." Někdo by mu ale mohl jemně připomenout, že čas se povážlivě krátí.
Lando Norris si za výhru v Británii odnesl trofej složenou z 2 717 kostek LEGO. Tradiční RAC Trophy tak dostala moderní a hravý vzhled.
Oscar Piastri byl frustrovaný po deseti sekundové penalizaci, kterou dostal za zpomalení za safety carem. Trest ho připravil o vítězství a proměnil slibně rozjetý závod ve zklamání.
Po 239 startech se Nico Hülkenberg konečně dočkal svého prvního pódiového umístění ve Formuli 1. Trpělivost, vytrvalost a dlouholeté zkušenosti mu přinesly zasloužený úspěch.
Lando Norris využil deštivých podmínek a strategických chyb soupeřů k suverénnímu vítězství na domácí půdě v Silverstone. Zaslouženou pozornost ale sklidil i Nico Hülkenberg, který po letech úsilí získal své první pódium ve Formuli 1.
McLaren zatím zůstává favoritem sezóny, ale šéf týmu Andrea Stella vnímá rostoucí formu Ferrari jako potenciální hrozbu. Podle něj by jejich zlepšení mohlo dodat šampionátu větší napětí.
Max Verstappen po kvalifikaci na Velkou cenu Velké Británie uvedl, že mu Andrea Kimi Antonelli pomohl poskytnutím větrného stínu (tow), což mu mohlo přinést drobné zlepšení času na kolo.
Kimi Antonelli se kvalifikoval na sedmém místě, ale do závodu odstartuje desátý. Nese si penalizaci ztráty tří pozic na startu za kolizi s Maxem Verstappenem v Rakousku.
Fernando Alonso odstartuje do Velké ceny Velké Británie ze sedmé pozice. Posunul se dopředu díky tomu, že Oliver Bearman a Andrea Kimi Antonelli obdrželi penalizace.
Charles Leclerc se postaví na start Velké ceny Velké Británie až ze šestého místa, přestože do kvalifikace vstupoval jako jeden z hlavních kandidátů na pole position. Jezdec Ferrari tak nenavázal na slibnou formu z tréninků a v klíčových chvílích nezajel ideální kolo.
Lewis Hamilton byl během kvalifikace v Silverstonu konkurenceschopný, ale nakonec skončil až pátý. V rozhodujícím kole ho zpomalila nedotáčivost v závěrečném sektoru.
Max Verstappen si na Silverstonu vyjel pole position, když porazil oba McLareny i domácí favority Lewise Hamiltona a George Russella. Nizozemec opět potvrdil svou dominanci v klíčovém momentu kvalifikace.
Roman Staněk znovu na pódiu. Český talent se v Silverstonu blýskl skvělým představením, když ze sedmé příčky vystoupal až na třetí místo. Už od úvodních metrů bylo jasné, že má závod skvěle rozjetý, a nakonec si dojel pro své třetí kariérní pódium ve Formuli 2.