Ne vždy je radiová komunikace přehledná a jasná. Někdy dokonce dokáže rozhodnout o výsledku závodu. V tréninku na Grand Prix Mexika o nic takového nešlo, ale napětí bylo značné.
Tým Force India vyslal své piloty na trať až v druhé polovině kvalifikace. Nico Hülkenberg byl poněkud zmaten a vypadalo to, že vůbec netuší že se nachází v rychlém kole. Chtěl zpomalit, aby před sebe pustil Valtteri Bottase, ovšem vzápětí se mu ozval závodní inženýr Bradley Joyce.
Poté, co Nico dostal do sluchátek zprávu, že Fin jede za ním se ztrátou 2,5 vteřiny, odpověděl týmu: "Nechám ho tedy předjet, když je v rychlém kole."
Na to reagoval Joyce zvýšeným hlasem: "Ne, to nedělej. Ty jedeš měřené kolo. Nepouštěj ho, ty musíš zabrat, jsi v měřeném kole, Nico!"
Jenže se zdálo, že Hülkenberg stále nerozumí. Otázal se, jestli je tedy v zahřívacím (zaváděcím) kole, na což Joyce reagoval řevem: "Drž hubu. Nejsi v zahřívacím, ale v rychlém kole! Bottas jede zahřívací, je za námi. Řeknu Ti, kde jsou ostatní, ty se soustřeď na jízdu!"
Hülkenberg se sice na chviličku dostal před Péreze, ale ten ho opět překonal ve svém posledním kvalifikačním pokusu. Nico se po kvalifikaci nechal slyšet, že šlo jednoduše o nedorozumění. "Musím si s inženýry promluvit, protože jsem nechápal, co se děje. Myslím, že jsme na trati byli ve správný čas, v tom bych problém neviděl," reagoval Hülkenberg na otázku, zda Force India udělala chybu, když poslala oba své piloty na trať ve stejnou dobu.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.