Ne vždy je radiová komunikace přehledná a jasná. Někdy dokonce dokáže rozhodnout o výsledku závodu. V tréninku na Grand Prix Mexika o nic takového nešlo, ale napětí bylo značné.
Tým Force India vyslal své piloty na trať až v druhé polovině kvalifikace. Nico Hülkenberg byl poněkud zmaten a vypadalo to, že vůbec netuší že se nachází v rychlém kole. Chtěl zpomalit, aby před sebe pustil Valtteri Bottase, ovšem vzápětí se mu ozval závodní inženýr Bradley Joyce.
Poté, co Nico dostal do sluchátek zprávu, že Fin jede za ním se ztrátou 2,5 vteřiny, odpověděl týmu: "Nechám ho tedy předjet, když je v rychlém kole."
Na to reagoval Joyce zvýšeným hlasem: "Ne, to nedělej. Ty jedeš měřené kolo. Nepouštěj ho, ty musíš zabrat, jsi v měřeném kole, Nico!"
Jenže se zdálo, že Hülkenberg stále nerozumí. Otázal se, jestli je tedy v zahřívacím (zaváděcím) kole, na což Joyce reagoval řevem: "Drž hubu. Nejsi v zahřívacím, ale v rychlém kole! Bottas jede zahřívací, je za námi. Řeknu Ti, kde jsou ostatní, ty se soustřeď na jízdu!"
Hülkenberg se sice na chviličku dostal před Péreze, ale ten ho opět překonal ve svém posledním kvalifikačním pokusu. Nico se po kvalifikaci nechal slyšet, že šlo jednoduše o nedorozumění. "Musím si s inženýry promluvit, protože jsem nechápal, co se děje. Myslím, že jsme na trati byli ve správný čas, v tom bych problém neviděl," reagoval Hülkenberg na otázku, zda Force India udělala chybu, když poslala oba své piloty na trať ve stejnou dobu.
McLaren oznámil, že tým ponese od následující sezony název McLaren Mastercard F1 Team, čímž Mastercard posiluje své partnerství a angažovanost v týmu. Nové partnerství přináší nejen finanční podporu, ale i příležitosti pro technologické inovace a fanouškovské projekty.
Sergio Pérez po bolestném konci v Red Bullu našel novou motivaci a v roce 2026 se vrátí do Formule 1 jako jezdec nováčka Cadillac. Zkušený Mexičan tak dostane šanci na restart kariéry i podíl na budování ambiciózního projektu od základů.
Sergio Pérez po těžkém konci u Red Bullu strávil letošní rok pauzou, aby si odpočinul a zhodnotil svou kariéru, než se vrátí do F1 s Cadillacem. Mexický pilot je přesvědčen, že díky tréninku a plánovanému testování bude připraven podávat výkony od prvního závodu sezony 2026.
Alex Brundle označil angažování Valtteriho Bottase a Sergia Péreze za správný krok pro Cadillac, i když by rád viděl místo pro mladého nebo amerického jezdce.
Generální ředitel týmu Cadillac F1 Dan Towriss se vyjádřil k spekulacím ohledně možného přesunu Christiana Hornera, zdůrazňujíc, že tým je plně zaměřen na budování vlastního projektu.
Jolyon Palmer se zastal Lewise Hamiltona a tvrdí, že jeho výkony nevypadají špatně kvůli nedostatku rychlosti, ale kvůli sérii drobných chyb, které ovlivnily výsledky.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.