Ne vždy je radiová komunikace přehledná a jasná. Někdy dokonce dokáže rozhodnout o výsledku závodu. V tréninku na Grand Prix Mexika o nic takového nešlo, ale napětí bylo značné.
Tým Force India vyslal své piloty na trať až v druhé polovině kvalifikace. Nico Hülkenberg byl poněkud zmaten a vypadalo to, že vůbec netuší že se nachází v rychlém kole. Chtěl zpomalit, aby před sebe pustil Valtteri Bottase, ovšem vzápětí se mu ozval závodní inženýr Bradley Joyce.
Poté, co Nico dostal do sluchátek zprávu, že Fin jede za ním se ztrátou 2,5 vteřiny, odpověděl týmu: "Nechám ho tedy předjet, když je v rychlém kole."
Na to reagoval Joyce zvýšeným hlasem: "Ne, to nedělej. Ty jedeš měřené kolo. Nepouštěj ho, ty musíš zabrat, jsi v měřeném kole, Nico!"
Jenže se zdálo, že Hülkenberg stále nerozumí. Otázal se, jestli je tedy v zahřívacím (zaváděcím) kole, na což Joyce reagoval řevem: "Drž hubu. Nejsi v zahřívacím, ale v rychlém kole! Bottas jede zahřívací, je za námi. Řeknu Ti, kde jsou ostatní, ty se soustřeď na jízdu!"
Hülkenberg se sice na chviličku dostal před Péreze, ale ten ho opět překonal ve svém posledním kvalifikačním pokusu. Nico se po kvalifikaci nechal slyšet, že šlo jednoduše o nedorozumění. "Musím si s inženýry promluvit, protože jsem nechápal, co se děje. Myslím, že jsme na trati byli ve správný čas, v tom bych problém neviděl," reagoval Hülkenberg na otázku, zda Force India udělala chybu, když poslala oba své piloty na trať ve stejnou dobu.
Přestup Lewise Hamiltona do Ferrari způsobil nejen obrovský rozruch mezi fanoušky, ale okamžitě ovlivnil i finanční trhy. John Elkann a bývalý prezident Luca di Montezemolo odmítli spekulace o marketingovém motivu a zdůrazňují, že cílem je přivést Ferrari zpět na vrchol motorsportu.
Lewis Hamilton prožívá obrovský pocit spokojenosti poté, co se k němu znovu připojila jeho bývalá osobní trenérka Angela Cullenová, s níž měl dlouhodobě úzkou spolupráci.
Sedmá série Drive to Survive dorazí na Netflix už v pátek a fanoušci s napětím čekají jaké zápletky letošní série přinese. Jak napovídají některé články, nebude chybět velmi zvláštní konec Daniela Ricciarda ve Formuli 1 a jak byl blízko sedačky Red Bullu.
Mladý Andrea Kimi Antonelli, nováček Mercedesu ve Formuli 1, se ohrazuje proti tvrzením, že je pouhou náhradou za odcházejícího Lewise Hamiltona. Talentovaný italský jezdec zdůrazňuje, že jeho příchod je součástí dlouhodobé strategie týmu, a ne jen reakcí na odchod sedminásobného mistra světa.
Lewis Hamilton úspěšně zakončil předsezónní testování a nyní se soustředí na svůj první závod ve Ferrari, který ho čeká během Velké ceny Austrálie.
Carlos Sainz dominoval předsezónním testům, když se mu podařilo zajet nejrychlejší čas i v druhé fázi testování. Ale...
Red Bull mezi neúspěšným modelem RB20 a novým RB21 implementoval mnohem hlubší změny, než by se mohlo na první pohled zdát. Tým přistoupil k radikálním úpravám, které mají za cíl zlepšit výkon a stabilitu vozu v nadcházející sezóně.
McLaren po vítězství Landa Norrise v Abú Dhabí, navazuje na úspěch týmu, čímž uzavřel jednu kapitolu a otevřel novou éru. Generální ředitel Zaka Brown zdůraznil, že nový model MCL39, i když podobný předchůdci, přináší významné inovace, které by měly tým posunout kupředu.
Güenther Steiner si vzal pod drobnohled rivalitu mezi Lewisem Hamiltonem a Charlesem Leclercem. Ostřílený manažer se zaměřil na jejich soupeření a jeho dopad na dění ve Formuli 1, což naznačuje, že vztah těchto dvou pilotů bude i nadále předmětem pozornosti.
Lewis Hamilton by mohl být v sezóně 2025 nucen nosit výstroj Ferrari při každém závodě. Sedminásobný šampion, který byl známý tím, že během své kariéry u Mercedesu preferoval vlastní oblečení, se nyní ocitá v nové situaci.
Sezóna Formule 1 pro rok 2025 se blíží a předsezónní testy v Bahrajnu nabídly první náhled na rozložení sil. Po třech dnech na trati začíná být jasnější, kdo má našlápnuto k úspěchu a kdo bude muset dohánět.
Mezinárodní automobilová federace se aktuálně zaměřuje na otázky týkající se komisařů a s nadcházející sezónou přichází se zásadní změnou.