Zatímco Red Bull nadále řeší problémy ohledně dodávky motorů, Franz Tost alespoň na první pohled má docela jiné, příjemnější starosti. Otázkou však zůstává, nakolik jeho avizovaný "relax" je oprávněný a jak dlouho vydrží.
Tým se sídlem ve Faenze má v podstatě dohodu s Ferrari v kapse, protože Tost souhlasí, že bude příští rok jezdit s letošní specifikací italského motoru. Nezapomíná ovšem na skutečnost, že o osudu obou týmů rozhoduje Dietrich Mateschitz. Ten jednoznačně avizoval, že pokud Red Bull z F1 (byť jen na rok) odejde, stáhne z ní i Toro Rosso.
Pochopitelně by mohla za určitých okolností nastat situace, že by B-tým rudých býků mohl zůstat v F1 po překlenovací období, ale to se již ocitáme na poli spekulací. Tost je nejspíš přesvědčen, že Red Bull nakonec královnu motoristického sportu neopustí a proto Toro Rosso bude moci řešit sice závažné, ale příjemnější otázky.
"Jsem si jist, že se všechno v krátké době vyřeší. Koncentrujeme se na to, abychom všechno měli připraveno, a jakmile budeme mít k dispozici motor, abychom se pustili do přípravy vozu. Ale taková je formule 1, počítáme s tím," tvrdí Tost.
Pozdější příprava vozu bude pro Toro Rosso znamenat časovou tíseň, aby se podařilo všechno připravit do prvních testů, které se budou konat už v únoru. Tost prohlásil, že v takovém případě zaměstnanci počítají, že budou zavedeny celodenní směny. "Mělii jsme minulý týden pracovní schůzku a co se týče přípravy vozu, rozhodli jsme se zavést třísměnný provoz. Ale to předbíhám, já o termínu nerozhoduji, musíme se podřídit tomu, co bude rozhodnuto," dodává Tost.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.