Může se zdát, že jde o velmi populární přešlapování na místě, které nikam nevede. Každopádně čas plyne a otázka, s čím bude druhdy nejúspěšnější stáj jezdit, je stále otevřená. Stejně jako možnost, že ji příští rok neuvidíme.
Názory jsou různé a přelévají se jako nesmísitelné sloučeniny v jedné baňce. Bernie Ecclestone dokonce prohlásil, že nejlepším řešením pro Red Bull by byla roční pauza a v ní může rakouská stáj pátrat po novém dodavateli motorů. Což zní hezky, ale není to jen tak.
Bývalý pilot F1 a trojnásobný mistr světa Niki Lauda nyní přišel se zajímavou informací, podle níž se v Red Bullu poněkud hnuly ledy, nebo spíš začaly tát. Rakušan je přesvědčen, že jediná šance Mateschitzovy stáje (pokud chce v F1 setrvat) je nadále používat Renault. Zároveň uvedl, že odborný poradce týmu dr. Helmut Marko lituje veřejné kritiky francouzské automobilky.
Red Bull si sice ještě dělá naději, že bude moci sáhnout po Hondě, a to navzdory možnosti veta ze strany Rona Dennise, ale tuto variantu Lauda nepovažuje za reálnou. Plánovaná nízkonákladová motorová jednotka, kterou si přeje FIA a také Bernie Ecclestone zase nebude s největší pravděpodobností k dispozici dříve než v roce 2017.
"Příští rok, ať se FIA snaží jak chce, prostě tyhle motory k dispozici nebudou. A stejně tak nebude ani žádný alternativní motor. Takže co bych dělal, být v kůžu Red Bullu? Asi tohle. Od Ferrari zaznělo ne, Mercedes má na starosti čtyři týmy. Takže je tu jenom Renault," vypočítává možnosti Lauda.
"Když se zeptáte Marka, zda řekl mnoho negativních věcí o Renaultu, mnohokrát mi řekl, že ano. Takže co se tím snažím říci - Francouzi jsou jedinou alternativou pro Red Bull, a pokud chtějí pokračovat, měli by rychle najít způsob, jak věci napravit. To je snad jasné," dodává Lauda.
Sergio Pérez po bolestném konci v Red Bullu našel novou motivaci a v roce 2026 se vrátí do Formule 1 jako jezdec nováčka Cadillac. Zkušený Mexičan tak dostane šanci na restart kariéry i podíl na budování ambiciózního projektu od základů.
Sergio Pérez po těžkém konci u Red Bullu strávil letošní rok pauzou, aby si odpočinul a zhodnotil svou kariéru, než se vrátí do F1 s Cadillacem. Mexický pilot je přesvědčen, že díky tréninku a plánovanému testování bude připraven podávat výkony od prvního závodu sezony 2026.
Alex Brundle označil angažování Valtteriho Bottase a Sergia Péreze za správný krok pro Cadillac, i když by rád viděl místo pro mladého nebo amerického jezdce.
Generální ředitel týmu Cadillac F1 Dan Towriss se vyjádřil k spekulacím ohledně možného přesunu Christiana Hornera, zdůrazňujíc, že tým je plně zaměřen na budování vlastního projektu.
Jolyon Palmer se zastal Lewise Hamiltona a tvrdí, že jeho výkony nevypadají špatně kvůli nedostatku rychlosti, ale kvůli sérii drobných chyb, které ovlivnily výsledky.
Cadillac oficiálně oznámil, že jeho piloty pro debut v F1 v roce 2026 budou Sergio Pérez a Valtteri Bottas. Tým sází na tuto zkušenou dvojici, aby co nejlépe zvládl náročný vstup do světového šampionátu.
Andrea Stella očekává, že druhá polovina sezony 2025 bude pro McLaren mnohem náročnější, zejména kvůli rostoucí síle soupeřů, především Ferrari. Po dominanci v první polovině roku si tým nemůže dovolit polevit a musí být připraven na tvrdý boj o každý bod.
Zkušený pilot Formule 1 Sergio Pérez se spojí s Valtterim Bottasem, když Cadillac nasadí tuto zkušenou dvojici do své debutové sezony v roce 2026.
Emerson Fittipaldi Jr., syn legendárního šampiona Formule 1, přiznal, že jeho obdiv k Maxu Verstappenovi se zrodil během kontroverzního finále sezony 2021 v Abú Dhabí.
Jolyon Palmer míní, že těsný bodový rozdíl mezi Landem Norrisem a Oscarem Piastrim není jen odrazem jejich výkonů, ale i výsledkem štěstí. Podle něj Norrisovi v několika případech výrazně pomohly okolnosti, které mu umožnily zůstat v těsném kontaktu s týmovým kolegou.
James Allison varuje, že i po změně pravidel v roce 2026 zůstanou pneumatiky hlavním limitem výkonu monopostů. Podle něj bude strategie a práce s degradací klíčovější než samotné technické inovace.
Podle amerických médií zvažuje Red Bull možnost přivést do svého týmu F1 šampiona IndyCar Alexe Paloua, který by usedl vedle Maxe Verstappena.