Může se zdát, že jde o velmi populární přešlapování na místě, které nikam nevede. Každopádně čas plyne a otázka, s čím bude druhdy nejúspěšnější stáj jezdit, je stále otevřená. Stejně jako možnost, že ji příští rok neuvidíme.
Názory jsou různé a přelévají se jako nesmísitelné sloučeniny v jedné baňce. Bernie Ecclestone dokonce prohlásil, že nejlepším řešením pro Red Bull by byla roční pauza a v ní může rakouská stáj pátrat po novém dodavateli motorů. Což zní hezky, ale není to jen tak.
Bývalý pilot F1 a trojnásobný mistr světa Niki Lauda nyní přišel se zajímavou informací, podle níž se v Red Bullu poněkud hnuly ledy, nebo spíš začaly tát. Rakušan je přesvědčen, že jediná šance Mateschitzovy stáje (pokud chce v F1 setrvat) je nadále používat Renault. Zároveň uvedl, že odborný poradce týmu dr. Helmut Marko lituje veřejné kritiky francouzské automobilky.
Red Bull si sice ještě dělá naději, že bude moci sáhnout po Hondě, a to navzdory možnosti veta ze strany Rona Dennise, ale tuto variantu Lauda nepovažuje za reálnou. Plánovaná nízkonákladová motorová jednotka, kterou si přeje FIA a také Bernie Ecclestone zase nebude s největší pravděpodobností k dispozici dříve než v roce 2017.
"Příští rok, ať se FIA snaží jak chce, prostě tyhle motory k dispozici nebudou. A stejně tak nebude ani žádný alternativní motor. Takže co bych dělal, být v kůžu Red Bullu? Asi tohle. Od Ferrari zaznělo ne, Mercedes má na starosti čtyři týmy. Takže je tu jenom Renault," vypočítává možnosti Lauda.
"Když se zeptáte Marka, zda řekl mnoho negativních věcí o Renaultu, mnohokrát mi řekl, že ano. Takže co se tím snažím říci - Francouzi jsou jedinou alternativou pro Red Bull, a pokud chtějí pokračovat, měli by rychle najít způsob, jak věci napravit. To je snad jasné," dodává Lauda.
Charles Leclerc se připojil k Lewisi Hamiltonovi při testech u Ferrari, ale tentokrát se plány v Barceloně setkaly s překážkami. Jaký vliv to bude mít na jejich přípravu? Očekávání se střetávají s realitou a odpovědi na to, co čeká tyto dva kohouty, jsou stále v nedohlednu.
Bývalý pilot F1 Johnny Herbert končí ve své roli traťového komisaře. Mezinárodní automobilová federace FIA uvedla, že jeho působení jako komisaře nebylo slučitelné s jeho prací mediálního experta.
Letošní sezóna Formule 1 slibuje napínavou podívanou, jelikož do boje o titul se zapojí hned čtyři týmy, což je v moderní historii této disciplíny opravdu výjimečné. Po loňské vyrovnané sezóně jsou očekávání ještě vyšší, což znamená, že se můžeme těšit na neuvěřitelně intenzivní závody a souboje o každý bod. Ačkoliv se vše rozhodne až na konci sezóny, Günther Steiner prozradil, kdo je jeho favorit.
Jezdce formule 1 v nadcházející sezoně čekají přísnější sankce za nevhodné chování – přísnější tresty mohou padnout za vulgarity i politické komentáře. Informovala o tom agentura AP.
V minulé sezóně opět dostalo pozornost téma flexe křídel a toho, jak některým týmům vychází „obejít“ statické kontroly FIA, což umožňuje, aby se první makroprvek ovlivněný aerodynamickým prouděním dynamicky ohnul. Informace zveřejnil web AutoRacer.
Druhý test Lewise Hamiltona u Ferrari byl ve středu přerušen. Britský pilot při jízdě s vozem pro rok 2023 havaroval v posledním sektoru na okruhu Circuit de Barcelona-Catalunya, když narazil do bariér.
McLaren absolvoval dvoudenní testování pneumatik pro mokré podmínky, které byly vyvinuty pro specifikace roku 2026, na okruhu Paula Ricarda.
Ferrari odpočítává dny do představení svého nového monopostu SF-25. Slavnostní odhalení proběhne 19. února po londýnské show F1, která představí vizuální stránku vozů a hlavní aktéry sezóny 2025. Název modelu 677 tak dnes tým z Maranella oficiálně potvrdil. Informoval web AutoRacer.it.
Lewis Hamilton během svého druhého dne testování Ferrari ve středu havaroval, když narazil do bariér. Incident naštěstí nezpůsobil žádné zranění, ale pravděpodobně to narušilo jeho přípravy na nadcházející debut.
Lewis Hamilton se chystá na novou kapitolu v kariéře u Ferrari, což vzbuzuje otázky o jeho schopnostech a šancích na vrchol. Jak se dokáže přizpůsobit novému týmu, který stále usiluje o návrat k dominantní formě? A co od něj mohou očekávat fanoušci Scuderie?
Ferrari si na Katalánském okruhu naplánovalo tři dny testování. Zatímco včera a dnes testují hlavní závodní jezdci, zítra se za volant vozu posadí rezervní piloti Antonio Giovinazzi a Dino Beganovic, jak uvádí web Autoracer.it.
Lewis Hamilton zažil včera svůj první neúspěch za volantem Ferrari během soukromého testu v Barceloně. Sedminásobný mistr světa naštěstí vyvázl z havárie bez zranění, ale vůz utrpěl poškození předního křídla a zavěšení po kontaktu se svodidly.