Tým, který čtyřikrát korunoval mistra světa, stále tápe v otázce své budoucí existence. Zájem na jeho udržení v F1 má i dnešní oslavenec Bernie Ecclestone, pro nějž by odchod rakouské stáje znamenal další možný propad v atraktivitě této motoristické oblasti.
Ecclestone vyjádřil názor, že by se Red Bull mohl v roce 2016 koncentrovat na výběr nového dodavatele pohonné jednotky a vrátit se v sezóně 2017. Vyloučil tak ze svého pohledu definitivně možnost, že by se Red Bull přeci jenom dohodl s Renaultem, s nímž měl původně kontrakt do konce příštího roku. Renault vůbec zaměstnává mysl spousty lidí, pořád kolem něj není jasno. Na otázku, jak to s ním dopadne, Ecclestone pouze pokrčil rameny: "Nevím. Dosud neučinil žádné prohlášení..."
FIA se snaží prosadit návrhy na zavedení nových pravidel pro motory, umožňující účast v šampionátu i nezávislým výrobcům agregátů právě od roku 2017. Ecclestone se právě z tohoto důvodu domnívá, že Red Bull může zvolit takový scénář. "Pokud se rozhodne F1 opustit - na rok, dva nebo tři - budeme rádi, když se zase vrátí."
Čerstvě pětaosmdesátiletý Bernie také řekl svůj názor na možné propojení Red Bullu s Hondou. Podle jeho názoru je tato eventualita krajně nepravděpodobná kvůli Ronu Dennisovi, který má zájem na to případnou dohodu mezi oběma subjekty blokovat. "S Hondou platí dohoda, že bude dodávat motory pouze McLarenu, a pokud se Japonci budou vytáčet, může to dojít až do bodu, že je Dennis bude žalovat," vidí situaci Ecclestone.
Nečekané odvolání Christiana Hornera z čela Red Bull Racing může zásadně ovlivnit budoucnost Maxe Verstappena. Verstappen nyní stojí před rozhodnutím, zda zůstane u týmu, nebo využije výstupní klauzuli ve své smlouvě.
Martin Brundle potvrdil, že napjatá atmosféra uvnitř Red Bullu je v paddocku snadno rozpoznatelná. Podle něj není těžké vycítit, že v týmu není vše v pořádku.
Alan Permane se po překvapivých změnách v Red Bull Racing Group stává novým šéfem týmu Racing Bulls, čímž se vrací do klíčové manažerské role. Jeho jmenování je důkazem důvěry v jeho bohaté zkušenosti a schopnost vést tým k stabilitě a růstu po náročném období.
Christian Horner byl po dvaceti letech náhle odvolán z pozice šéfa týmu Red Bull. Tým mu poděkoval za dlouholeté vedení, které přineslo osm jezdeckých a šest konstruktérských titulů.
Gabriel Bortoleto přiznal chybu, když při britské Grand Prix zvolil na začátku závodu suché pneumatiky. Risk v proměnlivých podmínkách mu nevyšel a vedl k jeho brzkému odstoupení.
Pierre Gasly zhodnotil chaotický závod na Silverstonu, v němž dokázal získat body pro Alpine. Francouz ocenil týmovou práci a zvládnutí náročných podmínek.
Charles Leclerc a proměnlivé počasí spolu nejdou dohromady. V nejistých podmínkách často chybuje nebo ztrácí tempo, což ho stojí cenné výsledky. Po Velké ceně Velké Británie sklidil kritiku, zejména od mistra světa Jensona Buttona.
Prezident FIA Mohammed Ben Sulayem naznačil, že Formule 1 by mohla od roku 2029 přejít na dostupnější motorovou formuli. Zároveň znovu otevřel téma dvanáctého týmu, který by mohl pocházet z Číny, což by mohlo výrazně ovlivnit technický i geopolitický směr šampionátu.
Racing Bulls zažil na Velké ceně Británie nepovedený den, když oba jezdci Liam Lawson i Isack Hadjar havarovali a nedokončili závod. Zatímco soupeři ze středu pole bodovali, tým odjíždí bez bodů a s nutností rychle se zlepšit.
Fernando Alonso označil závod na Silverstonu za zklamání a netajil svou frustraci z týmové strategie, která podle něj ovlivnila lepší výsledek. Přestože dojel na bodech, Španěl měl pocit, že Aston Martin nevyužil příležitostí, které se během proměnlivého závodu nabízely.
Red Bull dál tlačí na čelo pole a z RB21 se snaží dostat maximum v každém závodě. Místo velkých balíčků sází na postupné dolaďování výkonu.
Velké naděje skončily dřív, než závod vůbec začal. Franco Colapinto musel odstavit svůj vůz už po zaváděcím kole a z britské Grand Prix tak odcházel bez jediné závodní zatáčky.