Tým, který čtyřikrát korunoval mistra světa, stále tápe v otázce své budoucí existence. Zájem na jeho udržení v F1 má i dnešní oslavenec Bernie Ecclestone, pro nějž by odchod rakouské stáje znamenal další možný propad v atraktivitě této motoristické oblasti.
Ecclestone vyjádřil názor, že by se Red Bull mohl v roce 2016 koncentrovat na výběr nového dodavatele pohonné jednotky a vrátit se v sezóně 2017. Vyloučil tak ze svého pohledu definitivně možnost, že by se Red Bull přeci jenom dohodl s Renaultem, s nímž měl původně kontrakt do konce příštího roku. Renault vůbec zaměstnává mysl spousty lidí, pořád kolem něj není jasno. Na otázku, jak to s ním dopadne, Ecclestone pouze pokrčil rameny: "Nevím. Dosud neučinil žádné prohlášení..."
FIA se snaží prosadit návrhy na zavedení nových pravidel pro motory, umožňující účast v šampionátu i nezávislým výrobcům agregátů právě od roku 2017. Ecclestone se právě z tohoto důvodu domnívá, že Red Bull může zvolit takový scénář. "Pokud se rozhodne F1 opustit - na rok, dva nebo tři - budeme rádi, když se zase vrátí."
Čerstvě pětaosmdesátiletý Bernie také řekl svůj názor na možné propojení Red Bullu s Hondou. Podle jeho názoru je tato eventualita krajně nepravděpodobná kvůli Ronu Dennisovi, který má zájem na to případnou dohodu mezi oběma subjekty blokovat. "S Hondou platí dohoda, že bude dodávat motory pouze McLarenu, a pokud se Japonci budou vytáčet, může to dojít až do bodu, že je Dennis bude žalovat," vidí situaci Ecclestone.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.