Na vozech formule 1 si většinou všímáme loga hlavních či generálních sponzorů. U Williamsu samozřejmě dominují likérové barvy, takže hledat jméno finské firmy, která je osobním sponzorem Valtteri Bottase, by leckomu činilo potíže.
Abychom vás dlouho nenapínali - firma Kemppi, vyrábějící svářovací zdroje (a je v této oblasti považována za absolutní špičku) prezentovala svůj název na bočnicích předního křídla. Jak ale uvedl její zástupce například ve finském listě Ilta Sanomat, Bottasův sponzor po roce 2015 tým Williams opustí.
"Existuje celá řada důvodů. Tím hlavní je náš pocit, že jsme dosáhli toho, co jsme od smlouvy s Williamsem očekávali. Platnost kontraktu vyprší na konci letošního roku a myslím, že jsme ji opravdu maximálně využili. Nyní si ohledně podpory v F1 chceme dát nějakou pauzu a pak se rozhodneme, co dál, nejdříve ale až po příští sezóně," potvrdil záměr generální ředitel Anssi Rantasalo.
Neznamená to však úplné rozloučení s F1 a Williamsem, o to půjde pouze v oblasti propagace. "Jsem přesvědčen, že existují i jiné formy spolupráce, i když sponzoring v dosavadní podobě končí. Ale nikoli další kooperace. Nadále také budeme držet Valtterimu palce. Byla to úžasná cesta a rozhodně ještě není u konce. S Bottasem určitě budeme nějakým způsobem propojeni." dodává Rantasalo.
Podle deníku Ilta Sanomat přispěla firma Kemppi do rozpočtu Williamsu částkou zhruba 2 miliony eur ročně, ovšem Rantasalo tento údaj odmítl komentovat. Deník rovněž uvedl, že další Bottasův finský mecenáš, firma Wihuri, nadále hodlá v F1 působit.
Lando Norris po závodě v Singapuru reagoval na otázku o možném návratu Maxe Verstappena do boje o titul.
Carlos Sainz v nedávném rozhovoru vyzdvihl svého krajana Marca Márqueze a přirovnal ho k legendě Formule 1. Zároveň otevřeně promluvil o problému, který podle něj trápí současné přenosy F1.
Johnny Herbert, bývalý pilot F1 a současný komisař FIA, představil svůj pohled na možnou budoucnost nedávno odvolaného šéfa Red Bullu Christiana Hornera.
Po zisku konstruktérského titulu 2025 v Singapuru varoval Andrea Stella z McLarenu, že teprve před nimi stojí skutečně nejtěžší zkouška.
Alex Palou u londýnského soudu promluvil o svém zklamání z jednání s McLarenem a Zakam Brownem. Jeho slova naznačují, že za původními sliby o Formuli 1 se skrývalo víc, než se zdálo.
Toto Wolff, který má bohaté zkušenosti s napětím mezi týmovými kolegy, poslal do Mclarenu varovný vzkaz.
Podle Flavia Briatoreho čeká Lewise Hamiltona u Ferrari zásadní zlom. Po náročném začátku působení u italské stáje naznačil, že v příštím roce by se mohlo odehrát něco, co všechno změní.
Bývalý závodník Formule E Sam Bird naznačil, že by Red Bull mohl uvažovat o nahrazení Yukiho Tsunody mladším talentem Isackem Hadjarem. Podle něj by takový krok mohl být logický pro optimalizaci jezdecké sestavy týmu.
Valtteri Bottas prozradil nové detaily o svém přechodu do týmu Cadillac, který se chystá na vstup do Formule 1.
Max Verstappen naznačil, že Red Bull nehodlá v závěru sezony polevit. Svým prohlášením směrem k Mercedesu dal jasně najevo, že tým zůstává plně odhodlaný pokračovat v boji.
Carlos Sainz po událostech v Singapuru promluvil o svých pocitech po nepříjemné diskvalifikaci a o aktuálním vztahu k týmu.
George Russell má za sebou úspěšnou sezónu v roli týmové jedničky Mercedesu, přesto stále nepodepsal novou smlouvu.